وام فوری 25 میلیون تومانی بدون ضامن | دریافت وام فوری با اقساط کم و بازپرداخت طولانی مدت

4

1401/10/22

17:11


وام فوری 25 میلیون تومانی بدون ضامن | دریافت وام فوری با اقساط کم و بازپرداخت طولانی مدت

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

اشخاصی که خواهان دریافت وام 25 میلیون تومانی در مقابل ترهین طلا هستند، امکان استفاده از وام بانک کارگشایی را دارند. بانک کارگشایی یکی از واحدهای بانک ملی محسوب می‌شود.

کسانی  که نزد خود به عنوان سرمایه طلا و جواهر نگهداری می‌کنند با تحویل 50 گرم از این فلزات گرانبها به بانک کارگشایی، امکان دریافت وام 5 میلیون تومانی را دارند. البته متقاضیان وام با این شرایط، در صورتی که 100 گرم طلای ساخته شده و جواهرات به بانک کارگشایی تحویل دهند، در قالب قرارداد جعاله امکان دریافت وام 20 میلیون تومانی را خواهند داشت. حداکثر سقف فردی تسهیلات این مجموعه، 25 میلیون تومان است که در قالب یک فقره تسهیلات جعاله ضروری و یک فقره وام قرض الحسنه به مشتریان پرداخت می‌شود.

متقاضیان دریافت وام 25 میلیون تومانی نیازی به ارائه ضامن ندارند و فقط باید مقدار مشخص شده‌ای از طلا و جواهرات را در رهن بانک بگذارند. روش پرداخت اقساط هر2 نوع تسهیلات قرض الحسنه و جعاله این بانک به صورت ماهیانه نیست. دریافت کنندگان این تسهیلات باید یکسال بعد، اصل وام را به همراه سود آن به بانک بازپرداخت کنند. چنانچه اصل و سود وام در تاریخ سررسید یکساله پرداخت نشود، بانک به ازای هر ماه تاخیر، یک درصد به عنوان جریمه دیرکرد به جمع پرداختی وام گیرنده اضافه می‌کند.

لازم به ذکر است سود تسهیلات 5 میلیون تومانی بانک کارگشایی چهار درصد و کارمزد آن هفت درصد است. سود تسهیلات 20 میلیون تومانی این بانک هم به 20 درصد می‌رسد.

هم اکنون این بانک سه شعبه فعال در تهران، 13 شعبه و 42 دایره در سایر استان‌ها دارد که به مشتریان خدمت رسانی می‌کند.

وام فوری

بیشترین  مبلغ وام طرح اعتیار ویژه به 200 میلیون تومان می‌رسد. متقاضیان این تسهیلات باید حداقل3ماه از سپرده گذاریشان گذشته باشد. سود این تسهیلات بین 10 تا 18 درصد است و میزان آن برحسب دوره بازپرداخت و ماندگاری حساب تعیین می‌شود. ضمانت اصلی برای این وام داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی است.

بادر نظر گرفتن مبلغ وام، حداکثر سود و دوره بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود تسهیلات 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 304 میلیون و 821 هزار و 129 تومان خواهد بود.

این مجموعه انواع خدمات مرتبط با پرداخت تسهیلات و بازپرداخت بهتر آن‌ها را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. براساس آخرین اخبار روابط عمومی بانک سینا، این مجموعه طی یک روند مستمر توانسته نرخ سود تسهیلات اعطایی را کاهش بدهد. طبق جدول ارائه شده، متوسط قیمت  تسهیلات اعطایی این مجموعه در سال 1400 به 16.8 درصد رسید، اما میزان آن در پایان سال دو سال گذشته 16.9 درصد بود. براساس بررسی‌های انجام شده، متوسط نرخ سود تسهیلات پرداختی بانک سینا از سال 99 تا نیمه نخست امسال، تقریبا 0.4 درصد کاهش پیدا کرده است. طبق گزارش ارائه شده، کاهش مستمر نرخ سود تسهیلات پرداختی برای بانک سینا مفید بود و سود دریافتی این مجموعه از محل پرداخت وام را افزایش داد.

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند می‌توانند آن را به صورت حضوری یا از طریق سامانه بازارگاه دریافت کنند. سقف تسهیلات شیلات به صورت حضوری 200 میلیون تومان با نرخ 12 درصد است، ولی برای مبالغ بالاتر تا نرخ 15 درصد خواهد بود. امکان درخواست مبالغ بیشتر این تسهیلات از طریق سامانه بازارگاه وجود دارد.

بانک کشاورزی همواره به بخش شیلات و آبزی پروری توجه داشته و برای رونق بیشتر تولید در این بخش تلاش می‌کند. به طور کلی، این بانک به منظور به کارگیری بهینه منابع برای تامین امنیت غذایی جامعه در کنار ارزش بالای غذایی آبزیان، پرداخت تسهیلات به طرح‌های شیلات و آبزی پروری را آغاز کرد. براساس اعلام روابط عمومی بانک کشاورزی، پرورش ماهی در قفس در اولویت اعطای تسهیلات قرار دارد.

جعفر قادری گفت: به سبب نوسانات نرخ ارز ممکن است که سرمایه گذاری خارجی اعتمادی نداشته و سرمایه گذاری مستقیم داخل کشور نکند یکی از راه حل‌های این مسئله این است که به این افراد بگوییم اگر نگران نوسانات نرخ ارز و کاهش ارزش پول ملی ما هستید در ایران سپرده گذاری کنید و از این سپرده به عنوان وثیقه هم می‌توانید استفاده کنید به طور مثال برای احداث واحد‌های تولیدی یا اگر واحد تولیدی دارید برای سرمایه در گردش آن معادل سپرده گذاری ارزی را تسهیلات ریالی به شما پرداخت می‌کنیم.

 وی می‌گوید: همین موضوع در خصوص افرادی که در داخل کشور هم هستند در نظر گرفته شده است برخی از این افراد ارز دارند، اما اعتماد نمی‌کنند اکنون یک امتیاز داده می‌شود که اگر این افراد منابع ارزی خود را در بانک‌ها سپرده گذاری کنند علاوه بر دریافت سود می‌توانند از آن به عنوان وثیقه برای تسهیلات استفاده کنند. همچنین صادر کننده‌ای که ارزی اضافه دارد یا تعهد استرداد ندارد می‌تواند از این شیوه استفاده کند.

قادری گفت: در خصوص این طرح با وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی صحبت کرده ایم و این موضوع یکی از مواد مربوط به طرح تامین مالی تولید و زیر ساخت‌ها است که در کمیسیون جهش تولید در حال طی کردن مراحل نهایی خود است. کلیات آن در مجلس مصوب شده است.

او می‌گوید: با توجه به این که مباحث طرح کلیدی است و می‌تواند گره گشایی بخش‌های تولیدی و زیر ساختی باشد تلاش بر این است که قبل از این که مجلس درگیر رسیدگی به بودجه و برنامه هفتم شود بتوانیم این طرح را به یک جا برسانیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو