بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری


منبع: تکراتو

5

1401/10/22

17:18


بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند یکی از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت شیائومی است که قابلیت‌های قابل‌قبولی دارد.

بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند یکی از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت شیائومی است که قابلیت‌های قابل‌قبولی دارد.

با بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی متوجه می‌شویم که این گوشی عملکرد قابل قبولی دارد. گوشی Redmi Note 11 Pro 5G نیز در بازار موجود است؛ با این‌حال شما می‌توانید هزینه خیلی مناسب‌تری برای نسخه 4G آن پرداخت کنید و در عین حال، از قابلیت‌های آن لذت ببرید.

شیائومی گوشی ردمی نوت 11 پرو نسخه فورجی را بعد از استقبال بی‌نظیر کاربران از ردمی نوت 10 پرو وارد بازار کرد. حالا برای خیلی از افراد سوال پیش می‌آید که خرید کدام یک از این گوشی‌ها مناسب‌تر است؟ آیا ردمی نوت 11 پرو فورجی می‌تواند به پای ردمی نوت 10 پرو برسد؟ آیا این گوشی ارزش خرید دارد؟ ما در این مقاله از تکراتو به تمام این سوالات پاسخ خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید بهترین گوشی در هر بازه قیمتی

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی

پس از استقبال کاربران از گوشی ردمی نوت 10 پرو، شیائومی تصمیم گرفت نسخه دیگری از این سری را نیز وارد بازار کند. ردمی نوت 11 پرو یکی از بهترین گوشی‌های سری نوت شناخته می‌شود که نسبت به کیفیتی که دارد، با قیمت کاملاً مناسبی به فروش می‌رسد.

بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی

بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی

در ادامه جدول مشخصات فنی شیائومی ردمی نوت 11 پرو نسخه 4G را مشاهده می‌کنید. سپس به بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو فورجی از نظر طراحی،‌ نمایشگر، دوربین، عملکرد و باتری می‌پردازیم.

بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی مشخصات فنی شیائومی ردمی نوت 11 پرو نسخه 4G
طراحی و ساختار
  • 164.2×76.1×8.1 میلی‌متر
  • 202 گرم
  • پنل جلوی شیشه‌ای (گوریلا گلس 5)، پنل پشتی شیشه‌ ای و فریم پلاستیکی
  • دو سیم‌کارت هیبریدی (نانوسیم، dual stand by)
  • گواهی IP53 (مقاوم در برابر گردوغبار و پاشش آب)
نمایشگر
  • Super AMOLED، نرخ نوسازی 120 هرتز، روشنایی 700 نیت، حداکثر روشنایی 1200 نیت
  • 6.67 اینچ، نسبت نمایشگر به بدنه 86.0 درصد
  • 2400×1080 پیکسل،‌ نسبت تصویر 20:9، تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ
  • گوریلا گلس 5
پردازنده
  • مدیاتک هلیو G96 (12 نانومتر)
  • پردازنده هشت هسته‌ای (2×2.05 GHz Cortex-A76 ،6×2.0 GHz Cortex-A55)
  • پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
نرم‌افزار اندروید 11، رابط کاربری MIUI 13
رم و حافظه
  • رم 6 با حافظه 64 گیگابایت
  • رم 6 با حافظه 128 گیگابایت
  • رم 8 با حافظه 128 گیگابایت
  • نوع حافظه UFS 2.2
  • پشتیبانی از کارت حافظه (اسلات مشترک با سیم‌کارت)
دوربین اصلی
  • لنز واید 108 مگاپیکسل، 26 میلی‌متر، دیافراگم f/1.9، سایز سنسور 1/1.52 اینچ، سایز پیکسل 0.7 میکرومتر، فوکوس خودکار تشخیص فاز
  • لنز اولترا واید 8 مگاپیکسل، پوشش 118 درجه، دیافراگم f/2.2
  • لنز ماکرو 2 مگاپیکسل، دیافراگم f/2.4
  • لنز تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسل، دیافراگم f/2.4
  • پشتیبانی از HDR، پانوراما و فلاش LED
  • ضبط ویدیوی 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه
دوربین سلفی
  • لنز واید 16 مگاپیکسل، سایز سنسور 1/3.06 اینچ، سایز پیکسل 1.0 میکرومتر، دیافراگم f/2.5
  • ضبط ویدیوی 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه
باتری
  • غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری 5000 میلی‌آمپرساعت
  • شارژ سریع 67 وات (51 درصد در 15 دقیقه، 100 درصد در 42 دقیقه)
  • پشتیبانی از PD3.0 و QC3
اسپیکر اسپیکرهای استریو

پشتیبانی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری

شبکه و قابلیت‌های اتصال
  • Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac
  • بلوتوث 5.1
  • GPS
  • NFC
  • رادیو FM
  • درگاه اینفرارد
  • USB Type-C 2.0، OTG
سایر ویژگی‌ها
  • اثر انگشت در لبه گوشی
  • شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت مجازی، قطب‌نما

بررسی مشخصات ردمی نوت 11 پرو 4G از نظر طراحی و ساختار

در نگاه اول به ردمی نوت 11 پرو فورجی، مطمئناً احساس می‌کنید که این گوشی ظاهر خیلی خوبی دارد. اگرچه شاید از نظر طراحی شباهت زیادی به سایر گوشی‌های سری نوت 11 شیائومی داشته باشد، اما هنگام در دست گرفتن آن احساس فوق‌العاده خوبی به شما منتقل می‌شود.

بررسی مشخصات ردمی نوت 11 پرو 4G

این گوشی طراحی تختی دارد که دوربین‌ها درون ماژول مستطیلی شکلی در پنل پشتی قرار گرفته‌اند. پنل پشتی این گوشی از شیشه ساخته شده است. این پنل شیشه‌ای روکش ماتی دارد که نه‌تنها به جذابیت ظاهری این گوشی کمک زیادی می‌کند، بلکه از جذب اثر انگشت و ایجاد لکه هم تا حد زیادی پیشگیری می‌کند.

ردمی نوت 11 پرو فورجی با ابعاد 164.2×76.1×8.1 میلی‌متر و وزن 202 گرم، به‌راحتی در دست جا می‌شود و موقع در دست گرفتن آن هیچ‌گونه چالشی نخواهید داشت. پنل پشتی این گوشی محل قرارگیری چهار دوربین درون یک ماژول مستطیل شکل است که به نظر می‌رسد این ماژول به دو بخش تقسیم شده است. بخش بالایی آن یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی قرار گرفته که سه لنز دیگر به همراه یک فلش LED در بخش پایینی دیده می‌شوند.

بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی نشان می‌دهد که بیرون‌زدگی دوربین‌ها به‌گونه‌ای است که وقتی گوشی را روی یک صفحه صاف قرار می‌دهید، لق می‌زند و شاید کمی شما را اذیت کند. به همین دلیل هم می‌توانید با استفاده از یک قاب، این مشکل را برطرف کنید. نام تجاری ردمی را نیز می‌توانید در پنل پشتی مشاهده کنید که با اندازه کوچک و به شکل کاملاً ظریفی نوشته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی 2022

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

شیائومی برای این اسمارت‌فون از استاندارد IP53 استفاده کرده که ردمی نوت 11 پرو فورجی را تا حدودی در برابر گردوغبار و پاشش آب مقاوم می‌کند. نکته جالب‌توجه درباره طراحی این گوشی این است که شیائومی از عایق پلاستیکی در اطراف خشاب سیم‌کارت استفاده کرده است. این بدان معنی است که آب یا گردوغبار به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند وارد خشاب سیم‌کارت شود.

بخش جلویی این اسمارت‌فون هم با استفاده از کورنینگ گوریلا گلاس 5 محافظت می‌شود و دیگر نیازی نیست که خیلی نگران وارد شدن ضربه یا افتادن گوشی باشید. البته استفاده از گلس برای محافظت بیشتر، کاملاً عاقلانه است.

بررسی مشخصات ردمی نوت 11 پرو 4G

بررسی مشخصات ردمی نوت 11 پرو 4G

دوربین سلفی هم در بالای نمایشگر آمولد 6.67 اینچی این گوشی دیده می‌شود. حاشیه بسیار کمی در اطراف نمایشگر وجود دارد که اصلاً توی ذوق نمی‌زند و کاملاً معمولی است. گوشه‌های نمایشگر هم به‌صورت مربعی شکل طراحی شده است.

با بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی متوجه می‌شویم که لبه بالایی این گوشی محل قرارگیری بلندگو، هدفون 3.5 میلی‌متری، درگاه اینفرارد و یک میکروفون است. در لبه پایینی هم یک میکروفون دیگر به همراه درگاه تایپ سی و خشاب سیم‌کارت دیده می‌شود که با درگاه حافظه ادغام شده است. این یعنی درگاه مجزایی برای قرار دادن کارت حافظه در گوشی ردمی نوت 11 پرو فورجی دیده نمی‌شود.

لبه سمت راست محل قرارگیری دکمه‌های تنظیم صدا و پاور است و در لبه سمت چپ این گوشی چیزی دیده نمی‌شود. دکمه پاور‌ این گوشی مانند خیلی از گوشی‌های دیگر، با حسگر اثر انگشت ترکیب شده است.

با بررسی مشخصات ردمی نوت 11 پرو فورجی متوجه می‌شویم که این گوشی بسیار باریک و براق است و وزن سبک آن به جذابیت آن می‌افزاید. به‌طورکلی، استفاده از این گوشی بسیار راحت بوده و هنگام در دست گرفتن آن، احساس خوبی خواهید داشت.

بررسی مشخصات ردمی نوت 11 پرو فورجی از نظر نمایشگر

اندازه نمایشگر ردمی نوت 11 پرو فورجی دقیقا مشابه نسخه قبلی خود است. این نمایشگر 6.67 اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن 2400×1080 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتزی عرضه می‌شود. این اسمارت‌فون یکی از معدود گوشی‌های نزدیک به 8 میلیون تومانی است که با پنل AMOLED و نرخ نوسازی 120 هرتزی عرضه می‌شود. به همین دلیل هم از نظر نمایشگر، گوشی ردمی نوت 11 پرو فورجی کاملاً ارزش خرید دارد.

بررسی مشخصات ردمی نوت 11 پرو 4G

بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی نشان می‌دهد که نمایشگر این گوشی از نظر ظاهری کاملاً زیبا بوده و با روشنایی 700 نیتی، در فضای باز هم روشنایی فوق‌العاده خوبی دارد. هنگامی که زیر نور مستقیم خورشید می‌خواهید از این گوشی استفاده کنید، تمام بخش‌های نمایشگر به‌طور کامل نمایش داده می‌شوند. حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی به 1200 نیت می‌رسد.

همه چیز در نمایشگر این گوشی کاملاً روان و باکیفیت است و می‌توانید تصویر واقعی را در نمایشگر ردمی نوت 11 پرو تماشا کنید. همان‌طورکه پیش‌ازاین نیز گفتیم، نمایشگر این گوشی یک لایه محافظ گوریلا گلس 5 دارد که این نمایشگر را در برابر خش و ضربه تا حدودی مقاوم می‌کند.

این نمایشگر با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و پشتیبانی از قابلیت HDR10، عملکرد فوق‌العاده خوبی در اجرای فیلم و بازی‌ها دارد. علاوه‌براین، نرخ نوسازی 120 هرتزی این نمایشگر باعث شده که تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای در بازی‌های ویدیویی داشته باشید.

به‌لطف نرخ نوسازی بالا، فرقی ندارد که شما بخواهید وب‌گردی کنید، اخبار بخوانید یا رسانه‌های اجتماعی را زیرورو کنید، زیرا ردمی نوت 11 پرو فورجی نمایشگر سریعی برای شما فراهم کرده است. به همین دلیل هم مطمئن باشید که این گوشی از نظر نمایشگر کاملاً نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بررسی گلکسی A33 فایو جی

بررسی شیائومی 13 پرو

بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی از نظر عملکرد

گوشی ردمی نوت 11 پرو فورجی به پردازنده مدیاتک هلیو G96 مجهز شده که عملکرد متوسطی برای استفاده روزمره در اختیار شما قرار می‌دهد. وقتی از این گوشی برای چک کردن اینستاگرام یا تماس تصویری استفاده می‌کنید، همه چیز کاملاً روان است.

بررسی مشخصات ردمی نوت 11 پرو 4G

مشخصات فنی شیائومی ردمی نوت 11 پرو نسخه 4G

همچنین اپلیکیشن‌ها با سرعت بالایی دانلود و اجرا می‌شوند و می‌توانید از این گوشی برای چند کار به‌صورت هم‌زمان استفاده کنید. بااین‌حال، بررسی Xiaomi Redmi Note 11 Pro 4G نشان می‌دهد که این احتمال وجود دارد که در برخی مواقع، موقع باز کردن بعضی از صفحات، کمی با تاخیر مواجه شوید.

پردازنده ردمی نوت 11 پرو برای اجرای بازی‌ها، عملکرد نسبتاً معمولی دارد. البته برای تجربه بازی بهتر با این گوشی، باید گرافیک و نرخ فریم را روی حالت متوسط قرار دهید؛ هرچند که بهتر بود شیائومی روی مدیریت حرارت این گوشی بیشتر کار می‌کرد تا موقع استفاده طولانی، کمتر داغ شود.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این گوشی با نسخه 5G، در پردازنده است. شیائومی در ردمی نوت 11 پرو نسخه فایو جی از پردازنده اسنپدراگون 695 استفاده کرده است. پردازنده ردمی نوت 11 پرو نسخه فورجی، یکی از تراشه‌های متوسط به شمار می‌رود و برای استفاده طولانی برای بازی‌های ویدیویی، خیلی نمی‌توانید روی آن حساب باز کنید. این گوشی هوشمند دارای پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC2 است.

با بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی متوجه می‌شویم که اگر بخواهید از این گوشی برای بازی پابجی استفاده کنید، باید گرافیک را روی Smooth و فریم‌ریت را روی حالت Ultra قرار دهید. نهایتاً می‌توانید گرافیک و فریم‌ریت را به ترتیب روی حالت‌های HD و High بگذارید.

درصورتی‌که تنظیمات گرافیکی بازی پابجی را در پایین‌ترین حالت، یعنی Smooth/Ultra قرار دهید، می‌توانید میانگین نرخ فریم را به 39.8 برسانید و مشاهده کنید که تقریباً هیچ خللی در روند بازی ایجاد نمی‌شود.

مشخصات فنی شیائومی ردمی نوت 11 پرو نسخه 4G نشان می‌دهد که این گوشی در دو نسخه رم 6 و 8 گیگابایتی به همراه حافظه 64 و 128 گیگابایتی در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای نگهداری فایل‌ها و برنامه‌های بیشتر، خرید نسخه 128 گیگابایتی آن عاقلانه‌تر است. همچنین نباید فراموش کرد که رم 8 گیگابایتی آن عملکرد خیلی بهتری برای استفاده‌های سنگین دارد. نوع حافظه داخلی این گوشی هم UFS 2.2 است که عملکرد کاملاً مناسبی دارد.

بررسی مشخصات ردمی نوت 11 پرو 4G

این گوشی هوشمند با رابط کاربری MIUI 13 شیائومی عرضه می‌شود که نسبت به نسل قبلی، جدید‌تر بوده و عملکرد بهتری دارد. در این رابط کاربری، قابلیت‌های بهینه‌سازی بهتر به همراه برخی نرم‌افزارهای bloatware در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اگر چه تعدادی بازی‌های شخص ثالث از پیش نصب شده در این رابط کاربری دیده می‌شود، اما در صورت عدم نیاز به آن‌ها، به راحتی می‌توانید آن‌ها را حذف نصب کنید. در این رابط کاربری، گزینه‌های زیادی برای سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی گوشی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای تغییر بخش‌های مختلف گوشی استفاده کرد.

بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی نشان می‌دهد که ردمی نوت 11 پرو فورجی در این بازه قیمتی عملکرد نرم‌افزاری قابل‌قبولی دارد.

بیشتر بخوانید:

بررسی پوکو F4 شیائومی

بررسی بلک شارک 5

بررسی Xiaomi Redmi Note 11 Pro 4G از نظر دوربین

در بخش طراحی هم به اختصار گفتیم که ردمی نوت 11 پرو فورجی تنظیمات دوربین چهارگانه در پنل پشتی خود دارد. این دوربین‌ها شامل یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، یک اولترا واید 8 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی می‌شوند. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در پنل جلویی این گوشی قرار دارد.

برنامه دوربین در گوشی ردمی نوت 11 پرو فورجی کاملاً قابل‌دسترس و راحت است. شما می‌توانید حالت‌های مختلفی را در بخش پایینی برنامه دوربین مشاهده کنید که درون قاب مشکی‌رنگی دیده می‌شوند. می‌توانید از یکی از کلیدهای کنار شاتر هم برای جابجای دوربین از دوربین سلفی به دوربین پشت استفاده کنید.

بررسی Xiaomi Redmi Note 11 Pro 4G

بررسی Xiaomi Redmi Note 11 Pro 4G

در گوشی ردمی نوت 11 پرو فورجی، حالت‌های متنوعی برای جذاب‌تر کردن عکس‌ها وجود دارند. این حالت‌ها شامل مواردی مانند حالت Pro، حالت شب، long exposure و سایر قابلیت‌های این چنین می‌شوند.

در بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی مشاهده می‌کنیم که دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی این اسمارت‌فون عملکرد نسبتاً مناسبی ارائه می‌دهد. عکس‌هایی که در روشنایی روز می‌گیرید، به‌طور پیش‌فرض به‌صورت 12 مگاپیکسلی ذخیره می‌شوند. این عکس‌ها در شرایط نوری مناسب، جزئیات را به‌خوبی به نمایش می‌گذارند و رنگ‌ها کاملاً مناسب هستند. این عکس‌ها در حالت کلی، وضوح خیلی خوبی دارند و تصاویر را به‌صورت کاملاً واقعی نشان می‌دهند.

سنسور اصلی این گوشی در حالت شب هم عملکرد کاملاً مناسبی دارد و نویز بسیار کمی ثبت می‌کند که کاملاً طبیعی است. درصورتی‌که با لنز 108 مگاپیکسلی عکاسی کنید، می‌توانید مطمئن باشید که کیفیت تصاویر فوق‌العاده بهتر می‌شوند. البته توجه داشته باشید که در این حالت، اندازه عکس‌ها نسبتا بزرگ هستند و باید به‌صورت دستی اندازه آن‌ها را تغییر دهید.

همان‌طورکه پیش‌ازاین نیز گفتیم، برای دوربین اصلی حالت شب هم در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می‌توانید در نور کم، عکس‌ها را با جزئیات بیشتر و نویز کمتری ثبت کنید. گفتنی‌است که هنگام عکاسی با سنسور اصلی، گاهی اوقات باید چند ثانیه برای پردازش تصاویر صبر کنید.

در مورد لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید هم باید بگوییم که عملکرد نسبتاً خوبی در نورپردازی دارد. تنها مشکل آن، این است که در شرایط نوری نامناسب، با چالش مواجه می‌شود. به همین دلیل هم اگر با دوربین اولترا واید عکاسی کنید، برای روشن‌تر به نظر رسیدن عکس باید وقت نسبتاً زیادی بگذارید.

بررسی Xiaomi Redmi Note 11 Pro 4G

بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی نشان می‌دهد که لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو در این اسمارت‌فون تقریباً هیچ کاربردی ندارد و بیشتر برای تزیین استفاده شده است. این‌درحالی‌است‌که این لنز ماکرو در مقایسه با لنز 5 مگاپیکسلی گوشی ردمی نوت 10 پرو، اصلاً نمی‌تواند کیفیت خوبی از خود ارائه دهد.

درصورتی‌که فاصله خیلی کمی با سوژه داشته باشید هم نمی‌توانید عکس‌هایی با جزئیات و وضوح بالا با این لنز 2 مگاپیکسلی ثبت کنید. عملکرد سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی ردمی نوت 11 پرو فورجی هم کاملاً متوسط است و نباید خیلی از آن انتظار بالایی داشته باشید.

دوربین 16 مگاپیکسلی این اسمارت‌فون هم عکس‌هایی با جزئیات بالا، رنگ مناسب و وضوح خوب ارائه می‌دهد. عملکرد این دوربین سلفی کمی بیشتر از حد متوسط است و شما را کاملاً راضی می‌کند. اگرچه داینامیک رنج عکس‌های گرفته شده با دوربین سلفی کمی محدود است، اما عملکرد مناسبی دارد.

از نظر فیلمبرداری هم گوشی ردمی نوت 11 پرو فورجی می‌تواند ویدیوهای 1080 پیکسل را با فریم‌ریت 30 ذخیره کند. برخلاف نسخه قبلی، یعنی ردمی نوت 10 پرو، این اسمارت‌فون توانایی ضبط ویدیوهای 4K را ندارد که این موضوع به خاطر محدودیت تراشه است.

ویدیو‌های ضبط شده 1080 پیکسل با این اسمارت‌فون جزئیات خوبی دارند. رزولوشن و دینامیک رنج ویدیوها در این گوشی کاملاً مناسب است. به لطف قابلیت لرزشگیر الکترونیکی تصویر، تا حدی خیال شما بابت لرزش موقع فیلم گرفتن راحت می‌شود. کاملاً بدیهی است که این قابلیت هرگز به پای لرزشگیر اپتیکال تصویر گوشی سامسونگ گلکسی M33 فایو جی نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بررسی بلک شارک 5 پرو

بررسی گلکسی A23 فایو جی

بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی از نظر باتری

مشخصات فنی شیائومی ردمی نوت 11 پرو 4G نشان می‌دهد که این گوشی یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که به‌راحتی می‌تواند یک روز کامل پرمشغله را دوام بیاورد. این یعنی با یک بار شارژ کردن گوشی، می‌توانید یک روز کامل از آن برای تماس، ارسال پیامک، وب‌گردی، استفاده از دوربین و پخش ویدیو استفاده کنید.

بررسی مشخصات ردمی نوت 11 پرو 4G

بررسی مشخصات ردمی نوت 11 پرو 4G

البته کاملاً طبیعی است که بازی کردن، باتری را بیشتر از کارهای معمولی خالی کند. ازاین‌رو، اگر به بازی‌های ویدیویی برای طولانی‌مدت علاقه دارید، ممکن است لازم شود که ردمی نوت 11 پرو فورجی را بیشتر از حالت عادی به شارژ بزنید.

شیائومی قابلیت شارژ سریع 67 واتی را برای گوشی ردمی نوت 11 پرو فورجی در نظر گرفته است. این شارژر که درون جعبه هم وجود دارد، می‌تواند در مدت‌زمان 40 تا 42 دقیقه، این اسمارت‌فون را به 100 درصد شارژ کامل برساند. این قابلیت یکی از سریع‌ترین شارژر‌های موجود در این بازه قیمتی است. به‌خاطر قرار دادن آداپتور شارژر درون جعبه هم شیائومی تا حد زیادی خیال شما را بابت خرید آداپتور راحت کرده است.

بررسی مشخصات ردمی نوت 11 پرو 4G از نظر اسپیکر و قابلیت‌های اتصال

از نظر صدا، ردمی نوت 11 پرو فورجی عملکرد کاملاً مناسبی دارد و شیائومی در آن از سیستم بلندگوی دوگانه استریو استفاده کرده است. اگرچه خروجی صدا در این اسمارت‌فون کاملاً مناسب است، اما بهتر بود کمی بیشتر روی بلندی صدای آن کار می‌کرد. البته بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی نشان می‌دهد که وجود جک هدفون 3.5 میلی‌متری در این گوشی یکی از مزیت‌های آن به شمار می‌رود.

همان‌طورکه مطمئناً تاکنون متوجه شدید، این اسمارت‌فون از قابلیت اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. نسخه 5G این گوشی تفاوت‌های دیگری با 4G دارد که البته برای خرید آن باید هزینه بیشتری هم بپردازید. پشتیبانی از قابلیت اینفرارد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های شیائومی به شمار می‌رود که با استفاده از این قابلیت، می‌توانید گوشی خود را به یک ریموت کنترل برای وسایل الکترونیکی تبدیل کنید. حسگر اثر انگشت در لبه سمت راست این گوشی هم عملکرد سریع و کاملاً مناسبی دارد.

قیمت ردمی نوت 11 پرو فورجی

قیمت ردمی نوت 11 پرو فورجی

در ابتدای این مقاله هم گفتیم که قیمت ردمی نوت 11 پرو فورجی نسبت به نسخه فایو جی آن، کاملاً مناسب است. این اسمارت‌فون در 26 ژانویه 2022 معرفی و 18 فوریه هم وارد بازار شد. قیمت ردمی نوت 11 پرو در زمان عرضه نزدیک به 240 دلار بود و در بازار ایران می‌توانید این گوشی را با قیمت نزدیک به 7 تا 9 میلیون تومان خریداری کنید. البته همان‌طورکه می‌دانید، قیمت ردمی نوت 11 پرو به نسخه‌های رم و حافظه داخلی که شما انتخاب می‌کنید هم بستگی دارد.

سؤالات متداول

آیا گوشی ردمی نوت 11 نسخه 4G ارزش خرید دارد؟

گوشی ردمی نوت 11 پرو نسخه فایو جی یکی از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه این برند شناخته می‌شود که در این بازه قیمتی، عملکرد فوق‌العاده خوبی دارد. البته برای اجرای بازی‌های سنگین چندان مناسب نیست. اما به‌طورکلی، سایر قابلیت‌های ردمی نوت 11 پرو فور جی باعث شده‌اند که این گوشی ارزش خرید بالایی داشته باشد.

قیمت ردمی نوت 11 پرو فورجی در بازار ایران چقدر است؟

قیمت ردمی نوت 11 پرو فورجی در بازار ایران حدود 6.800.000 تا 9.100.000 تومان است.

بیشتر بخوانید:

منبع: techlekh ،smartprix

نظر شما درباره بررسی ردمی نوت 11 پرو فورجی چیست؟ به نظر شما این گوشی ارزش خرید دارد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو