شورت دخترانه بچه گانه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشه؟

منبع: روزیاتو

5

1401/10/22

18:02


شورت دخترانه بچه گانه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشه؟

شورت دخترانه بچه گانه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشه؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همه ما می دانیم که پوشیدن لباس زیر برای هر سنی مخصوصاً کودکان بسیار مهم است. حتی می‌توانیم لباس زیر را از اصلی ترین لباس‌های بچه گانه بدانیم. زیرا این نوع لباس‌ها با پوست بدن کودک تماس مستقیم دارد.

از آنجا که پوست بچه‌ها بسیار حساس و لطیف است و می‌خواهیم به آن آسیبی وارد نشود، همواره بهترین شورت‌ها و زیرپوش‌ها را برای فرزند خود انتخاب می‌کنیم. ما می خواهیم در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد شورت دخترانه بچه گانه به شما بدهیم. همچنین با هم مروری بر نکات مهم انتخاب و فواید شورت دخترانه بچه گانه خواهیم داشت و نکات مهم تهیه آن را نیز بازگو خواهیم کرد.

قبل از انتخاب و خرید شورت دخترانه بچه گانه باید به نکاتی ظریف اما مهم دقت کنیم. این‌گونه می توانیم بهترین انتخاب را برای فرزندمان داشته باشیم. مواردی که قرار است به آنها توجه کنیم شامل جنس، مدل و رنگ شورت دخترانه بچه گانه می‌شود.

شورت دخترانه از چه جنسی باشه؟

بدون شک اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، جنس شورت دخترانه بچه گانه است. همواره باید این موضوع را مد نظر خود قرار دهید که جنس این نوع پوشاک کودک باید از الیاف طبیعی باشد تا پوست حساس و لطیف فرزند شما آسیب نبیند. پارچه‌های کتان، پنبه ضد حساسیت، نخ و پنبه انتخاب‌های بسیار مناسب و مطلوبی هستند. زیرا این‌گونه بدن کودک دچار خارش و حساسیت نمی‌شود.

یکی از مزایایی که شورت دخترانه بچه گانه دوخته شده با الیاف طبیعی دارد، این است که هوا در آن جریان دارد؛ این یعنی اگر فرزند شما در اثر گرما عرق کند، جریان داشتن هوا در شورت دخترانه بچه گانه او باعث می‌شود که او در معرض بیماری‌های عفونی دستگاه ادراری قرار نگیرد و البته از بروز قارچ و حساسیت‌های پوستی نیز جلوگیری کند. جالب است بدانید که این جنس‌ها بسیار سبک و راحت نیز هستند و معمولاً کودک، شورت دخترانه بچه گانه را در بدن خود احساس نمی‌کند.

راهنمای خرید شورت بچگانه

شورت بچه گانه چه مدل‌هایی داره؟

شورت دخترانه بچه گانه دارای مدل‌های مختلفی است. مدل‌های اسلیپ، پا دار، بیکینی، بریف و بوی شورت از جمله انواع مختلف این مدل‌ها می‌باشد. مدل بریف یا اسلیپ، کلاسیک و راحت است و طرحی معمولی دارد و پوشش راحتی دارد. از نام مدل پادار مشخص است که قسمت بیشتری از پا را می‌پوشاند و بلند‌ است. دو طرف شورت دخترانه بچگانه بیکینی، باریک‌تر است و به سمت بالا رفته است. این‌گونه کمر شورت پایین‌تر می‌باشد. بوی شورت شبیه بریف یا اسلیپ است و پوشش دهی بسیار خوبی دارد. این نوع شورت دخترانه بچه گانه بالای ران را می پوشاند. محبوب ترین شورت دخترانه بچه گانه پادار و اسلیپ هستند زیرا بسیار راحت می‌باشند.

چه رنگی برای شورت دخترانه مناسبه؟

شاید به نظرتان انتخاب رنگ برای شورت دخترانه بچه گانه آسان باشد و بیشتر به زیبایی آن توجه کنید. اما باید نکته‌ای را قبل از انتخاب رنگ در نظر بگیرید؛ بهتر است شورت دخترانه بچه گانه فرزندتان را با رنگ‌های روشن تهیه نمایید. اما چرا شورت با رنگ تیره مطلوب و مناسب نیست؟ زیرا احتمال بروز حساسیت پوستی به رنگی که در شورت دخترانه بچه گانه به کار برده شده است وجود دارد! حتی اگر جنس شورتی که تهیه می‌کنید پنبه ای اما رنگی باشد نیز احتمال حساسیت پوستی وجود دارد. پس سعی کنید حتما لباس زیر با رنگ های روشنی مانند سفید استفاده نمایید.

راهنمای خرید شورت بچگانه

پوشیدن شورت فایده‌ای هم داره؟

همان‌طور که ذکر شد، این مدل پوشاک یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین نوع لباس است. اما چرا؟ زیرا این لباس کودک پر مصرف، دارای فواید و مزایایی است. در واقع به علت همین فواید است که مردم در سراسر جهان چه در محیط خانه و چه در بیرون از خانه همواره آن را بر تن دارند. این موضوع برای کودکان بیشتر از بزرگسالان صدق می‌کند زیرا آنها بیشتر از سایرین در معرض بیماری‌ها و حساسیت‌های پوستی هستند. پس یکی از فویاد و مزایای استفاده از شورت دخترانه بچه گانه، جلوگیری از آسیب‌ها، و حساسیت‌های پوستی و البته جلوگیری از بروز عفونت‌ است.

شورت دخترانه بچه گانه باعث جذب عرق و جلوگیری از نشت آن به شلوار می‌شود؛ اگر این اتفاق بیفتد و فرزندتان شورت به پا نداشته باشد، شلوار یا شلوارک او لک می‌شود و شوره می‌زند. این لباس با جنس نخ پنبه عرق را جذب می‌کند و بسیار زود نیز خشک خواهد شد.

ویژگی‌های شورت بچه گانه خوب چیه؟

اولین ویژگی خوب برای یک شورت دخترانه بچه گانه این است که جنس مناسبی داشته باشد؛ در عین حال باید جنس طوری انتخاب شود که خیلی گرم نباشد. الیاف طبیعی که هوا در آن جریان دارد، مناسب و مطلوب است. نکته دیگری که باید به آن دقت کنید، تنگ نبودن آن است. این نوع لباس بچه گانه نباید به بدن فرزند شما بچسبد بلکه باید آزاد باشد تا او در آن احساس راحتی کند. مورد بعدی این است که رنگ شورت فرزندتان نباید مصنوعی باشد؛ به همین خاطر است که غالبا پیشنهاد می‌شود که از رنگ‌های روشنی مانند سفید استفاده کنید. نکته مهم دیگر این است که قسمت بالایی یعنی بخش کمرِ شورت دخترانه بچه گانه، دارای کش است. باید به این توجه کنید که کش آن سفت نباشد تا احساس خارش در پوست ایجاد نشود.

ست‌های آماده لباس زیر هم هستن!

اگر از نظر طرح و مدل، ظاهر شورت دخترانه بچه گانه برای شما مهم است، می‌توانید از ست‌های آماده این محصول استفاده کنید. این ست‌ها معمولا با مدل تاپ دخترانه بچه گانه و یا رکابی و تیشرت تولید و عرضه می‌شوند. به عنوان مثال تولید کننده در تهیه شورت دخترانه بچه گانه پادار و یک تیشرت از طرح‌ها و رنگ‌های کاملا یکسانی استفاده کرده و آنها را به صورت ست وارد بازار کرده است. ست شورت اسلیپ با تاپ و رکابی نیز بسیار پرطرفدار است.

یه سایت خوب برای خرید لباس زیر بچه گانه

با هم مزایا و فواید شورت دخترانه بچه گانه را مرور کردیم. یادآور شدیم که ویژگی‌های یک شورت خوب چیست. همچین به نکات مهم تهیه این نوع پوشاک کودک نیز اشاره کردیم. شما والدین گرامی می‌توانید با مراجعه به ‌سایت لباس بچه گانه ارزان تی تی گل، صفحه اینستاگرامی و یا کانال تلگرام این مجموعه از انواع تک و ست‌های شورت دخترانه بچه گانه بازدید فرمایید و پس از انتخاب، خرید خود را نهایی کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو