دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت نوزدهم ۱۹ (تلوبیون) قسمت 19 گیل دخت

منبع: شبونه

4

1401/10/22

19:56


دانلود کامل قسمت نوزدهم ۱۹ سریال گیلدخت (تلوبیون) قسمت 19 گیل دخت با گیفیت اصلی و لینک مستقیم امشب سریال گیلدخت را در ادامه ببینید. دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت نوزدهم سریال گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی یکی از سریال های محبوب تلویزیونی بوده که آخر هفته ها از شبکه اول سیما پخش می‌شود. مجید …

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت نوزدهم ۱۹ (تلوبیون) قسمت 19 گیل دخت

دانلود کامل قسمت نوزدهم ۱۹ سریال گیلدخت (تلوبیون) قسمت 19 گیل دخت با گیفیت اصلی و لینک مستقیم امشب سریال گیلدخت را در ادامه ببینید.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت نوزدهم

سریال گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی یکی از سریال های محبوب تلویزیونی بوده که آخر هفته ها از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

مجید اسماعیلی علاوه بر کارگردانی در زمینه تهیه کنندگی و فیلمنامه نویسی نیز فعالیت دارد.

سریال گیلدخت اولین سریالی بوده که توسط وی تولید شده است و تا به حال تجربه ساخت سریال را نداشته است.

ایشان تجربه تولید فیلم هایی همچون نزدیکتر بیا و کمی دورتر و خشت بهشت و خدا جیرجیرک ها را دوست دارد و رقص روی یخ را در کارنامه دارد که همگی فیلم های او در جشنواره‌های مختلف بین المللی توانسته جایزه به دست آورند.

خلاصه داستان

داستان درباره کاراگترهایی به نام های اسماعیل و گلنار بوده که به دیگر علاقمند هستند گلنار و اسماعیل از نظر موقعیت اجتماعی با یکدیگر فرق دارند.

اسماعیل یکی از جنگجویان و رعیت زاده بوده و گلنار دختر خان است اتفاقاتی برای آنها رخ می دهد که نمی توانند به یکدیگر برسند.

داستان سریال مربوط به سالهای قاجاریه می باشد این سریال دارای ۶۰ قسمت بوده که تا بحال ۱۹ قسمت آن پخش شده است و در صورتی که نتوانست قسمت۱۹ این سریال را مشاهده کنید در این صفحه تماشا و یا دانلود کنید همچنین اگر قسمت های قبلیگیلدخت را ندیده اید می توانید به آرشیو سایت مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو