اطلاعات جدیدی از فیلم The Nun 2 منتشر شد

منبع: گیمفا

3

1401/10/22

20:31


اطلاعات جدیدی از یکی از شخصیت‌های جدید و کلیدی The Nun 2 منتشر شده است.

اطلاعات جدیدی از فیلم The Nun 2 منتشر شد

اطلاعات جدیدی از یکی از شخصیت‌های جدید و کلیدی The Nun 2 منتشر شده است.

فیلم The Conjuring (احضار) به حدی موفقیت‌آمیز بود که نه تنها دنباله‌های متعددی برای آن ساخته و اکران شده است، بلکه آثار فرعی مختلفی نیز حول محور داستان فراطبیعی و ترسناک این مجموعه برای مخاطبین به ارمغان آورده شده است. یکی از این آثار The Nun (راهبه) نام دارد که در سال 2018 اکران شد و فروشی بالغ بر 365 میلیون دلار را رقم زد. مسئله‌ای که باعث شد تا ساخت دنباله آن چراغ سبز دریافت نماید.

پروسه فیلم‌برداری The Nun 2 از پاییز سال گذشته آغاز شده و باری دیگر تایسا فارمیگا را در قامت آیرین، خواهر روحانی قرار می‌دهد که به واسطه سلسله اتفاقاتی، مجبور می‌شود تا با والاک، راهبه اهریمی روبرو شود. با وجود این که اطلاعات چندانی از داستان این دنباله فاش نشده است اما می‌دانیم که استورم رید برای نخستین‌بار در این فرنچایز نقش‌آفرینی شخصیتی تحت عنوان لیزا را بر عهده دارد.

این بازیگر تازه وارد در این مجموعه، در مصاحبه جدید خود به صحبت درباره این شخصیت پرداخته و اعلام کرده که:

شخصیتی که من ایفای نقش آن را بر عهده گرفته‌ام، بسیار شگفت‌انگیز و جذاب است. باور دارم که او کمی چاشنی دیوانگی را به این مجموعه اضافه می‌کند که شخصاً آن را بسیار می‌پسندم. با وجود این که با یک اثر ترسناک روبرو هستیم اما شاهد وقایع و ماجراجویی‌های بسیاری خواهیم بود که قوس شخصیت‌های این مجموعه را به تکامل خواهد رساند و این چیزی است که مردم دوست دارند تا بر پرده سینما مشاهده نمایند.

او همچنین درباره همکاری با ستاره این مجموعه یعنی تایسا فارمیگا اعلام کرده که:

او بازیگری فوق‌العاده و هنرمند می‌باشد؛ با این حال چندین سکانس وجود دارد که من با مشاهده آن‌ها شگفت‌زده شده و با خود گفتم که تو حجت را در قابل این پروژه تمام کرده‌ای! این که چنین افرادی کاری را انجام می‌دهند که آن را دوست داشته و در آن توانا هستند، مردم را خوشحال کرده و انگیزه بخش می‌باشد.

با توجه به این که هنوز پروسه تولید این دنباله پایان نیافته است، باید صبر کنیم و ببینیم که در آینده چه اطلاعاتی حول محور آن منتشر خواهد شد.

فیلم The Nun 2 در تاریخ 8 سپتامبر (17 شهریور 1402) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو