با تور های بالی نوید گشت، سفر به مرز تلاقی اقیانوس آرام و هند تجربه کنید

منبع: تالاب

4

1401/10/22

22:10


با تور های بالی نوید گشت، سفر به مرز تلاقی اقیانوس آرام و هند تجربه کنید

تور های بالی ، تور های پاتایا و تور سامویی از جمله سفرهایی هستند که می توانند خاطرات تکرار نشدنی را برای هر فرد به وجود بیاورند. سفر از جمله تفریحاتی است که می تواند به آرامش روح انسان ها کمک کند و باعث شود آنها با فرهنگ ها و افراد دیگری که در این کره خاکی زندگی می کنند آشنا شود. هر چقدر انسان ها بیشتر به سفر بروند، به همان اندازه می توانند تجارب خود را افزایش دهند و رویکرد خاصی به این زندگی داشته باشند. برای اینکه بتوانید سفر خوبی را تجربه کنید، باید به یک آژانس معتبر اعتماد نمایید. بی شک، نوید گشت یکی از معتبرترین آژانس هایی است که به شما کمک می کند از سفر خود لذت ببرید.

 

بالی کجاست؟

بالی یکی از جزایر اندونزی است که در میان اقیانوس هند و آرام قرارگرفته است و تمامی شهرتش را مدیون سواحل زیبایش است. این جزیره به دلیل وجود مراکز بکر طبیعی به یک محل مناسب برای توریست ها تبدیل شده است و کسانی که می خواهند از طبیعت لذت ببرند بی شک باید بالی را به عنوان یکی از مراکز اصلی برای بازدید قرار دهند.

 

آیا برای سفر به بالی به ویزا نیاز دارم؟

از جمله سوالاتی که در زمان انتخاب تور های بالی پرسیده می شود در این زمینه است که آیا برای سفر به بالی به ویزا نیازمند هستم! پاسخ به این سوال مثبت است. در گذشته ایرانی ها می توانستند به اندونزی بروند و سپس در فرودگاه این ویزا برای آنها صادر می شد. اما اکنون این قانون تغییر کرده است و ایرانی ها باید قبل از سفر به بالی و کشور اندونزی اقدام به دریافت ویزا نمایند. با توجه به این موضوع که پروسه دریافت ویزا پروسه ای زمان بر است، آژانس نوید گشت تمامی این خدمات را به مسافران خود ارائه می دهد.

 

آیا پرواز مستقیم از تهران به بالی وجود دارد؟

تمامی مسافرانی که تور های بالی را انتخاب می کنند تمایل دارند از تهران مستقیم به بالی سفر کنند. اما باید بدانید فعلا پرواز مستقیم از تهران به بالی وجود ندارد. نگران نباشید! آژانس نوید گشت به تمامی این مراحل اندیشیده است و تلاش کرده است پروسه سفر را برای شما ساده سازد. آژانس ابتدا پروازی را به مرکز اندونزی برای شما صادر می کند و سپس با یک پرواز درون فرودگاهی که از قبل رزو آن انجام شده است می توانید به بالی بروید.

 

با تور های بالی نوید گشت، سفر به مرز تلاقی اقیانوس آرام و هند تجربه کنید

چقدر در بالی بمانم؟

از جمله سوالات دیگری که در زمان انتخاب تور های بالی پرسیده می شود در این باره است که چقدر در بالی بمانم. بهتر است بدانید پاسخ به این سوال به سلیقه شما بستگی دارد. اما اگر اولین بار است که به این جزیره سفر می کنید و اولین تجربه خارجی شماست بهتر است سفر خود را بیشتر از یک هفته طول ندهید. با وجود این، اگر منابع مالی کافی برای سفر دارید و تجربه سفر به کشورهای خارجی را داشته اید می توانید دو یا سه هفته در بالی بمانید و از مناظر بدیع آن لذت ببرید.

 

مراکز دیدنی با تور های پاتایا

پاتایا یکی از جزایر بسیار خاص و دوست داشتنی در تایلند است. امروزه مسافران زیادی برای دیدن از طبیعت بکری که در این جزیره وجود دارد به آن سفر می کنند و همین امر باعث شده است تور های پاتایا در میان مردم دنیا محبوب باشند. از مراکز دیدنی تور های پاتایا می توان به بازار شناور پاتایا، باغ وحش ببر سیراچا، تالار خیال تاکسیدو، دهکده فیلم‌های پاتایا، جزیره مرجانی، پناهگاه حقیقت، سرزمین دلفین، تجربه پرواز با زیپ لاین اشاره کرد.

 

تور سامویی، سفر به بهشتی وصف نشدنی

سامویی جزیره ای زیبا و پرجاذبه در کشور تایلند است و همه ساله تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان به این جزیره سفر می کنند. یکی از مهمترین مواردی که سبب شده است تور سامویی در میان تمامی مردم در سراسر دنیا محبوب شود سواحل بکری است که در این جزیره وجود دارد. زمانیکه به آب دریا نگاه می کنید می توانید شفافیت و زلالی خاصی را تجربه کنید که در هیچ یک از سواحل دنیا وجود ندارد. سواحل لامایی، بوفوت، مائنام، لیپا نوئی، ساحل نقره‌ای از جمله مراکزی هستند که شما می توانید با تور سامویی مشاهده کنید و حس خاصی را تجربه نمایید.

 

چگونه تور های بالی را انتخاب کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تور های بالی در اختیار شما قرار دهیم. برای اینکه به بالی سفر کنید باید از قبل در ایران ویزا دریافت نمایید. همچنین، باید بدانید پرواز مستقیم از تهران به بالی وجود ندارد و شما باید درون فرودگاه یک سفر داخلی داشته باشید تا به بالی برسید.

با تور های بالی نوید گشت، سفر به مرز تلاقی اقیانوس آرام و هند تجربه کنید

نوید گشت (https://navidgasht.com) یکی از معتبرترین آژانس های هواپیمایی است که سالیان زیادی است در زمینه ارائه تور های مسافرتی به مسافران فعالیت دارد و شما می توانید تور های اسپانیا، تور بالی و تور آفریقا را از این آژانس بخواهید. این آژانس از اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری بهره می برد و خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریانش ارائه می دهد.

 

آدرس : تهران-بالاتر از خیابان دولت-اختیاریه جنوبی-پلاک 134

تلفن تماس : 71147

ساعات تماس : از 8:00 صبح تا ۹:00 شب

ایمیل : info@navidgasht.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو