تیتر اختصاصی/ محصولات طبیعی که باعث آرامش شما می‌شوند

3

1401/10/22

23:01


امروزه،سبک زندگی مردم به خصوص در محل کار،اغلب پرهیاهو است و این می‌تواند باعث استرس،اضطراب،بی‌خوابی و بسیاری از مشکلات دیگر شود.به همین دلیل مهم است که یاد بگیرید که چگونه می‌توانید خودتان را در موقعیت‌های استرس‌زا آرام کنید.

تیتر اختصاصی/ محصولات طبیعی که باعث آرامش شما می‌شوند

به گزارش سرویس خبری بهداشت‌نیوز برخی از محصولات طبیعی می‌توانند به شما کمک کنند تا سریع‌تر آرام شوید و در موقعیت‌های مختلف که با آن روبرو شوید واکنش بهتری نشان دهید.در اینجا بهترین خوراکی‌ها،دمنوش‌ها و اسانس‌هایی که می توانند به شما در رسیدن آرامش کمک کنند آورده شده است:

 

شکلات تلخ

 

بر اساس مطالعات انجام شده،شکلات تلخ یکی از محصولات طبیعی است که به‌دلیل خواص آرامش بخش موجود در فلاونوئیدهای آن،به کاهش استرس و ایجاد حس آرامش در شما کمک می کند.

 

زردچوبه

 

مطالعات منتشر شده نشان داد که زردچوبه باعث کاهش اضطراب در افراد می‌شود.بنابراین استفاده از این ادویه در رژیم غذایی در صورت داشتن علائم اضطراب مفید است.

 

اسانس شکوفه پرتقال:این اسانس دارای خواص آرام بخش،ضد اضطراب و ضد اسپاسم است.

 

اسانس وانیل:دارای اثرات آرام بخش،ضد اسپاسم و ضد افسردگی است.همچنین این اسانس دارای آنتی اکسیدان است که با رادیکال‌های آزاد در بدن مبارزه می‌کند.

 

اسانس یاس: از این اسانس در درمان‌های پزشکی،برای ماساژ دادن به فرد استفاده می شود.

 

اسانس اسطوخودوس: این اسانس یکی از پرکاربردترین اسانس‌ها در درمان‌های پزشکی است،زیرا خواص آن به عنوان یک آرام بخش طبیعی عمل کرده و به مبارزه با استرس کمک می کند.

 

سنبل الطیب:این گیاه به دلیل خواص آرام بخشی که دارد با استرس،اضطراب،سردرد و بی‌خوابی کمک می کند.

 

ملیسا: این دمنوش خاصیت آرامش بخش و ضد استرس دارد.

 

 

منبع : step to health

تاریخ: ۸ ژانویه ۲۰۲۳

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو