بهترین فیلم های جنگی 2023 | معرفی جدیدترین فیلمهای جنگی خارجی

بهترین فیلم های جنگی 2023 | معرفی جدیدترین فیلمهای جنگی خارجی


منبع: پلازا

4

1401/10/22

23:34


بهترین فیلم های جنگی 2023 | معرفی جدیدترین فیلمهای جنگی خارجی

اگر از طرفداران ژانر جنگی باشید، قطعا به دنبال جدیدترین فیلمهای جنگی خارجی می‌گردید تا از تماشای ژانر مورد نظر خود لذت ببرید. از این رو قصد داریم به معرفی جدیدترین و بهترین فیلم های جنگی 2023 بپردازیم‌‌.

ژانر جنگی از جمله ژانرهای پرمخاطب جهان و به ارتباط نزدیکی با ژانر اکشن دارد به طوری که یک فیلم جنگی قطعا اکشن محسوب می‌شود اما هر اکشنی نمی‌تواند جنگی باشد. این آثار درباره جنگ‌های تخیلی یا حقیقی هستند و عمدتا به جنگ‌هایی همچون: جنگ‌های جهانی، علمی-تخیلی، هسته‌ای، جنگ‌های خاورمیانه و… هستند. این فیلم‌ها به طور کلی می‌کوشند تا جنگ را نکوهش کنند و تبعاتی که آنها همراه خود دارند به مخاطبان نشان دهند.

هرساله حداقل چند فیلم با این ژانر ساخته می‌شوا و در این مقاله پلازا نیز قصد داریم به سراغ لیست بهترین فیلم جنگی جدید برویم و بررسی کنیم که این آثار درباره چه موضوعات و جنگ‌هایی هستند. با فهرست برترین فیلم های جنگی ۲۰۲۳ همراه ما باشید.

فهرست مطالب

معرفی فیلم های جنگی 2023

سال 2023 نیز با خود فیلم‌هایی جنگی به همراه دارد که قرار است مخاطبان را شگفت زده کند. در ادامه به معرفی برترین فیلم های جنگی ۲۰۲۳ خواهیم پرداخت.

1. فیلم کره ای جونگ ای ؛ از لیست بهترین فیلم های جنگی 2023

فیلم جنگی شمشیری جدید

  • تاریخ انتشار: 20 ژانویه 2023 (30 دی 1401)
  • کارگردان: یون سانگ-هو (Yeon Sang-ho)
  • بازیگران: کانگ سو-یون، کیم هیون-جو و ریو کیونگ-سو

اگر با دیدن نام کشور کره به فکر این افتادید که با یک فیلم جنگی شمشیری جدید روبه‌رو هستید باید بگوییم که متاسفانه اینطور نیست. جونگ ای یک فیلم محصول کره جنوبی علمی-تخیلی و درام است که به کارگردانی یون سانگ-هو ساخته شد و قرار است از نتفلیکس منتشر شود. این فیلم آخرین حضور کانگ سو-یون بازیگر مشهور کره ای قبل از فوت او در اوایل سال 2022 است.

داستان این اثر از لیست بهترین فیلم جنگی جدید در سال 2194 اتفاق می‌افتد. زمین تبدیل به جایی غیرقابل سکونت شده و مردم در پناهگاهی به سر می‌برند‌. در این پناهگاه جنگی داخلی شروع می‌شود و تنها راه خاتمه این جنگ ساخت رباتی شبیه‌سازی از یک مزدور افسانه‌ای به نام جونگ ای است.

2. فیلم بیا بیرون مبارزه کن (Come Out Fighting)

برترین فیلم های ژانر جنگی 2023

  • تاریخ انتشار: 23 ژانویه 2023 (3 بهمن 1401)
  • کارگردان: استیون لوک (Steven Luke)
  • بازیگران: دولف لاندگرن، مایکل جی وایت و کلان لاتز

بیا بیرون مبارزه کن یکی از آثار لیست برترین فیلم های ژانر جنگی 2023 محصول آمریکا است. استیون لوک کارگردانی و نویسندگی این اثر را برعهده دارد. داستان این اثر از جدیدترین فیلمهای جنگی خارجی در اواخر سال 1944 و در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. ارتش آمریکا از طریق مناطق روستایی در مرز فرانسه وارد آلمان نازی می‌شود و هیتلر که ناامید شده است، از جدیدترین سلاح خود رونمایی می‌کند.

3. فیلم صالحان (Pravednik) ؛ از لیست بهترین فیلم های جنگی 2023

فیلمهای برتر جنگی ۲۰۲۳

  • تاریخ انتشار: 16 فوریه 2023 (27 بهمن 1401)
  • کارگردان: سرگئی اورسولیاک (Sergey Ursulyak)
  • بازیگران: کنستانتین خابنسکی، چولپان خاماتووا و اوجنی تکاچوک

صالحان از لیست فیلمهای برتر جنگی ۲۰۲۳ و محصول روسیه است. این فیلم در اوایل سال 2023 اکران خواهد شد و داستان آن در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. نیکولای کیسلیوف باید در زمانی که 200 نفر در اسارت و محکوم به مرگ هستند به روستایی از بلاروس که توسط نازی‌ها اشغال شده برود و آنان را نجات دهد. این اثر می‌تواند یکی از برترین فیلم های جنگی ۲۰۲۳ باشد‌.

4. فیلم پناهگاه (Bunker)

بهترین فیلم سینمایی جنگی در سال ۲۰۲۳

  • تاریخ انتشار: 10 مارس 2023 (19 اسفند 1401)
  • کارگردان: آدرین لانگلی (Adrian Langley)
  • بازیگران: راجر کلارک، کایلا رادومسکی و لوک باینس

پناهگاه از دیگر آثار بهترین فیلم سینمایی جنگی در سال ۲۰۲۳ و محصول آمریکا است. فیلم در ژانر هیجانی و ترسناک ساخته شده و بیشتر از آن که به جنگ بپردازد بر القای ترس تمرکز دارد. داستان این اثر از لیست بهترین فیلم جنگی جدید درباره گروهی از سربازان در زمان جنگ جهانی اول است که در پناهگاهی گیر می‌کنند و موجودی نامقدس بر رفتار آنها تاثیر می‌گذارد به طوری که بر ضد هم برمی‌خیزند.

5. فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) ؛ از لیست بهترین فیلم های جنگی 2023

فهرست برترین فیلمهای جنگی جدید

  • تاریخ انتشار: 21 ژوئیه 2023 (30 تیر 1402)
  • کارگردان: کریستوفر نولان (Christopher Nolan)
  • بازیگران: کیلیان مورفی، امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور، مت دیمون، رامی ملک و فلورنس پیو

در فهرست برترین فیلمهای جنگی جدید از اثر جدید کریستوفر نولان نیز یاد می‌کنیم. او این بار با گردهم آوردن بازیگران نام آشنا و حرفه‌ای قصد دارد تا فیلمی متفاوت تر از آثار دیگر خود بسازد. فیلم اوپنهایمر از روی کتاب پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر ساخته شده و باید بگوییم پس از 9 فیلم این بار نولان به دلیل اختلاف نظرهایی که با کمپانی برادران وارنر داشت، ساخت و حق پخش جهانی فیلم به یونیورسال پیکچرز واگذار شد.

داستان فیلم درباره رابرت اوپنهایمر فیزیکدان نظری آمریکا است که در زمان جنگ جهانی دوم توانست نخستین بمب اتمی را بسازد و به پدر بمب اتمی جهان مشهور است.

6. فیلم بی مصرف ها 4 (The Expendables)

فیلمهای برتر جنگی ۲۰۲۳

  • تاریخ انتشار: 22 سپتامبر 2023 (31 شهریور 1402)
  • کارگردان: اسکات وا (Scott Waugh)
  • بازیگران: جیسون استاتنهام، فیفتی سنت، مگان فاکس، دولف لاندگرن، تونی جا و سیلوستر استالونه

یکی دیگر از آثاری که باید معرفی کنیم و احتمالا جز فیلمهای برتر جنگی ۲۰۲۳ شود، فیلم بی‌مصرف‌ها 4 پس از حدود نه سال از قسمت قبلی آن است. اسکات وا کارگردانی این اثر را برعهده دارد. همچنین اسپنسر کوهن (Spenser Cohen) و مکس آدامز (Max Adams) نیز فیلمنامه آن را نوشته‌اند. داستان این اثر از جدیدترین فیلمهای جنگی خارجی زمانی اتفاق می‌افتد که آمریکا و روسیه درگیر نزاعی هسته‌ای هستند‌. بی‌مصرف‌ها نیز درگیر این جنگ می‌شوند.

7. فیلم ناپلئون (Napoleon) ؛ از لیست بهترین فیلم های جنگی 2023

برترین فیلم جنگی در سال 2023 / فیلم جنگی باستانی 2023

  • تاریخ انتشار: 2023
  • کارگردان: ریدلی اسکات (Ridley Scott)
  • بازیگران: واکین فینیکس، ونسا کربی و طاهر رحیم

ناپلئون می‌تواند عنوان برترین فیلم جنگی در سال 2023 را از آن خود کند. زیرا کارگردان آن ریدلی اسکات است و نقش اصلی را نیز واکین فینیکس ایفا می‌کند. هنوز تاریخ انتشار فیلم مشخص نشده است اما فیلم از اپل تی‌وی پلاس منتشر خواهد شد. داستان فیلم ناپلئون درباره ناپلئون بناپارت، زندگی او و رابطه‌اش با مکله ژوزفین می‌پردازد.

کلام آخر

به پایان مقاله معرفی بهترین فیلم های جنگی 2023 می‌رسیم  و عناوینی که تاکنون پخش آنها تایید شده و محوریت اصلی آنها جنگ است را به شما معرفی کردیم. فکر می‌کنید کدام یک از آثار بالا موفق‌تر عمل کنند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم‌.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو