واکنش جیمز کامرون به موفقیت آواتار ۲: استریمینگ بس است

منبع: زومجی

3

1401/10/23

00:29


واکنش جیمز کامرون به موفقیت آواتار ۲: استریمینگ بس است

طی سال‌های اخیر برخی از فیلم‌سازهای شناخته‌شده که اعتقاد زیادی به برتر بودن تجربه‌ی حضور در سینما و تماشای فیلم‌ها به شکل جمعی دربرابر بزرگ‌ترین پرده‌ی ممکن دارند، انتقادات گوناگونی از شبکه‌های آنلاین استریم‌محور را مطرح کرده‌اند. جیمز کامرون، کارگردان ترمیناتور و تایتانیک یکی از همین فیلم‌سازها است. از آن‌جایی که آواتار ۲ به موفقیت بزرگی دست یافته، او به‌تازگی صحبت‌هایی را در رابطه با استریمینگ بیان کرد.

فیلم Avatar: The Way of Water با درآمد ۱ میلیارد و ۷۴۹ میلیون دلاری در رتبه‌ی هفتم جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما بدون احتساب نرخ تورم قرار دارد. جیمز کامرون می‌گوید که اهمیت خاصی به قرارگیری ۳ فیلم از آثار او بین ۱۰ فیلم پرفروش جهان نمی‌دهد، اما خوشحال است که مردم به سینماها بازگشته‌اند. او با اشاره به عدم خروج مردم از خانه و نشستن روی مبل برای ساعت‌ها دیدن محتوای شبکه‌های آنلاین گفت: «استریمینگ همین حالا هم دیگه کافیه. خسته شدم انقدر نشستم».

او این استقبال عالی از فیلم آواتار ۲ را یک پیام از سوی مخاطب‌ها می‌داند: «داریم به‌عنوان یک جامعه می‌گوییم که به این احتیاج داریم. ما نیاز داریم که به سینما برویم».

صحنه در شب فیلم فیلم Avatar: The Way of Water

موفقیت فیلم Avatar 2 کاری کرد که تولید و پخش قسمت‌های سوم تا پنجم مجموعه طی سال‌های آتی قطعی شود.


نظرات


تصویری


ویدئو