سریال پنگوئن به فیلم The Batman 2 منتهی خواهد شد

منبع: گیمفا

3

1401/10/23

00:32


مت ریوز فاش کرده که سریال اختصاصی پنگوئن مستقیماً به فیلم The Batman 2 منتهی می‌شود.

سریال پنگوئن به فیلم The Batman 2 منتهی خواهد شد

مت ریوز فاش کرده که سریال اختصاصی پنگوئن مستقیماً به فیلم The Batman 2 منتهی می‌شود.

در حالی که دنیای سینمایی دی‌سی مشغول یک بازسازی اساسی می‌باشد که برخی از شخصیت‌های آن می‌توانند توسط جیمز گان کنار گذاشته شوند اما دنیای سینمایی شوالیه تاریکی که توسط مت ریوز با فیلم The Batman (بتمن) و به هنرنمایی رابرت پتینسون در سال 2022 آغاز شده است، به صورت جداگانه و با حال و هوایی کاملاً متفاوت به کار خود ادامه خواهد داد. اثری که میزبان ساخت فیلم‌ها و سریال‌های متفاوتی حول محور کمیک‌های شوالیه تاریکی خواهد بود.

نخستین سریالی که از این دنیای سینمایی به صورت رسمی معرفی شده و ساخت آن به زودی آغاز خواهد شد، مجموعه تلویزیونی کوتاه حول محور شخصیت پنگوئن/آزوالد کابلپات با هنرنمایی کالین فارل می‌باشد. اثری که پس از وقایع فیلم The Batman در سال 2022 جریان داشته و تلاش پنگوئن برای گسترش شرارت‌های خود را پس از مرگ کارماین فالکون به تصویر می‌کشد.

حال طبق تازه‌ترین صحبت‌های مت ریوز خالق این فرنچایز سینمایی، متوجه شدیم که سریال اختصاصی شخصیت پنگوئن وقایع مهمی را در این دنیای سینمایی روایت خواهد کرد که به طور مستقیم به The Batman 2 منتهی خواهد شد. او فاش کرده که تمام آثاری که در این دنیای سینمایی ساخته می‌شوند، به دنباله‌هایی که در آینده ساخته خواهند شد، مرتبط می‌باشند.

علی‌رغم این که هیچ اطلاعاتی از این سریال منتشر نشده است اما می‌دانیم که این مجموعه تلویزیونی از زمانی معادل 6 الی 8 ساعته بهره خواهد برد که وقایع جذاب و هیجان‌انگیزی را به تصویر می‌کشد. در کار سریال اختصاصی شخصیت پنگوئن، مت ریوز همچنین تایید کرده که یک سریال دیگر حول محور تیمارستان آرکهام و شخصیت جوکر نیز در دست توسعه می‌باشد که اطلاعات چندانی از آن تاکنون منتشر نشده است.

سریال اختصاصی شخصیت پنگوئن در تاریخ نامشخصی از طریق شبکه HBO پخش خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو