محصولی که برای من یک موقعیت سرنوشت ‌ساز ایجاد کرد

منبع: نمکستان

4

1401/10/23

06:13


برای ثروتمند شدن هیچ ‌گاه نباید منتظر شانس و اقبال بود بلکه بایستی با یک برنامه اصولی موقعیت ‌سازی کرد

برای ثروتمند شدن هیچ ‌گاه نباید منتظر شانس و اقبال بود بلکه بایستی با یک برنامه اصولی موقعیت ‌سازی کرد. من توانستم با محصول ارده موقعیت ناب و ثروت ‌سازی را برای خود بیافرینم و در این مسیر با تلاش و کوشش بهتر از رقبا عمل کردم و روز به‌ روز شاهد افزایش درآمد و سرمایه خود بودم. در ادامه بهترین محصولی که مرا موفق کرد را معرفی می ‌کنم.

ارده فله

ارده فله

تهیه ارده فله در بازارهای مختلف، از جمله عواملی که امروزه ذهن خانواده‌ ها را درگیر خود کرده است برای آشنایی با این محصول با ما همراه باشید. ارده از جمله محصولات کنجد می باشد که دارای خواص ویژه به خصوص برای کودکان و نوجوانان در سن رشد می باشد. برای تهیه ارده فله معمولاً کنجدها را پس از شستشو توسط دستگاه‌ های مخصوص تهیه می شود، بنابراین نوع کنجد برای تهیه ارده بسیار مهم است. برای خوشمزه شدن طعم آن معمولاً از کنجدهای تفت داده شده و درشت استفاده می کنند چرا که طعم آن دوچندان می ‌شود.

ارده کنجد فله

ارده کنجد فله

قیمت ارده کنجد فله به دلیل آن که هزینه مازاد برای بسته بندی از آن کسر می گردد بسیار مناسب است و خرید ارده به این صورت بسیار مقرون به صرفه است. ارده کنجد ماده مغذی و مقوی بوده که هیچگونه ماده افزودنی و نگهدارنده ندارد و از خواص درمانی فوق العاده برای بدن برخوردار است. این محصول بهترین خوراکی های بین المللی است که هم سالم و هم لذیذ می باشد. این ماده خوراکی در کشور های عربی و کشور ما محبوبیت زیادی دارد. ارده کنجد با استفاده از سالم ترین و تازه ترین نوع دانه کنجد تهیه شده و به عنوان یک صبحانه مقوی مورد استفاده قرار می گیرد.

ارده و سه شیره

ارده و سه شیره

ارده و سه شیره خواص فراوانی دارد به طور کلی می توان گفت، طبیعت ارده کنجد گرم و تر بوده و برای افراد سرد مزاج بسیار مفید است. ارده برای تقویت نیروی جنسی و تقویت بدن مفید است . اگر به طور غلیظ خورده شود دیر هضم و ثقیل است و اشتها را از بین می برد برای رفع این عوارض آن را باید با عسل و سرکه مخلوط کرد و خورد . ارده نرم کننده ی سفتی ها و ورم ها ی سفت داخلی است و دمل ها زرا نیز نرم می کند و مسکن درد ان است هم چنین ضماد و مالیدن ان نیز همین خواص را دارد .برای اینکه شما سروران گرامی با دیگر خواص ارده آشنا شوید این بخش را برای شما تهیه نموده ایم. ارده مایعی است که از کنجد نرم پوست کنده بریان و نرم کوبیده تهیه شده و روغن آن جدا نشده باشد . از ارده بیشتر برای وعده غذایی صبحانه استفاده می کنند تا انرژی لازم را برای تمام روز دریافت نمایند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو