انشا در مورد اگر من شهردار بودم

منبع: دانش‌چی

3

1401/10/23

10:37


انشا دانش آموزی با موضوع اگر من شهردار بودم

انشا در مورد اگر من شهردار بودم

انشا با موضوع اگر من شهردار بودم به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا اگر من شهردار بودم

من اگر شهردار بودم در ابتدا سعی می‌کردم کارمندانم را از میان افراد لایق تحصیل کرده و باتجربه انتخاب کنم، کسانی که با درد مردم آشنا بوده و دلسوزانه بخواهند به آنها خدمت کنند. سعی میکنم افراد جوان را در کنار افراد با سابقه استخدام کنم که علاوه‌بر به کارگیری جذب جوانانی که تازه در ابتدای راه تشکیل زندگی قرار گرفته‌اند، از تجربه و اطلاعات افراد با سابقه نیز به عنوان مشاوره بهره بگیرم. سپس با تقسیم حوزه‌های خدمت و وظایف برای هر منطقه باعث می‌شدم که تمامی مناطق از خدمات یکسان برخوردار شوند و امکانات در همه‌ی سطوح شهر پخش گردد.

اولویت من در انجام امور، ابتدا بهبود زندگی اقشار ضعیف و کم درآمد و همچنین کودکان کار بود. مثلا با ایجاد بستر برای مشاغل خانگی و برپا کردن بازارهایی برای فروش تولیدات خانگی، نسبت به بهبود اوضاع معیشتی مردم اقدام میکردم. همچنین رسیدگی و برخورد قاطع و محکم با مسئله‌ی استفاده از کودکان برای درآمدزایی، به رفع این معظل اجتماعی کمک می‌کرد و بودجه کافی را صرف امور آموزشی کودکان و همچنین والدین قرار میدادم.

در مرحله بعد راه‌سازی و ساخت پیاده‌روها و معابر استاندارد، با درنظر گرفتن محل‌های مناسب برای عبور معلولان، جز اقداماتم بود. طبق جمله‌ی بسیار زیبایی معلولیت نباید محدودیت باشد. پس من نیز تلاش می‌کردم راه را برای این افراد هموار کنم. با قرار دادن تاکسی‌های ویژه و همچنین پل‌های متحرکی که در ایستگاه‌های اتوبوس نصب می‌گردد و همچنین افزایش رمپ‌های برقی در سطح شهر ،به این عزیزان خدمت میکردم.

 با ساخت پل‌ها و اتوبان‌های مناسب به مشکل ترافیک کمک میکردم و در این راه از بهترین معماران بهره میگرفتم. علاوه بر اینها نسبت به ساخت بیمارستانهای دولتی و مجهز در مناطق مختلف اقدام میکردم و بیمه‌های دولتی و پوشش‌های درمانی را افزایش میدادم تا مردم در هر شرایط مالی که هستند بدون نگرانی از هزینه‌های درمان، تنها مشکلشان رفع بیماری باشد و نگران پرداخت نباشند. همچنین به ساخت فضاهای سبز محلی و درختکاری اقدام میکردم که هم باعث بهبود آب و هوا می‌شود و هم کمک می‌کند تا دسترسی کودکان و میانسالان به این مکان‌ها آسان‌تر شود و نیاز به رفتن به را‌های دور نباشد.

مسئله اعتیاد نیز از مسائل مهم مورد نظرم خواهد بود. باید بتوانم با ایجاد بستر شغلی مناسب برای جوانان و همچنین ایجاد امکانات تفریحی و رفاهی در سطح شهر، از رفتن جوانان و به طور کلی افراد به سمت مواد مخدر جلوگیری کنم.

پیشنهادی: انشای خواندنی در مورد اگر من …

انشا اختصاصی _ نویسنده: صفیه عبدالرحیمی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو