پیشنهاد ۳۰۰ میلیون دلاری الهلال به لیونل مسی؛ ۸۵ میلیون دلار بیشتر از دستمزد رونالدو

منبع: روزیاتو

5

1401/10/23

21:34


پیشنهاد ۳۰۰ میلیون دلاری الهلال به لیونل مسی؛ ۸۵ میلیون دلار بیشتر از دستمزد رونالدو

پیشنهاد ۳۰۰ میلیون دلاری الهلال به لیونل مسی؛  ۸۵ میلیون دلار بیشتر از دستمزد رونالدو

باشگاه الهلال عربستان قصد دارد با قراردادی به ارزش سالیانه ۳۰۰ میلیون دلار، لیونل مسی را به خدمت بگیرد و بدین ترتیب در این زمینه نیز با رقیب اصلی اش، النصر که به تازگی کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفته، به رقابت ادامه دهد. کریستیانو رونالدو اوایل ماه جاری میلادی با قراردادی سالانه ۱۷۳ میلیون پوند درآمد به النصر عربستان پیوست و به خاورمیانه آمد. این عدد، رونالدو را به پردرآمدترین ورزشکار جهان با فاصله ای بسیار تبدیل می کند در شرایطی که به روزهای آخر بازیکنی اش نزدیک می شود.

پیشنهاد 300 میلیون دلاری الهلال عربستان به لیونل مسی

اما بر اساس گزارش موندو دپورتیوو، لیونل مسی می تواند در ماه های آتی این رکورد را از رونالدو بگیرد. قرارداد این بازیکن ۳۵ ساله تیم ملی آرژانتین، در تابستان سال جاری با پاری سن ژرمن به پایان خواهد رسید هر چند به گزارش دپورتیوو، این بازیکن به توافق کلامی با قهرمان لیگ یک فرانسه برای تمدید قرارداد رسیده و عملکرد او در فصل جاری و درخشش در جام جهانی قطر که با قهرمانی همراه بود نیز بیش از پیش مدیران پی اس جی را به تمدید قرارداد با ستاره آرژانتینی متمایل کرده است. اما اکنون خبرهایی از انتقال لوکس مسی به الهلال نیز به گوش می رسد.

پیشنهاد 300 میلیون دلاری الهلال عربستان به لیونل مسی

باشگاه عربستانی که رقیب سرسخت تیم النصر به شمار می آید، هر ساله بازی های مهیجی در قالب دربی ریاض برگزار می کنند. بدین ترتیب در صورتی که الهلال بتواند لیونل مسی را به خدمت بگیرد، درآمد سالانه او در طول هر سال حدود ۷۰ میلیون پوند بیشتر از رونالدو خواهد بود. در حال حاضر، الهلال در رتبه سوم لیگ برتر فوتبال عربستان قرار داشته و سه امتیاز با النصر به عنوان صدرنشین این لیگ فاصله دارد.

پیشنهاد 300 میلیون دلاری الهلال عربستان به لیونل مسی

لیونل مسی پیش تر قراردادی ۲۵ میلیون پوندی با عربستان سعودی به منظور تبلیغ و ترویج فرهنگ توریسم در این کشور منعقد کرده بود. اما علیرغم پیشنهاد وسوسه انگیز لوکس از خاورمیانه، ماندن در پی اس جی محتمل ترین گزینه ای است که از برنده هفت توپ طلای بهترین بازیکن جهان انتظار می رود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو