ملاقات مت ریوز با سران دنیای سینمایی جدید دی‌سی

منبع: گیمفا

3

1401/10/23

21:34


مت ریوز با سران دنیای سینمایی جدید دی‌سی ملاقات کرده تا درباره دنیای سینمایی بت‌ورس به صحبت بپردازند.

ملاقات مت ریوز با سران دنیای سینمایی جدید دی‌سی

مت ریوز با سران دنیای سینمایی جدید دی‌سی ملاقات کرده تا درباره دنیای سینمایی بت‌ورس به صحبت بپردازند.

پس از کناره‌گیری بن افلک از نقش شوالیه تاریکی و بی‌برنامگی وارنر در قبال دنیای سینمایی دی‌سی، مت ریوز وارد میدان شد تا اقتباس جدیدی از ماجراجویی‌های حافظ شهر گاتهام را با همکاری رابرت پتینسون در فیلم The Batman (بتمن) رقم بزند؛ اثری که در جریان همه‌گیری ویروس کرونا فروشی بالغ بر 770.8 میلیون دلار را به ثبت رساند.

با توجه به این که دنیای سینمایی پیشین دی‌سی به زودی پایان خواهد یافت و جیمز گان و پیتر سفران دنیای کاملاً جدید با بازیگرانی تازه را به ارمغان خواهند آورد، این نگرانی به وجود آمده که فرنچایز بت‌ورس مت ریوز به چه سرنوشتی دچار خواهد شد. این نگرانی پس از ملاقات جدیدی که مت ریوز با سران این دنیای سینمایی داشته نیز بیش از پیش افزایش یافته است.

با این حال مت ریوز خاطر نشان کرده که هیچ خطری بت‌ورس را تهدید نخواهد کرد و او طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده، به ساخت آثار سینمایی و تلویزیونی حول محور این فرنچایز خواهد پرداخت.

جیمز گان و پیتر سفران مدیران لایق و عالی هستند. ما به ملاقات‌های خود در آینده ادامه خواهیم داد زیرا آن‌ها علاقه‌مند هستند تا برنامه‌های گسترده من حول محور بت‌ورس را بشنوند. هیچ نگرانی‌ای وجود نداشته و ما تنها قصد داریم تا کنار یکدیگر جمع شده و به صحبت درباره آینده بپردازیم. بت‌ورس با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

با توجه به این که اعلام شده دنیای سینمایی جدید دی‌سی از یک برنامه 10 ساله بهره خواهد برد، طرفداران دی‌سی بسیار مشتاق هستند تا نه تنها شاهد رونمایی از جدول برنامه‌ریزی آن‌ها باشند، بلکه جایگاه شوالیه تاریکی را در این دنیای جدید مشاهده نمایند.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو