جزئیات جدیدی از ارز دیجیتال توییتر فاش شد ؛ هدف از تولید سکه‌های توییتر چیست؟

منبع: تکراتو

3

1401/10/23

21:42


ایجاد ارز دیجیتال توییتر می‌تواند کمک شایانی به توییتر به‌منظور کسب درآمد کند. توییتر در نظر دارد از سکه‌های دورن‌برنامه‌ای خود استفاده کند.

جزئیات جدیدی از ارز دیجیتال توییتر فاش شد ؛ هدف از تولید سکه‌های توییتر چیست؟

ایجاد ارز دیجیتال توییتر می‌تواند کمک شایانی به توییتر به‌منظور کسب درآمد کند. توییتر در نظر دارد از سکه‌های دورن‌برنامه‌ای خود استفاده کند.

ارز دیجیتال توییتر موضوع جدیدی نیست و چندین‌بار نیز از تولید این ارز توسط توییتر صحبت شده بود. آنطور که پیداست ایلان ماسک شدیداً به دنبال راهی است که بتواند درآمد توییتر را افزایش دهد. سکه‌های توییتر جدیدترین ایده ماسک است که شاید به زودی عملیاتی شود.

این سکه‌ها به کاربران اجازه می‌دهد از تولیدکنندگان محتوای موردنظر خود حمایت کنند. البته در حال حاضر برنامه‌ای کامل در مورد استفاده از این سکه‌ها وجود ندارد و هنوز هم آنها به صورت عمومی منتشر نشده‌اند. پس باید منتظر ماند و دید ایلان ماسک در این مورد چه اقدامی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک مزایده فروش نام کاربری در توییتر برگزار می‌کند!

جزئیات جدیدی از ارز دیجیتال توییتر فاش شد

ظاهراً ایلان ماسک طرح جدیدی برای توییتر دارد که امکان کسب درآمد ازطریق این پلتفرم اجتماعی را فراهم می‌کند. دو محقق اپلیکیشن اسکرین‌شات‌هایی به‌اشتراک گذاشته‌اند که نشان می‌دهد توییتر درحال آزمایش ارز دیجیتالی درون‌برنامه‌ای خود به‌نام Coin است. این واحد پولی به تولیدکنندگان محتوا کمک می‌کند ازطریق پلتفرم اجتماعی تحت مالیک ماسک، درآمد به‌دست آورند.

جین منچون وانگ و نیما اوجی دو محقق اپلیکیشن هستند که طی روزهای اخیر تصاویری از قابلیت جدید توییتر به‌اشتراک گذاشته‌اند. پست‌های این دو محقق نشان می‌دهد Coins درواقع ویژگی‌ توسعه‌یافته‌ای برپایه‌ی قابلیت انعام کنونی توییتر است. در تصویری که وانگ و اوجی منتشر کرده‌اند اشاره شده است که سکه‌های توییتر به کاربران اجازه می‌دهند از تولیدکنندگان محتوای موردنظر خود حمایت کنند. علاوه‌براین تصویری که اوجی در ماه دسامبر به‌اشتراک گذاشت یک بخش جدید به‌نام Coins را نشان می‌داد.

به گزارش انگجت، درحال‌حاضر دقیقاً مشخص نیست برنامه‌های توییتر برای سکه‌های داخلی چیست یا این ویژگی چه زمانی به‌طور عمومی دردسترس قرار خواهد گرفت. اسکرین‌شات‌های فاش‌شده نشان می‌دهند توییتر درنظر دارد سکه‌ها را به‌طور برجسته در پلتفرم خود نمایش دهد.

جزئیات جدیدی از ارز دیجیتال توییتر فاش شد

سکه‌های توییتر احتمالاً فقط برای حمایت مالی از تولیدکنندگان محتوا طراحی نشده‌اند. وانگ همچنین به ویژگی دیگری به‌نام جوایز (Awards) اشاره کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد از سکه‌های درون برنامه‌ای توییتر برای خرید هدیه استفاده کنند. با توجه به تصویری که وانگ منتشر کرده است، کاربران می‌توانند هدیه‌ها را با قیمتی کم‌تر از یک تا ۵۰۰۰ سکه خریداری کنند. مشخص نیست ارزش هر سکه‌ی درون‌برنامه‌ای توییتر دقیقاً چقدر خواهد بود.

ایلان ماسک تاکنون به‌طور علنی درمورد سکه‌ها یا جوایز توییتر صحبت نکرده است اما تمایل دارد راه‌های بیشتری برای پاداش‌ دادن به سازندگان محتوا ارائه دهد. او می‌گوید توسعه‌ی روش‌هایی جدید برای کسب درآمد تولیدکنندگان محتوا درحال انجام است.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که به‌نظر می‌رسد ویژگی Coins در توییتر هیچ ارتباطی با رمزارزها ندارد. اوجی خاطرنشان کرد توییتر کوین هنوز درمرحله‌ی توسعه است و حتی مدرکی وجود ندارد که بتوانیم آن را عضوی از خانواده‌ی رمزارزها به‌حساب بیاوریم و به‌همین دلیل کاربران باید توجه داشته باشند کلاهبرداران آن‌ها فریب ندهند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ارز دیجیتال توییتر یا توییتر کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو