بازی گرگی در میان ما ۲؛ گیم پلی و تاریخ عرضه The Wolf Among Us 2

بازی گرگی در میان ما ۲؛ گیم پلی و تاریخ عرضه The Wolf Among Us 2


منبع: پلازا

4

1401/10/23

21:43


بازی گرگی در میان ما ۲؛ گیم پلی و تاریخ عرضه The Wolf Among Us 2

بازی گرگی در میان ما ۲ نسخه جدیدی از همکاری دوشرکت Telltale Games و Adhoc Studio بوده که براساس اطلاعات جدید قرار است داستان کاملا مستقلی را در اختیار کاربران قرار دهد که این مورد سبب هجمه های منفی و مثبت بسیاری به بازی شد که در ادامه بیشتر در راجب آن صحبت خواهیم نمود.

بازی The Wolf Among Us 2 محبوبیت خود را مدیون نسخه اول بوده است که شرکت سازنده با استقبال و سودخوبی که از نسخه اول بدست آورد تصمیم گرفت در سال 2023 نسخه دیگری از بازی را عرضه کند. در این میان اخبار ضد و نقیضی در خصوص بازی منتشر شده که تصمیم گرفتیم یکبار برای همیشه به تمام سوالاتی که ممکن است ذهن کاربران را خدشه دار کند پاسخ دهیم. برای یافتن سوالات خود باما همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی گرگی در میان ما ۲

بررسی بازی گرگی در میان ما ۲

براساس گفته جدید شرکت Telltale بازی The Wolf Among Us 2 قرار است با روایتی مستقل عرضه شود که در این میان میتوانید داستانی جدید و جدا از نسخه اول را شاهد باشید. این مورد خوشایند اشخاصی که از نسخه اول با این بازی آشنا هستند نبوده زیرا آنها براین باور هستند که باید باید خط داستانی سبک اولیه خود را ادامه میداد. ولی بخش دیگر که قرار است برای اولین بار با این بازی آشنا شوند ، میتوانند تجربه جدیدی را دریافت کنند که این مورد سبب شد تا میل کاربران نسبت به نسخه دوم بازی بیشتر باشد.

بررسی بازی گرگی در میان ما ۲

در مجله اخیری که از سوی شرکت Telltale عرضه شد جیمی اولتی که مدیرعامل این شرکت بوده در خصوص ادامه دادن نوار ماجراجویی The Wolf Among Us اشاره به کمیک های جدید داشته است. کیمیک هایی که به Fables  ارتباط داشته است. همچنین او اشاره داشت که شرکت توسعه دهنده همواره در تلاس است تا روایت های مربوط به بازی را آنگونه که شایسته اش است به تصویر بکشد. گیمرها در نسخه دوم بازی باید به نحوی سرگرم شوند که انگار با یک بازی جدید سروکار داشته اند. در خصوص نقد بازی گرگی در میان ما ۲ باما در ادامه همراه باشید.

همین مو.رد سبب شد تا بازی The Wolf Among Us 2 به فرمت اپیزودیک وفادار باشد ولی از داستان جدیدی برخوردار باشد. وفادار بودن به طراحی و سبک کلی سبب خواهد شد تا دوست داران بازی با همین سبک و سیاقی که در نسخه اول شاهدش بودند نمایانگر بازی در این نسخه باشند. ولی خط داستانی نو.ین در کنار ویژگی های ارتقاء یافته سبب خواهد شد تا سهم عظیمی از بازی به صورت مستقل ارائه شود و این مورد دقیقا همان چیزی بود که شرکت های سازنده و توسعه دهنده بدنبالش بوده اند. توسعه و ساخت بازی با یکی از بهترین موتور های گرافیکی آنریل جریان داشته که بدنیست بدانید این بخش با همکاری موتور بدنام که حشره دار نام داشته برای افزایش وسعت بازی و بکارگیری المان های مربوط به یک دنیای افسانه وارد بازی شده است.

بررسی بازی گرگی در میان ما ۲

از دیگر صحبت های اولتی در خصوص بازی The Wolf Among Us 2 میتوان به موتور گرافیکی بازی اشاره داشت. وجود چالش های مربوط به موتور گرافیکی سبب شد تا آنها از همان موتور قدیمی اختصاصی با همکاری بخش های دیگر استفاده کنند که این مورد انعطاف بهتری را نسبت به موتورهای گرافیکی دیگر داشته است. خط هنری عالی در کنار ابزارهای اختصاصی برای خودسازی بازی سبب خواهد شد تا شاهد جنبه های ارتقاء یافته بسیاری در این بازی باشیم.

البته در مورد کیفیت و اجرای بازی The Wolf Among Us 2 بدنیست بدانید که قرار براین بوده تا گیمرها شاهد یک کیفیت پایدار و پویا با کیفیت فول اچ دی باشند که این مورد نسبت به سیستم سخت افزاری کاربران قابل تغییر بوده است. این مورد شاید در اوایل انتظار بازی نیاز به آموزش داشته باشد که اگر چنین شود میتوانید آموزش بازی گرگی در میان ما ۲ را از همین مطلب دریافت کنید. بکارگیری فناوری های نوین روز دنیا در این بخش سبب بوجود آمدن این ویژگی شده است که پیشنهاد میشود جهت کسب اطلاعات بیشتر از بازی The Wolf Among Us 2 در ادامه باما همراه باشید.

به نقل از Ottilie میتوان انتظار یک بخش جدید در بازی گرگی در میان ما ۲ را داشت که برپایه آن گیمرها قادر خواهند بود تا بخشی از آینده بازی را با حدس و گمان تشکیل دهند. این مورد یکی از بهترین پروژه و سیستم های شرکت سازنده بوده که در حال حاظر به خوبی در حال رشد بوده است. بدنیست بدانید در برخی کانال های استریم دیده شده که بخشی از تخیل سرایی بازی به تصویر کشیده شده است.

گیم پلی بازی The Wolf Among Us 2

بررسی بازی گرگی در میان ما ۲

باتوجه به توضیحات فوق میتوان گفت که گیم پلی و خط داستانی به شکل خوبی پیاده سازی شده ولی درمورد دانلود بازی The Wolf Among Us 2 نمیتوان این تضمین را داد که گیمرها با نصب بازی سرگرم خواهند شد زیرا این سبک و سیاق طرفداران مخصوص به خود را داشته است.

داستان بازی از محوریت Bigby Wolf آغاز میشود و تحقیقات در مورد قتل در Fabletown ادامه خواهد داشت. در دنیایی پنهان که در آن شخصیت های مختلفی زندگی میکند داستان جریان داشته که این مورد 6 ماه پس از نسخه اول و پایان یافتن داستان آن شکل گرفته است. در اولین تریلر رسمی بازی شاهد نگاه اجمالی به آن بوده ایم که در این زمینه به خط داستانی اشاره ای نشد ولی میتوان انتظار یک گزینه خوب را داشت. استفاده از جلوه های بصری در ساخت بازی ، بکارگیری هوش مصنوعی ، شخصیت های جدید جایگزین شده برای Tin Man و Scarecrow از The Wizard of Oz نوید یک بازی خوب را به گیمرها میدهد که بدنیست بدانید در این بازی شاهد سخن تازه ای خواهید بود که به آن اشاره ای نشده است.

در ادامه توضیحات مربوط به داستان باید بدانید که سفید برفی هنوزهم معاون شهردار یعنی فبل تاون بوده است. درحالی که کلانتر بیگبی ولف به اجبار در کلاس های مدیریت خشم حضور پیدا میکند اینبار بیگبی با چیز جدیدی که به یک بحران شبیه بوده مواجه شده است. حال باید پاسخی برای اینکه در این جهان جایگاهی برای او وجود دارد یا خیر پیدا کند. برای این موضوع او باید به شهر نیویورک سفر کند.

تاریخ عرضه ی بازی The Wolf Among Us 2

بررسی بازی گرگی در میان ما ۲

براساس اطلاعات اندکی که در مورد تاریخ انتشار بازی The Wolf Among Us 2 عرضه شده سال 2023 برای این مورد ذکر شده است که ماه و روز دقیقی برای انتشار بازی مشخص نیست. به محض کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید آنها را از همین مقاله دریافت کنید. بدنیست بدانید در مورد سیستم مورد نیاز بازی گرگی در میان ما ۲ نیز اطلاعات چندانی عرضه نشده است که اگر در این مورد اطلاعاتی دارید میتوانید آنرا در بخش نظرات برایمان ارسال کنید.

پلتفرم های بازی The Wolf Among Us 2

این بازی قرار است برای پلتفرم هایی نظیر مایکروسافت ویندوز ، پلی‌استیشن ۴ ، پلی‌استیشن  ،۵ اکس‌باکس وان ، اکس‌باکس سری اکس و سری اس عرضه شود که در سال 2023 میتوانید بدنبال دانلود بازی The Wolf Among Us 2 باشید.

سخن پایانی

بررسی بازی گرگی در میان ما ۲ به پایان رسید که در این خصوص سعی کردیم تمام بخش های مرتبط با بازی The Wolf Among Us 2 را برایتان شرح دهیم. حال نوبت شماست که نظر خود را در مورد این بازی بیان کنید. بازی گرمی در میان ما نسبت به نسخه اول خودش آیا میتواند نظرات جهانی را جذب کند یا خیر ؟ اگر در مورد اطلاعاتا درج شده و یا سوالات ذکر شده پاسخی دارید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو