اگه همسرت این نشانه ها رو داره یعنی همیشه بهت وفادار میمونه

8

1401/10/23

21:43


زندگی مشترکی که وفاداری یکی از اصلی ترین پایه های آن باشد موفق خواهد بود. سوالی که برای افراد در رابطه به وجود می آید این است که همسر باوفا چه نشانه هایی دارد؟

نشانه های مطمئن همسر وفادار و باوفا در زندگی مشترک

آیا می‌دانید که خیانت همسر را از کجا میشه فهمید؟ آیا می‌دانید که چگونه باید علائم وفادار بودن همسر را شناسایی کنید؟ در این قسمت از خانواده قصد داریم که در مورد این موضوع صحبت کنیم و به شما بگوییم که چه نشانه هایی می تواند کمک کند تا بفهمید که همسرتان وفادار است؛ پس با ما همراه باشید.

حس مالکیت ندارد

حسادت یا داشتن حس مالکیت علامت خوبی نیست. اکثر افراد حسود خودشان قبلا خیانت کرده اند و نمی خواهند این تجربه را از سمت طرف مقابل داشته باشند.

حسادت نمی کند

یک رابطه سالم باید بر اساس اعتماد ایجاد شود و حسادت نکردن شریک زندگی شما نشان دهنده این است که او احساس امنیت و رضایت از وضعیت پیش رو دارد.

هیچ جنس مخالف بدی اطراف او نیست

اگر همسر شما وفادار باشد، جنس مخالف دیگر را نادیده می‌ گیرد و با کسانی رفت و آمد می‌ کند که به اصول اخلاقی پایبند هستند؛ مگر اینکه با این افراد همکار بوده و مجبور به برقراری ارتباط (اما در چهارچوب) باشد.

همه روز های خاص را به یاد دارد

شاید عجیب باشد؛ اما کسانی که روز های خاص مانند تولد و سالگرد ازدواج را به یاد دارند، معمولا جزو وفادار ترین ها هستند.

کتاب باز عمل می کند

این اصطلاح به معنای آن است که همسرتان خیلی مرموز نیست؛ کاملا صادقانه رفتار می کند، رفتار او شک برانگیز نیست و همه چیز را می گوید و چیزی برای پنهان کاری ندارد.

با همسر یا نامزد قبلی خود ارتباط ندارد

شاید همسر شما فردی باشد که قبلاً قرار بوده با شخص دیگری ازدواج کند؛ اما به هر حال آن ازدواج به سرانجام نرسیده است. اگر همسرتان با نفر قبلی ارتباطی ندارد، یعنی هیچ شک و تردیدی نیست.

به نیاز های شما توجه می کند

باید به این نکته دقت کنید که او به نیاز های شما اهمیت می دهد یا خیر؛ البته نیاز هایی که کاملاً منطقی باشند. اگر او به نیازهای شما توجه می کند یعنی همسری وفادار است.

برایتان خیلی کار های کوچک انجام داده است

همین چیزهای کوچک است که باعث می ‌شود یک رابطه خاص باشد. آیا همسر شما برای تان صبحانه یا قهوه درست می کند، آیا برای تان گل می خرد؟ همه این چیز های کوچک نشان دهنده این است که او به فکر شماست و به شما وفادار است.

اگه همسرت این نشانه ها رو داره یعنی همیشه بهت وفادار میمونه15

بعد از چند سال تغییر نکرده است

داشتن ثبات و پایداری در رابطه بسیار اهمیت دارد. اگر همسرتان با گذشت این چند سال تغییری نکرده و رفتارش کاملاً مانند گذشته است، پس یعنی که در تمام این سال ها به شما وفادار مانده است.

اگه همسرت این نشانه ها رو داره یعنی همیشه بهت وفادار میمونه17

در بدترین شرایط کنارتان باقی می ماند

همسر وفادار در تاریکی ترین زمان های شما کنارتان باشد، او هرگز نمی تواند شما را ترک کند حتی اگر این به معنای صدمه زدن به خودش در این روند باشد.

با دوستان او دوست هستید

اینکه شما بخشی از دوستان او را بشناسید و با آن ها مانند دوست خودتان رفتار کنید؛ یک مزیت بسیار بزرگ است اما اگر خیانتی در کار باشد، احتمالاً همسرتان اجازه نمی دهد که به دوستانش نزدیک شوید.

در روابط زناشویی هم؛ مهربان است

بعضی از مردان فقط هنگام برقراری رابطه زناشویی با همسرشان مهربان می شوند؛ اما اگر همسر شما در غیر از این شرایط، باز هم مهربان است، پس بدانید که قطعا وفادار شما است.

به شما احترام می گذارد

احترام گذاشتن در یک رابطه اهمیت فراوان دارد. همسر وفادار در هر شرایطی حتی اگر شما اشتباهی مرتکب شده اید، احترام شما را حفظ می کند و برای حل مشکلات تلاش می کند.

وقتی که از شما دور است، حتماً زنگ می زند یا پیام می دهد

اگر همسرتان از راه دور با شما ارتباط برقرار می کند و همیشه با شما تماس می گیرد یا پیام می دهد، بدانید که به فکر شما است و هرگز فکر خیانت نخواهد کرد.

اگه همسرت این نشانه ها رو داره یعنی همیشه بهت وفادار میمونه2

شما را در پست های شبکه اجتماعی تگ می کند

اگر همسرتان همیشه در پست هایی که در شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام قرار می دهد، شما را تگ می کند، بدانید که قطعاً وفادار است؛ زیرا نمی ترسد که کسی شما را ببیند و بشناسد.

شما را در جریان کارهایش قرار می دهد

همسر وفادار، همواره تلاش می کند تا به شما در مورد خودش خبر بدهد. ساعات کاری و فعالیت های بیرون از خانه اش را با شما هماهنگ می کند و در مورد کارهای روزانه اش با شما صحبت می کند اما برخی مواقع ممکن است برای برهم نریختن آرامشتان برخی مشکلات را پنهان کند پس شما نیز باید به حریم شخصی او احترام بگذارید.

کسی را به همسر خود ترجیح نمی دهد

همسران وفادار پس از ازدواج همسر خود را در اولویت قرار داده و کسی را به همسر خود ترجیح نمی دهند. وفاداری با تمام وجود یعنی همسرتان الویت صد در صد شما باشد.

اثری از شما در بیوی اینستاگرام قرار می‌ دهد

در اکثر شبکه‌ های اجتماعی می‌ توان بیوگرافی قرار دارد و در اینستاگرام نیز این چنین است؛‌ اگر همسرتان نام شما یا چیزی مربوط به شما را در بیوی شبکه اجتماعی خود قرار می دهد، بدانید که به شما وفادار است.

به شیوه زندگی شما علاقه نشان می دهد

کسی که به شما وفادار است، کنجکاو می شود که در مورد زندگی تان بیشتر بداند. در مورد چیز هایی که می گویید و به طور کل، سبک زندگی تان علاقه زیادی دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو