شیرینی ساده و ارزان برای عصر زمستانی + ویدیو

منبع: دلتا پیام

5

1401/10/23

21:43


شیرینی‌هایی که در طرز تهیه آن‌ها نسکافه و قهوه به کار می‌رود طعم متفاوتی دارند و در بین افراد طرفداران خاصی دارد.

طرز تهیه آلموند نسکافه ای

شیرینی‌هایی که در طرز تهیه آن‌ها نسکافه و قهوه به کار می‌رود طعم متفاوتی دارند و در بین افراد طرفداران خاصی دارد. اگر اهل کافه‌گردی و خوردن قهوه و نسکافه باشید، بدتان نمی‌آید که یک شیرینی با طعم نسکافه را در کنار قهوه عصر خود مزه کنید. یکی از این شیرینی‌ها آلموند نسکافه‌ای است که مطمئنم از درست کردن آن لذت می‌برید و طعم خاص و ترد آن را دوست خواهید داشت. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید تا طرز تهیه آلموند نسکافه ای را یاد بگیرید.

مواد لازم برای تهیه آلموند نسکافه ای

  • کره ۷۵ گرم
  • شکر قهوه‌ای ۵۰ گرم
  • شکر سفید ۲۰ گرم
  • زرده تخم مرغ ۱ عدد
  • آرد تا حدی که به دست نچسبد
  • قهوه ۱ قاشق مرباخوری

کره نرم شده و شکرها را ۳-۴ دقیقه با هم می‌زنیم. بعد زرده تخم مرغ را اضافه می‌کنیم و اگر دوست داشتید کمی وانیل بزنید، اگر نه که همان قهوه برایش کافی است. قهوه را که در کمی آب حل کردید و سرد شده به مواد اضافه می‌کنید. آرد را الک کرده و تا جایی که خمیر به انگشت شما نچسبد به مواد اضافه می‌کنید. حدود نیم ساعت در دمای محیط بگذارید استراحت کند. سپس داخل کیسه فریزر یا سلفون می‌ریزید و خمیر را باز می‌کنید. دوباره نیم ساعت در یخچال می‌گذارید. سپس به هر شکلی که دوست داشتید قالب می‌زنید.

ده دقیقه تا یک ربع در فر ۱۸۰ درجه می‌گذارید، فقط در حدی که زیر و کنارش تغییر رنگ دهد کافی است. این شیرنی را در کنار هات چاکلت + ویدیو نوش جان کنید.

 آلموند نسکافه ای

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن دستورهای بیشتر از شیرینی خانگی طرز تهیه کوکی موزی رژیمی بدون فر را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو