اخبار تعطیلی مدارس تهران البرز کرج اصفهان اراک قم قزوین شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱

منبع: شبونه

6

1401/10/23

21:45


اخبار تعطیلی مدارس تهران البرز کرج اصفهان اراک قم قزوین شنبه 24 دی 1401 به علت آلودگی هوا ، سرما و یخبندان ، بارش برف و صرفه جیی در مصرف انرژی که باعث شده دانش آموزان منتظر اطلاعیه اموزش و پرورش باشند. اخبار تعطیلی مدارس شنبه 24 دی 1401 مدارس البرز غیرحضوری و کودکستان ها …

اخبار تعطیلی مدارس تهران البرز کرج اصفهان اراک قم قزوین شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱

اخبار تعطیلی مدارس تهران البرز کرج اصفهان اراک قم قزوین شنبه 24 دی 1401 به علت آلودگی هوا ، سرما و یخبندان ، بارش برف و صرفه جیی در مصرف انرژی که باعث شده دانش آموزان منتظر اطلاعیه اموزش و پرورش باشند.

اخبار تعطیلی مدارس شنبه 24 دی 1401

  • مدارس البرز غیرحضوری و کودکستان ها تعطیل شد

با توجه به برودت هوا، افت فشار گاز و به منظور صرفه جویی در مصرف گاز فردا شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ تمامی کودکستان ها (مهدهای کودک و پیش دبستانی ها) تعطیل و تمامی مدارس استان البرز به صورت غیر حضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد./ ضمنا تمامی کارمندان ادارت استان البرز نیز فردا به صورت دورکار خواهند بود.

قابل ذکر است امتحانات نهایی مطابق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد.

  • مدارس استان اردبیل برای روز شنبه ۲۴ دی ماه غیرحضوری اعلام شد

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، فعالیت آموزشی همه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر تمام نواحی و مناطق استان را برای شنبه ۲۴ دی ماه غیرحضوری اعلام کرد. به گزارش ایرنا؛ در اطلاعیه روز جمعه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل آمده است؛ فعالیت آموزشی همه مدارس نوبت صبح و عصر استان برای روز شنبه ۲۴ دی ماه از طریق سامانه شاد برقرار خواهد بود و کلیه امتحانات داخلی، به زمان دیگری موکول خواهد شد.

 تمامی مقاطع تحصیلی آذربایجان‌شرقی ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ غیرحضوری است

▫️

با توجه به برودت شدید هوا و به منظور مدیریت مصرف بهینه حامل های انرژی شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ مدارس استان آذربایجان‌شرقی در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعدازظهر به صورت «غیرحضوری» خواهد بود‌.

مدارس برخی از شهرهای کشورمان به دلایل مختلف این روزها تعطیل میشود و کلاس های درس غیرحضوری برگزار میگردد حالا دانش اموزان سایر شهرها میخواهند بدانند که آیا مدارس انها نیز تعطیل است یا خیر! مدارس شهرهای تهران البرز کرج اصفهان اراک قم قزوین هنوز تعطیل اعلام نشده است و معمولا در ساعات پایانی شب خبر تعطیلی اعلام میشود و باید منتظر بمانید تا ساعات دیگر خبر مربوط به تعطیلی این شهرها در این صفحه درج شود.

باید توجه داشته باشید که مدارس کلانشهر به دلیل الودگی هوا نمیتواند هر هفته تعطیل شود و آموزش و پرورش سعی میکند که حدالامکان این کار صورت نگیرد چرا که از نظر کیفیت سطح اموزش کاهش پیدا میکند.

با این حال آلودگی هوا باعث اسیب جدی به دانش اموزان خواهد شد و باید فکر اساسی برای این وضعیت آلودگی هوا صورت بگیرد.

ورود سامانه جدید بارشی به کشور از شنبه

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت آب‌ و هوای امروز جمعه ۲۳ دی ماه گفت: امروز بارش‌های پراکنده در استان‌های گیلان، جنوب بوشهر، ارتفاعات زاگرس مرکزی، خوزستان، جنوب لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است.

نقشینه گفت: فردا با نفوذ سامانه بارشی جدید از سمت غرب و جنوب غرب برای این مناطق و استان بوشهر و دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس باران و برف رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطر نشان کرد: یکشنبه علاوه بر این مناطق استان‌های زنجان، قم، اصفهان و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز در استان‌های مازندران، البرز، تهران و سمنان و به تدریج خراسان رضوی و شمالی هم بارش خواهند داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو