نشانه های زنان جذاب از نظر مردان

4

1401/10/23

21:45


نشانه های زنان جذاب از نظر مردان

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

عمل‌های زیبایی بسیاری که امروزه توسط خانم‌ها انجام می شود شاهدی بر این ادعا هستند. اما آیا تنها راز جذابیت زیبایی ظاهری است.

گفته می شود که زیبایی در وجود انسان است اما نمی توان منکر این موضوع شد که اولین تاثیر نقش بسیار مهمی دارد. اما وقتی صحبت از مردان و زنان می شود، موضوع تنها زیبایی و ظاهر نیست – خیلی بیشتر از این موضوع است. چه چیزی در زنان برای مردان جذاب است؟ آیا سایز بدنشان است؟ رنگ مو؟ کشیدگی پاها با کفش های پاشنه بلند؟ یا شاید هم جذابیت در مورد ویژگی های شخصیتی است؟

خوشبختانه، لازم نیست حدس بزنیم. مطالعات بسیار زیادی در این زمینه انجام گرفته است و به نتایج قابل توجهی دست پیدا کرده اند. گفتنی است که ترجیح شخصی نیز دخیل است. اما ویژگی هایی وجود دارند که اکثر مردها با هر سلیقه ای در زنان جذاب می دانند. جالب است که گاهی اوقات، این حتی عمدی نیست. برخی از چیزها، مردها را بدون درک دلیل آن جذب زنان می کنند.

اما دیگر حدس زدن کافی است. بیایید در مورد آنچه این مطالعات مطرح می کنند، صحبت کنیم.

باور کنید یا نه، نحوه رفتار و عمل یک زن به همان اندازه ظاهر اهمیت دارد. چند ویژگی وجود دارند که می توانند هر زن را زیباتر نشان دهند (بدون این که ربطی به ظاهر داشته باشند!).

جذابیت زنان از نگاه مردان محدود به فاکتورهای ظاهری و زیبایی نیست بلکه بسیاری از زنان وجود دارند که اگرچه چهره ی فوق العاده جذاب و زیبایی ندارند اما مورد تحسین همه هستند و در نظر مردان فرد بسیار دوست داشتنی و جذابی هستند.

ویژگی های رفتاری وجود دارد که افراد جذاب از آن برخوردارند و داشتن این ویژگی های رفتاری باعث می شود زنان در نگاه مردان جذاب جلوه کنند. در ادامه به برخی از فاکتورهای زیبایی و جذابیت زنان از نگاه مردان که جنبه رفتاری دارند اشاره می کنیم:

۱. زنان خوشرو جذاب‌ترند

خوشرویی و خوش اخلاقی قطعا یکی از اساسی ترین رموز جذابیت زنان است که باعث می شود مردان جذب آنان شوند. هیچ مردی و می توان گفت هیچ انسانی جذب زنان بداخلاق و غرغرو نمی شود.

۲. خودشان را دوست دارند

زنان جذاب از نگاه مردان زنانی هستند که عاشق خودشان هستند و به خودشان و خواسته هایشان احترام می گذارند البته تا جایی که حقوق دیگران را پایمال نکنند و این کار جنبه خودخواهی نداشته باشد. یکی از رازهای جذاب بودن زنان از دید مردان این است که به سلامتی خودشان اهمیت می دهند و آرامش خودشان را فدای چیز دیگری نمی کنند.

۳. یک راز جذاب بودن زنان خوش بین بودن است

یکی از فاکتورهای جذابیت زنان که باعث می شود مردان را شیفته خود کنند این است که خوش بین هستند و اگر به مشکلی بر بخورند زانوی غم بغل نمی کنند و به جای گله و شکایت همیشه برای مشکلات راهی پیدا می کنند.

۴. زنان جذاب عاشق اندام خود هستند

یکی از رموز جذابیت زنان این است که شکل ظاهری خودشان را به همان صورتی که هست دوست دارند البته این به معنی بی توجهی به ظاهر و تلاش نکردن برای داشتن اندامی بهتر نیست بلکه به این معنی است که زنان جذاب خودشان را به همان شکلی که هستند دوست دارند حتی اگر چاق باشند.

۵. مهربانی باعث جذابیت زنان می شود

مردان جذب زنان مهربان می شوند. زنانی که غم و خوشحالی شان برای ان ها مهم است و خوش قلب هستند. مهربانی زنان نسبت به اطرافیان حتی کسانی که نمی شناسند یکی از فاکتورهای جذابیت آن ها است.

طبق مطالعاتی که در دانشگاه کلمبیا انجام‌شده، مردان به زنانی که لبخند می‌زنند، جذب می‌شوند. زیرا لبخند نشانه خوش‌بینی و ثبات یک فرد است، و این دو ویژگی‌هایی هستند که هر فرد در انتخاب همسر، آن‌ها را در نظر می‌گیرد.

یک شخصیت خوب مهم ترین چیز است! مردها شما را دوست نخواهند داشت اگر بی دلیل بی ادب و رک باشید … در عوض، برای مردها، زنان مهربان و دلسوز جذاب هستند. زنی که می داند چگونه با شرایط به درستی مواجه شود، مورد تحسین مردها قرار می گیرد.

این ویژگی ها بسیار مهم هستند زیرا مهربانی برای مردها نشان دهنده یک رابطه خوب است.

۶. یکی از موارد جذابیت زنان شوخ‌ طبعی است

مردان دوست دارند با زنانی معاشرت کنند و آن ها را به عنوان همسر انتخاب کنند که شوخ طبع باشند و اخلاق کسالت باری نداشته باشند. زنان شاد و خوشحال همیشه در نگاه مردان جذاب ترند. بنابریان یکی از عواملی که زن را برای مرد جذاب می کند حس طنز و شوخ طبعی است.

آلن دوجنرس: “من زنانی را دوست دارم که در لحظه زندگی می‌کنند، شاد هستند و به خودشان اهمیت می‌دهند”

۷. زنان جذاب همراهان خوبی هستند

مردان جذب زنانی می شوند که همراه همسرانشان باشند و هیچ وقت آن ها را برای انجام کارها تنها نگذارند. زنانی که همراه مردان خود در سرگرمی های مورد علاقه آن ها ششرکت می کنند همیشه مورد علاقه مردان هستند.

۸. یکی از رموز جذابیت زنان در دید مردان اعتماد به‌ نفس و قدرت ریسک است

هیچ‌چیز برای مردان جذاب‌تر از زنی نیست که اعتمادبه‌نفس بالایی دارد و رفتارهای مطمئن دارد. زنانی که اقتدار و اعتماد به نفس دارند همیشه در نظر مردان شگفت انگیز و قابل تحسین هستند.

همگی ما با چنین زنی در زندگی آشنا شده ایم. او ۱۰۰ درصد به نظر نمی رسد اما اعتماد به نفس و شجاعت نشان دهنده چنین جذابیت قدرتمندی است که باعث می شود تا اطرافیان عاشق چنین زنی شوند. اعتماد به نفس به همین جذابیت است.

این دوجانبه است – هم مردها و هم زن ها، آدم های با اعتماد به نفس بالا و دارای قدرت ریسک کردن را دوست دارند. در واقع، رفتارهای مبتنی بر ریسک کردن می توانند برای هم مردها و هم زن ها جذاب باشند.

برای مردها، همراهی یک زن و لذت بردن او از ماجراجویی ها و سفرهایش بسیار جذاب است. این فعالیت ها شامل کوهنوردی، قایق سواری در آب های خروشان، اسکی، خالکوبی کردن و غیره هستند. حتی اگر نمی دانید چطور این کارها را انجام دهید، بسیاری از مردها دوست دارند این چیزها را به شما یاد دهند زیرا به آن ها فرصت خودنمایی می دهد (اما باید برای ریسک کردن به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشید!).

جذب کارهای خطرناک شدن یکی از دلایلی است که مردها جذب زنانی می شوند که خالکوبی دارند. از آنجایی که چنین زنانی سیگنالی از شجاعت و پذیرش کارهای خطرناک از خود نشان می دهند، برای مردها به شدت جذاب به نظر می رسند.

پیوست: در حالی که رفتارهای خطرناک می توانند به شدت لذت بخش باشند اما باید همیشه مراقب خود باشید، در هر شرایطی! اگر برای انجام کاری اعتماد به نفس ندارید، نیازی به تظاهر نیست؛ حتی اگر این چیزی است که آن مرد دوست دارد.

۹. یکی از رموز جذابیت زنان قاطعیت است

یکی دیگز از فاکتورهای جذابیت زنان که باعث می شود مردان جذب آن ها شوند قاطعیت و جدیت در تصمیم گیری است. زنانی که در تصمیم گیری های خود دچار مشکل می شوند و نمی دانند که چه می خواهند فاقد فاکتورهای جذابیت هستند.

۱۰. منحصر به فرد هستند

زنانی که از دیگران تقلید نمی کنند و راه و روش خودشان را برای زندگی دارند برای مردان بسیار جذاب هستند. منحصر به فرد بودن زنان باعث می شود در نظر مردان خاص و جذاب جلوه کنند.

۱۱. صداقت و مسئولیت پذیری

در نظر مردان زنان صادق بسیار جذاب هستند هیچ مردی و البته هیچ شخصی دوست ندارد وقتش را با شخصی که دروغ می گوید سپری کند. داشتن صداقت در زنان باعث می شود مردان بهتر بتوانند به آن ها اعتماد کنند و تمایل داشته باشند که بیشتر با آن ها آشنا شوند و به آن ها نزدیک شوند. پس یکی از رازهای جذابیت داشتن صداقت است.

صداقت به معنی قابل اعتماد بودن است و مسئولیت پذیری نشان می دهد که آن زن می تواند حامی، یاور و یک شریک زندگی برابر در هر موقعیتی از زندگی باشد. در مجموع، انتظار می رود که یک جذابیت عاشقانه بلندمدت به روابط طولانی تبدیل شود. در نتیجه، هر چیزی که نشان دهنده یک خانواده خوب و خوشحال بودن در کنار هم است، هم برای مردها و هم برای زنان اهمیت دارد.

۱۲. استقلال

زنان مستقل در نگاه مردان جذاب ترین زنان هستند. زنانی که وابستگی بیش از حد به مردان دارند باعث زدگی آن ها می شوند. داشتن استقلال در زنان به معنی خودسری و یکدندگی آن ها نیست همین که بتوانند خودشان تصمیم بگیرند و دوستان و فعالیت های اجتماعی خودشان را داشته باشند کافی است.

در حالی که مردها دوست دارند زنان تا حدی برای برخی از مسائل وابسته شان باشند، مطالعات نشان داده اند که استقلال زنان از دیدگاه مردها جذاب است. آن ها شاید از درخواست کمک شما خوششان بیاید اما نیازمند بودن شما را دوست ندارند.

مردها همچنین عاشق زنانی هستند که قدرت تصمیم گیری دارند و ترس ها یا عدم امنیت خود را بدون نیاز به حمایت مردها کنترل می کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو