لیزا مری پریسلی

لیزا ماری پریسلی تنها فرزند چهره افسانه ای دنیای راک اند رول، الویس پریسلی، در سن ۵۴ سالگی و بعد از سکته قلبی در خانه اش درگذشت. پرسنل درمانی تلاش کردند این خواننده را احیا کنند و عملیات سی پی آر را روی او اجرا کردند، بعد از آن که جسد بی جان لیزا ماری پریسلی در خانه اش در کالاباساس، کالیفرنیا در روز پنج شنبه پیدا شد. قبل از مرگ، دختر الویس پریسلی به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان بی نتیجه بود. پریسیلیا پریسلی، مادر لیزا ماری، خبر مرگ دخترش را در بیانیه ای تایید کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، وی در این بیانیه گفته است: «با قلبی پر از اندوه باید این خبر ویرانگر را با شما به اشتراک بگذارم که دختر زیبایم لیزا ماری ما را ترک کرده است. او باحرارت ترین، قوی ترین و دوست داشتنی ترین زنی بود که می شناختم. در شرایطی که تلاش داریم با این اندوه بزرگ کنار بیاییم خواستار حفظ حریم خصوصی مان هستم. از عشق و دعاهای شما سپاسگزارم. در حال حاضر هیچ صحبت دیگری وجود ندارد». سلبریتی ها و طرفداران پریسلی در شبکه های اجتماعی به لیزا ماری پریسلی ادای احترام کرده اند. گفته می شود که لیزا ماری پریسلی سکته قلبی کامل کرده و دستکم یکبار برای بدست آوردن دوباره نبض، آدرنالین تزریقی دریافت کرده است.

گفته می شود که مستخدم خانه اش او را در اتاق خواب خانه پیدا کرده است. دنی کیوگ، همسر سابق لیزا ماری گفته است که در محل روی لیزا سی پی آر انجام شده است. اگر چه هیچ اطلاعاتی در مورد شرایط سلامتی لیزا ماری قبل از مرگ در دسترس نیست اما در روزهای پیش از مرگش شرایط سلامتی او خوب به نظر نمی رسید و به وضوح تکیده و خسته بود، به ویژه روز سه شنبه در مراسم گلدن گلوب که به آستین باتلر ستاره فیلم Elvis چسبیده بود.