علم الهدی: وزارت ارشاد حق ندارد زیر پای هنرمندان فاسد فرش پهن کند

منبع: ساعد نیوز

4

1401/10/23

23:24


ساعدنیوز: امام جمعه مشهد گفت: شورای عالی فضای مجازی حق ندارد نسبت به شبکه‌های فراماسونی اینستاگرام و واتساپ روی خوش نشان دهد و پهنای باندی که در اختیار شبکه‌های خارجی قرار می‌دهد را از شبکه‌های داخلی دریغ کند.

علم الهدی: وزارت ارشاد حق ندارد زیر پای هنرمندان فاسد فرش پهن کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز، ۲۳ دی، در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم امام رضا(ع) با بیان اینکه در آیه ۲۱۷ سوره بقره مشخص شده دشمن تا کجا با ما دشمن است، اظهار کرد: انقلاب مقدس اسلامی ما از نهضت امام و با مبارزه با دشمنان خدا شروع شد و دشمن دقیقا متوجه شد که حمایت مردم از انقلاب و پشتیبانی مردم از حرکت امام به دلیل دینشان است.

وی افزود: ۱۵ سال کامل مردم مبارزه کردند تا انقلاب به پیروزی رسید. طی ۴۳ سال اخیر هم انواع شگردها، فتنه ها و جنایت ها را دشمن نسبت به ما مرتکب شد و البته همه جا شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تنها رمز شکست دشمن دینداری مردم بوده است، خاطرنشان کرد: مردم در تمام مشکلات معیشتی و اقتصادی که دشمن برای شان ایجاد کرده، صبر می کنند و ایستاده اند چون پای دین هستند و با دشمن مبارزه می کنند و دشمن هم به دشمنی خود ادامه می دهد. وحشی گری دشمن در اهانت به رهبری نیز نشان از ناکامی دشمن در حرکت های اخیر دارد.

علم الهدی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان، عنوان کرد: طرحی که دیروز رهبری فرمود همین است. دشمن طرحش جامع اما محاسبه اش اشتباه بود؛ حساب کردند که نظام از بین رفته و مردم پای این نظام نمی ایستند اما در عین حال دشمن با همه هزینه های کلانی که متحمل شد، شکست مفتضحانه ای خورد و در نتیجه جز فحش دادن به چیز دیگری نمی تواند متوسل شود.

وی ادامه داد: چرا به رهبری فحش می دهند؟ چون دشمن می دانند این خیمه نظام یک عمود بیشتر ندارد و آن «ولایت و رهبری» است. اگر مردم از اطراف این عمود کنار روند و عمود پایین بیاید، این خیمه می خوابد و این را دشمن تشخصی داده و با مردم تا زمانی می جنگد که این عمود برپاست.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه مردم هرگز از ولایت دست برنمی دارند، گفت: اگر بنا شد ولایت نباشد، دین حاکم نیست؛ لذا به پیاده نظام دیکته ای خودشان می گفتند به رهبری فحش دهید و اهانت کنید. به رئیس جمهور و مسئولان اهانت نکنید و فقط به رهبری فحش دهید.

علم الهدی با تاکید بر این که اگر عقب نشینی کنیم، دشمن پیش می آید، خاطرنشان کرد: آنچه ما الان وحشت داریم در عقب نشینی از دین، مساله عفاف و حجاب است. اینکه مساله حجاب به همین شکل ادامه پیدا کند و عده ای مزدور اجاره ای دشمن روسری از سر بردارند و کارشان را پیش ببرند و حجاب در کشور ما از آن هیبت خود بیفتد، این پیشرفت دشمن و عقب نشینی از دین است که باعث پیروزی دشمن می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با انتقاد از نگاه برخی سیاسیون در حذف دین از سیاست تصریح کرد: متاسفانه در جامعه عده ای نظریات خاص خودشان را دارند و یا در سیاست آنقدر خود را سیاست مدار می دانند که دین را از سیاست کنار می زنند و یا از اول گرایشات دینی شان ضعیف است که رهبری هر فرمایشی می فرماید، به نفع خودشان مصادره می کنند. رهبری نفرمود این هایی که کشف حجاب کردند و روسری از سر برداشتند بلکه فرمود کسانی که در حجاب ضعیف هستند را بی دین و ضد انقلاب نگیرید.

وی به تشریح شگردهای دشمن در دین زدایی از جامعه پرداخت و گفت: دشمن ۲ شگرد دارد؛ یکی جداسازی مردم از دین و انقلاب و دیگری اینکه به مردم بگوید حجاب یک جریان حکومتی و اجباری است و مردم و زنان حجاب نمی خواهند. اگر بنا شد با یک گناهی که یک خانم بدحجاب انجام می دهد، بگوییم «بی دین» و او را از جامعه دینی جدا کنیم یا بگوییم «ضد انقلاب» و او را از جامعه انقلابی جدا کنیم، در زمین دشمن و به نفع دشمن بازی کردیم. رهبری فرمود این کار را انجام ندهید اما نگفت نهی از منکر نکنید؛ نهی از منکر که واجب است و دستور خداست.

علم الهدی با اشاره به تاکیدات رهبری بر مساله حجاب، به بیان مطالبات مردمی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی پرداخت و گفت: مطلب اول اینکه صداوسیما از عناصر فاسد و آلوده در هنرمندان استفاده نکند و صاحبان رسانه های مطبوعاتی از یک مشت سلبریتی بی دین و فاسد مرجع سازی نکنند.

امام جمعه مشهد افزود: مطلب دوم این است که بخش سینما و هنر وزارت ارشاد و شبکه های افسارگسیخته فضای مجازی باید تحت کنترل در بیاید؛ اینکه هر خلافی خواستند بگویند، بنویسند و آزادانه عمل کنند، لازمه اش عقب نشینی در جنگ با دشمن است.

وی اضافه کرد: وظیفه شورای عالی فضای مجازی این است که هم در مقابل بی دینی ها و لامذهبی های شبکه های خارجی بایستد و هم شبکه های بومی داخلی را تهذیب کند که برنامه شبکه خارجی را اجرا نکنند تا مورد پسند مردم واقع شوند. همچنین وزارت ارشاد حق ندارد در جشنواره فجر زیر پای هنرمندان فاسدی که با جریان برانداز صهیونیستی همدردی و هم صحبتی کردند، فرش پهن کند.

علم الهدی ادامه داد: مطالبه دیگر مردم این است که طبق قانون حجاب، وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است از تولید پوشاک غیرشرعی و غیرعفیفانه جلوگیری کند و جامعه ما را از نظر پوشش حجاب تأمین کند. علاوه بر آن صداوسیما نیز حق ندارد آنتنی که هر دقیقه ده ها میلیون تومان هزینه دارد را به این عناصر فاسد و آلوده سخنگوی جریان معاند نظام واگذار کند تا این ها در عرصه صداوسیما مانور بدهند و شخصیت پردازی برای خودشان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه علم و هنر در جامعه ما ارزش دارد، افزود: اما دین از همه چیز ارزشمندتر است. در رأس همه خواسته های مردم ما دین خواهی قرار دارد. ما در برابر دشمن عقب نمی ایستیم و پای دین مان هستیم و اهانت به رهبر دین خودمان را تحمل نمی کنیم و امروز این را با مشت های گره کرده با آمریکا و اروپا نشان می دهیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو