بی توجهی پدرو پاسکال به سفارشات HBO در حین آماده‌ شدن برای The Last of Us

منبع: زومجی

5

1401/10/24

00:35


بی توجهی پدرو پاسکال به سفارشات HBO در حین آماده‌ شدن برای The Last of Us

پخش سریال The Last of Us از بامداد دوشنبه هفته آینده از شبکه HBO آغاز خواهد شد. این سریال که با واکنش مثبت منتقدان مواجه شده، اقتباسی از بازی The Last of Us است که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد. جالب است بدانید بازیگران نقش جول و الی پیش از ساخت سریال از تجربه بازی The Last of Us و برقراری ارتباط با صداپیشگان اصلی منع شده بودند. بلا رمزی، بازیگر نقش الی این پیشنهاد را دنبال کرده و بازی را تجربه نکرد.

بااین‌حال طبق اخبار جدید سینما و تلویزون، پدرو پاسکال، بازیگر نقش جول میلر خلاف این امر را انجام داده است. به‌تازگی پدرو پاسکال در صحبت با وبسایت Wired در مورد آشنایی خود با این بازی قبل از ساخت سریال The Last of Us و اینکه چگونه دستورالعمل‌ها را برای دور ماندن از بازی نادیده گرفته صحبت کرده است. او گفت:

«دستورالعمل‌ آن‌ها این بود: بازی را انجام ندهید. من آن‌ها را نادیده گرفتم و من در آن بسیار بسیار بد بودم. (اما برادرزاده‌ام فوق‌العاده بود) برای من مهم بود که نت‌هایی را اجرا کنم که مستقیماً با آنچه در بازی اصلی بود - از لحاظ فیزیکی، بصری، صوتی مرتبط باشد.»

آموزش استفاده از اسلحه به الی در سریال The Last of Us

جول و الی دو شخصیت اصلی این قصه و پیوندی که در طول پیشبرد داستان اثر در یک دنیای پساآخرالزمانی میان آن‌ها شکل می‌گیرد، فراتر از وحشت و موجودات ترسناکی که در دنیای این مجموعه وجود دارند، هستند. فصل اول سریال The Last of Us در ۹ قسمت تولید شده است که اتفاقات قسمت اول بازی آن را پوشش خواهد داد و همچنان به اتفاقات پیش از شروع آخر الزمان هم بیشتر خواهد پرداخت.

پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی در نقش الی، گابریل لونا در نقش تامی، نیکو پارکر در نقش سارا، مرل دندریج در نقش مارلین لامار جانسون در نقش هنری و کیوان وودارد در نقش سم در سریال The Last of Usحضور پیدا کرده‌اند. کریگ مازن، سازنده سریال چرنوبیل، وظیفه ساخت سریال لست آو آس را بر عهده داشته است. وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف این سریال بر عهده نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ بوده است.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از سریال The Last of Us دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون با زومجی و سایر کابران به اشتراک بگذارید.


نظرات


تصویری


ویدئو