بهترین صندلی گیمینگ | راهنمای خرید صندلی های مناسب بازی

بهترین صندلی گیمینگ | راهنمای خرید صندلی های مناسب بازی


منبع: زومجی

5

1401/10/24

01:23


بهترین صندلی گیمینگ | راهنمای خرید صندلی های مناسب بازی

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که ساعت‌ها به‌صورت مداوم پشت کامپیوتر یا کنسول خود می‌نشینید، بدون شکل استفاده از یک صندلی مناسب برای شما ضروری به نظر می‌رسد. در سال‌های اخیر تنوع این محصول به‌شدت افزایش یافته است و امروزه کاربران می‌توانند در گستره وسیعی از صندلی‌های متنوع محصول مورد نظر و مورد علاقه خود را انتخاب کنند. البته که نمی‌توان منکر موضوع اقتصادی خرید این صندلی‌ها شد و کاربران ترجیح می‌دهند تا بسته به هزینه‌ای که قرار است صرف کنند، از صندلی خریداری شده بهره ببرند.

از برندهای معتبر داخلی گرفته تا سازندگان لوازم جانبی گیمینگ،‌ می‌توان صندلی‌های گیمینگ مناسبی را بین آن‌ها انتخاب کرد که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارا باشند. از جمله نکاتی که باید در زمان خرید یک صندلی گیمینگ به آن توجه داشت می‌توان به ارگونومی، پشتی کمر و گردن، قابلیت تنظیم ارتفاع و دسته‌ها، جنس بدنه و غیره اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین صندلی های گیمینگ موجود در بازار را در رده های مختلف معرفی کنیم.

بهترین صندلی های گیمینگ - دی ماه ۱۴۰۱


بهترین صندلی گیمینگ ارزان قیمت

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که قصد ندارید هزینه زیادی برای خرید صندلی گیمینگ کنید، باز هم گزینه‌های مختلفی در بازار وجود دارد که با بودجه‌ای نسبتا کمتر می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید. در سال‌های اخیر برندهای داخلی نیز صندلی‌های گیمینگ باکیفیتی را تولید می‌کنند که در ادامه دو مورد از آن‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

صندلی گیمینگ کاد مدل G2023

صندلی گیمینگ کاد مدل G2023

اولین پیشنهاد ما در رده صندلی‌های ارزان‌قیمت گیمینگ مدل G2023 از شرکت کاد است که درواقع نسخه ارتقا یافته کد 2022 آن‌ها به‌شمار می‌رود. سازندگان این صندلی ایرانی تلاش کرده‌اند تا با الهام‌گیری از مدل‌های مشابه خارجی و با ارائه ارگونومی مناسب، آن را برای استفاده طولانی مدت به نحوی طراحی کنند که کاربران بتوانند بدون خستگی از آن برای فعالیت‌های طولانی‌مدت استفاده کنند. سازندگان در ساخت این صندلی از جک کلاس ۴ پلاس، پایه‌های ورقی ۱.۵ میلیمتری و فوم گرم استفاده کرده‌اند.

از ویژگی‌های بازر این صندلی می‌توان به قابلیت جدا شدن بالشتک‌ها و موقعیت آن‌ها و دسته‌های قابل تنظیم آن اشاره کرد. جنس روکش این صندلی از چرم مصنوعی بوده و درکنار چرخ‌های مستحکم خود عمر و دوام بالایی را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این صندلی اقتصادی می‌توان به چرخ‌های مقاوم آن اشاره کرد که درکنار موارد دیگر باعث شده است G2023 به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های کاربران و مخصوصان گیمرها تبدیل شود.

صندلی گیمینگ بامو مدل G2020

صندلی گیمینگ بامو مدل G2020

دیگر صندلی گیمینگ ارزان‌قیمت این فهرست به صندلی گیمینگ بامو مدل G2020 اختصاص دارد که به نوبه خود یک صندلی راحت و در عین حال مقاوم برای استفاده‌های طولانی‌مدت به‌شمار می‌رود. صندلی گیمینگ G2020 با طرح‌های مختلف خود دارای فوم سرد تزریقی است که باعث می‌شود کاربر در زمان استفاده از آن راحتی و نرمی خاصی را تجربه کند.

از دیگر ویژگی‌های این صندلی می‌توان به دسته و پشتی قابل تنظیم آن (به ترتیب در ۴ و ۵ حالت) اشاره کرد که به کاربر اجازه می‌دهد مطابق با ارگونومی بدن خود آن‌ها را تنظیم کرده و از آسیب رسیدن به ستون فقرات خود جلوگیری کند. این صندلی از چرم مصنوعی با درجه کیفی بالایی تولید شده است که در مقابل سایش‌های مکرر، از ایجاد تغییر حالت و ترکیدگی در قسمت نشیمنگاه در درازمدت جلوگیری می‌کند.


بهترین صندلی گیمینگ میان رده

در گروه بعدی به سراغ معرفی صندلی‌های گیمینگ میان‌رده رفته‌ایم. جایی که کاربران می‌توانند با اندکی هزینه بیشتر نسبت به مدل‌های ارزان‌قیمت از کیفیت بدنه و ساخت نسبتا بالاتری بهره‌مند شوند.

کوگر مدل ARMOR ONE

کوگر مدل ARMOR ONE

وقتی صحبت از صندلی‌های میان‌رده می‌شود، دست کاربران برای انتخاب محصول مناسب تا حدی بازتر می‌شود. اولین مدل پیشنهادی ما در این مقاله صندلی گیمینگ کوگر آرمور وان است که به‌واسطه طراحی جذاب و رنگ‌بندی چشم‌نواز خود به یکی از محبوب‌ترین محصولات این فهرست تبدیل شده است. بدنه این صندلی از جنس چرم مصنوعی قابل تنفس است که تا حد زیادی باعث می‌شود تعرق هنگام نشستن کاهش پیدا کند و تجربه راحت‌تری در اختیار کاربر قرار گیرد.

همچنین پشتی صندلی به‌نحوی قابل تنظیم است که می‌توان آن را تا زاویه ۱۸۰ درجه خم کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد در زمان فیلم دیدن به‌راحتی از این صندلی استفاده کنند و در عین حال دچار خستگی نشوند. از دیگر مشخصه‌های اصلی این صندلی می‌توان به باشتک‌های مخصوص گردن و کمر آن اشاره کرد که از بروز درد در آن‌ها جلوگیری می‌کند.

Meetion MT-CHR15

میشن مدل MT-CHR15

صندلی بعدی به برند میشن اختصاص دارد که از برندهای معتبر در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ به‌شمار می‌رود. صندلی MT-CHR15 این شرکت با ارگونومی مناسب خود به کاربر اجازه می‌دهد تا ساعت‌های طولانی پشت سیستم کار کند و بر اثر نشستن‌های طولانی دچار خستگی و درد کمر نشود. این صندلی از دسته‌ها، چرخ‌ها و پشتی قابل تنظیم بهره می‌برد و این ویژگی باعث می‌شود تا کاربر بتواند آن را مطابق با حالت نشستن خود تنظیم کند.

پشتی صندلی نیز قابلیت خم شدن تا ۱۸۰ درجه را دارا است که در نتیجه آن می‌توانید به‌راحتی روی آن دراز بکشید و استراحت کنید. سازندگان علاوه‌بر موارد گفته شده دو بالشتک برای کمر و گردن استفاده کننده قرار داده‌اند که باعث می‌شود راحتی استفاده از این صندلی به مراتب افزایش پیدا کند.

آرکانو مدل ریسینگ D610TF3

آرکانو مدل ریسینگ D610TF3

صدلی ارگونومیگ و گیمینگ آرکانو مدل ریسینگ D610TF3 یکی از بهترین محصولات داخلی به‌شمار می‌رود که با داشتن نشان استاندارد ملی کیفیتی مرغوب و مورد پسند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بدنه این محصول از فولاد یکپارچه تولید شده است و جنس روکش و پشتی آن چرم مصنوعی باکیفیتی است که از عمر بالایی برخوردار است.

از ویژگی‌های این صندلی می‌توان به دسته‌ها و پشتی قابل تنظیم و طراحی ارگونومیک و مناسب آن اشاره کرد که باعث می‌شود در استفاده طولانی‌مدت آسیبی به ستون فقرات وارد نگردد. جنس بدنه داخلی صندلی از نوع فوم سرد است و با گارانتی ۳۶ ماهه خود تا مدت‌ها خیال کاربر را از استفاده مداوم آن راحت می‌کند.

Dxracer Prince Series

دی‌ایکس‌ریسر مدل Prince Series

برند دی‌ایکس‌ریسر از جمله شرکت‌هایی به‌شمار می‌رود که در سال‌های اخیر صندلی‌های گیمینگ آن به‌خوبی توانسته است تا نظر مخاطبان مختلفی را جلب خود کند. سری Prince این شرکت با ارائه رنگ‌پردازی‌های مختلف و جذاب تلاش می‌کند تا کاربران خوش‌سلیقه‌ای را که به زیبایی ظاهری صندلی خود اهمیت می‌دهند، مجذوب خود کند.

Dxracer در این سری دو بالشتک با تراکم بالا را جهت قرار گرفتن در گودی کمر و پشت گردن کاربر تعبیه کرده است که باعث می‌شود استفاده طولانی‌مدت از آن خسته‌کننده نباشد. زاویه پشتی صندلی تا ۱۳۵ درجه قابل تنظیم است و کاربر می‌تواند دسته‌های آن‌ را در یک جهت تنظیم کند.


بهترین صندلی گیمینگ رده بالا

در ادامه نوبت به معرفی بهترین صندلی های گیمینگی می‌رسد که از قیمت نسبتا بالاتری نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار برخوردار هستند. در این تولید صندلی‌ها معمولا از مواد باکیفیت‌تری نسبت به دیگر مدل‌ها استفاده شده است و در استفاده طولانی‌مدت از دوام و استحکام بالاتری برخوردار هستند.

Dxracer Tank Series

Dxracer Tank Series

دیگر محصول شرکت Dxracer به سری تانک آن اختصاص دارد که در بین صندلی‌های رده بالا و لوکس گیمینگ قرار می‌گیرد. این صندلی برای افراد سنگین‌وزن مناسب است و می‌تواند تا وزنی معادل ۱۸۰ کیلوگرم را تحمل کند. از جمله ویژگی‌های بارز این صندلی می‌توان به دسته‌های متحرک در چهار جهت و ارتفاع قابل تنظیم آن اشاره کرد که استفاده از آن را برای اکثر کاربران راحت می‌رسازد.

شما همچنین می‌توانید حین نشستن روی صندلی زاویه پشتی آن را تا ۱۲۰ درجه تنظیم کنید و در زمان مشاهده فیلم و سریال از استفاده از آن لذت ببرید. پایه‌های آلومینیومی صندلی از استحکام مناسبی برخوردار هستند و درکنار چرخ‌های پلی‌اورتان آن، دوام مناسبی را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.

Razer Iskur

Razer Iskur

هر زمان که صحبت از محصولات گیمینگ باکیفیت به میان می‌آید، یکی از اولین برندهایی که نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کند، Razer است. صندلی گیمینگ Razer Iskur یکی دیگر از محصولات باکیفیت این شرکت است که با طراحی ارگونومیک خود به کاربر اجازه می‌دهد ساعت‌ها بدون خسته شدن از تجربه گیمینگ و استفاده‌های روزمره و طولانی خود لذت ببرد.

ریزر در ساخت این صندلی گیمینگ از چرم مصنوعی چندلایه استفاده کرده است که از چرم‌های معمولی از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار است و دیگر نیازی نیست کاربران نگران پوسته شدن یا خرابی آن باشند. شما می‌توانید پشتی صندلی را مطابق با قوس و گودی کمر خود می‌توانید تا ۱۳۹ درجه تنظیم کنید و درکنار آن برای جلوگیری از ایجاد هرگونه آسیب به گردن از بالشتک‌های فومی آن بهره ببرید. دسته‌های صندلی نیز در چهار جهت قابل تنظیم هستند و به‌گفته سازندگان، صندلی ریزر ایسکور برای افراد زیر ۱۳۶ کیلوگرم و با قد بین ۱۷۰ الی ۱۸۰ سانتی‌متر مناسب است.

Razer Iskur X

Razer Iskur X

Iskur X نسخه ساده‌تر صندلی Razer Iskur به‌شمار می‌رود که برخی از ویژگی‌ها و امکانات نسخه اصلی خود را در اختیار ندارد. درواقع ریزر تلاش کرده‌ است با حذف برخی از امکانات ریزر ایسکور همانند قابلیت تنظیم بالشتک‌های پشتی، قابلیت تنظیم بالشتک سر و مواردی از این قبیل، محصولی اقتصادی‌تر را در اختیار کاربران قرار دهد. از دیگر تفاوت‌های این نسخه با مدل اصلی می‌توان به قابلیت تنظیم دسته‌ها اشاره کرد که در نسخه ایسکور، کاربر می‌تواند دسته‌ها را در چهار جهت تنظیم کند که در نسخه X این مقدار به دو جهت کاهش پیدا کرده است.

بهترین صندلی گیمینگ برای افراد بلند قد یا سنگین وزن

Razer Iskur XL

Razer Iskur XL

البته که ریزر درکنار نسخه معمولی Iskur،‌ یک نسخه با پسوند XL هم قرار داده است تا افراد قدبلند یا سنگین‌وزن‌تر هم بتوانند از استفاده آن لذت ببرند. ریزر درکنار ارائه ابعاد بزرگ‌تر از صندلی خود، ادعا کرده است که Iskur XL می‌تواند وزنی تا ۱۸۰ کیلوگرم را تحمل کند و افرادی را حداکثر قد ۱۸۰ سانتی‌متر می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. بدون شک این صندلی درکنار ویژگی‌های منحصربه‌فرد و کیفیت ساخت فوق‌العاده خود می‌تواند به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های افراد قدبلند یا سنگین‌وزن تبدیل شود.

بهترین صندلی گیمینگ مخصوص شبیه‌ساز ریسینگ

بسیاری از علاقه‌مندان آثار ریسینگ علاقه دارند تا بازی‌های این سبک را با فرمان و پدال واقعی تجربه کنند. البته که برای نصب و استفاده از این امکانات جانبی وجود یک صندلی یا میز مناسب ضروری به‌نظر می‌رسد. در این بین شرکت‌های مختلفی وجود دارند که صندلی‌های مخصوص ریسینگ را برای این دسته از کاربران طراحی کرده‌اند.

Next Level Racing F-GT LITE

Next Level Racing F-GT LITE

اگر از جمله افرادی هستید که علاقه دارید تا بازی‌های ریسینگ را به‌جای کنترلر با فرمان و دنده واقعی تجربه کنید، صندلی بعدی این فهرست برای شما ساخته شده است! Next Level Racing از جمله‌ شرکت‌های معروف در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ است که این‌بار در صندلی F-GT LITE خود، تلاش کرده است تا محصولی را ارائه دهد که علاقه‌مندان به آثار ریسینگ بتوانند بهترین و نزدیک‌ترین تجربه رانندگی خود را از آن داشته باشند. همان‌طور که در تصویر این صندلی می‌توان مشاهده کرد، F-GT LITE از نوع تاشو بوده و می‌توان آن را به‌راحتی جابه‌جا کرد.

به‌گفته سازندگان این صندلی برای افراد تا متر قد مناسب است و همزمان می‌تواند تا ۱۳۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند. شاید مهم‌ترین ویژگی این صندلی قابلیت اتصال لوازم جانبی رانندگی همانند فرمان، دسته دنده و پدال‌ها باشد که هرکدام در جای خود به‌خوبی قرار می‌گیرند و کاربر می‌تواند مطابق میل خود مکان آن‌ها را تنظیم کند.

بهترین صندلی گیمینگ رده حرفه‌ای

در انتها تصمیم گرفتیم تا به شما یکی از بهترین صندلی های گینینگ حرفه‌ای بازار را معرفی کنیم. صندلی‌های حرفه‌ای از لحاظ متریال و طراحی معمولا نسبت به دیگر محصولات از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند و به‌همین دلیل می‌توان آن‌ها را انتخاب افراد سخت‌پسند قلمداد کرد.

NOBLECHAIRS Hero Gaming

NOBLECHAIRS Hero Gaming

درنهایت اگر بخواهیم بهترین صندلی گیمینگ مناسب افراد حرفه‌ای را معرفی کنیم، به سراغ صندلی NOBLECHAIRS Hero Gaming می‌رویم که یکی از بهترین محصولات ارائه شده در بازار است که می‌تواند نیاز تمامی گیمرهای حرفه‌ای را برآورده سازد. جنس چرم مصنوعی این صندلی از مواد پلی‌اورتان است و درکنار فوم سردی که در آن استفاده شده است، باعث می‌شود کاربر در استفاده طولانی‌مدت در آن احساس راحتی کند.

این صندلی به‌واسطه بدنه فلزی محکم خود از دوام بالایی برخوردار است و می‌تواند تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم وزن را به‌راحتی تحمل کند. دسته‌های صندلی قابلیت تنظیم در چهار جهت را دارا هستند و درکنار ارتفاع قابل تنظیم خود به کاربرانی با قد ۱۵۰ الی ۲۰۰ سانتی‌متر اجازه می‌دهد بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند.

پرسش‌های متداول

۱- بهترین صندلی های گیمینگ ارزان کدام‌اند؟

از میان بهترین صندلی های گیمینگ موجود در بازار، صندلی های کاد مدل G2023 و بامو مدل G2020 جزو محصولات اقتصادی به‌شمار می‌روند که کاربران می‌توانند آن‌ها را با قیمت مناسبی تهیه کنند.

۲- بهترین صندلی های گیمینگ بازار حرفه‌ای کدام است؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید صندلی گیمینگ حرفه‌ای را دارید، گزینه‌هایی همانند Razer Iskur و NOBLECHAIRS Hero Gaming با کیفیت بالایی که در متریال بدنه و فوم خود ارائه می‌دهند، می‌توانند پاسخ‌گوی نیاز شما باشند.


نظرات


تصویری


ویدئو