معرفی انواع پیتزا بر اساس ماه تولدتان + عکس

معرفی انواع پیتزا بر اساس ماه تولدتان + عکس


منبع: تالاب

3

1401/10/24

09:34


معرفی انواع پیتزا بر اساس ماه تولدتان + عکس

اخترشناسان می‌گویند این‌ها رویه هاي‌ پیتزا هستند کـه جوانه هاي‌ چشایی شـما را وسوسه می کنند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین پیتزاها بر اساس ماه تولدتان منتشر کرده ایم.

 

پیتزایی که باید بر اساس علامت زودیاک خود سفارش دهید

وقتی صحبت از پیتزا می شود، مردم می توانند در مورد انچه کـه دوست دارند کاملاً مشخص باشند. چه طرفدار پای کلاسیک بـه سبک نیویورکی باشید، چه غذا هاي شیکاگوی شیکاگو، یا چیزهای کمی دست سازتر، رویه هاي‌ پیتزای مورد علاقه شـما چیزهای زیادی در مورد شخصیت شـما می‌گویند.

 

آیا شـما اهل ماجراجویی هستید یا دوست دارید بـه کلاسیک ها پایبند باشید؟ آیا کمی ادویه دوست دارید یا چیزی آرام تر؟ هر طور کـه ان را برش دهید، یک پیتزای عالی بر اساس علامت نجومی شـما وجوددارد. در ادامه بخوانید در مورد این کـه کدام رویه پیتزا را باید بر اساس علامت زودیاک خود انتخاب کنید. و تلفن خودرا در معرض داشته باشید، زیرا بعد از این میخواهید یک پیتزا سفارش دهید.

 

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد پیتزا که باید بدانید

 

فروردین: پیتزا عالی

معرفی انواع پیتزا بر اساس ماه تولدتان + عکس

با اعتماد بـه نفس، دلير، و کمی سر گرم، نمیتوان منکر اشتیاق شـما برای زندگی شد، برج حمل. شـما یک نیروی غیر قابل توقف با اشتیاق فراوان هستید. با کمی تفکر سریع و اراده زیاد، هیچ کاری وجود ندارد کـه نتوانید انجام دهید. بنابر این مناسب اسـت کـه پیتزای مورد علاقه شـما همه ی زنگ ها و سوت ها را بـه نمایش بگذارد.

 

برج حمل باید در هر کاری کـه انجام می دهد بهترین باشد، از جمله سفارش دادن و خلق پیتزای عالی. “بنابر این، انها سعی خواهند کرد تا هر چاشنی را در منو با مقداری ادویه برای طبیعت دلخواه خود بگنجانند.”

 

اردیبهشت: پیتزا سوسیس

معرفی انواع پیتزا بر اساس ماه تولدتان + عکس

برج ثور چیزهای ظریف زندگی را دوست دارد، اما این بدان معنا نیست کـه شـما نمی‌دانید چگونه از یک کلاسیک ساده هر از چند گاهی لذت ببرید. بـه عنوان علامت ثابت زمین زودیاک، شـما در مورد ذائقه خود بسیار خاص هستید و این شامل رویه هاي‌ پیتزا نیز می شود.

 

بی شباهت نیست کـه یک پیتزای کلاسیک و بدون سر و صدا رابا سوسیس سفارش دهید و پس از رسیدن بـه خانه، چرخش منحصر بـه فرد خودرا بـه ان بدهید. اردیبهشتی تکه‌هاي‌ فلفل تند یا سیر را درنظر می گیرد تا سوسیس را طعم‌دار کند و ان را طعم‌دار کند. “ثورها سرسخت هستند و دوست دارند کارها را بـه روش خود انجام دهند.”

 

خرداد: پیتزا هاوایی

معرفی انواع پیتزا بر اساس ماه تولدتان + عکس

در حالی کـه اکثر مردم شـما را بـه عنوان یک جغرافیای بیرونی می خوانند، جمینی، شـما جنبه عمیق و فکری دارید کـه آن ها را شگفت‌زده می کند. کمی شیرین و کمی شور، ترکیب طعم لذیذ پیتزای هاوایی طبیعت منحصر بـه فرد شـما را بـه شکلی مفرح و غیرمنتظره در بر می گیرد.

 

ستاره دوقلو ترجیح می دهد دو طعم درکنار هم و دوگانه‌اي را در پیتزای خود داشته باشد. در شکل واقعی جمینی، ان‌ها فقط یک تاپینگ را انتخاب نمی کنند، بلکه دو طعم را انتخاب می کنند کـه در کام فرد باهم ترکیب می شوند، اگر چه بـه نظر نمیرسند کـه انگار نه انگار. و پرسیدن نظرات دیگران در مورد پیتزا Hawaiin قطعا باعث می شود مردم در محیط هاي‌ اجتماعی صحبت کنند!

 

تیر: پیتزا پپرونی کلاسیک

معرفی انواع پیتزا بر اساس ماه تولدتان + عکس

بسیار مراقب و حساس هستید، از گذراندن وقت خود با افرادی کـه احساس می کنند در خانه هستید لذت میبرید. بـه عنوان علامتی کـه توسط ماه اداره می شود، احساسات خودرا هدایت می کنند و هنگامی کـه تصمیمی را از نظر احساسی میگیرید، تمایل دارید کـه بـه ان پایبند باشید.

 

بـه همین دلیل، غذا هاي مورد علاقه امتحان شده از دوران کودکی خودرا ترجیح میدهید – مانند پیتزای پپرونی کلاسیک. تیر نوستالژیک هیچ چیز را بیشتر از یک وعده غذایی کـه ثابت می کند سفری احساسی در زمان اسـت دوست ندارد.

 

مرداد: عالی عاشق گوشت

معرفی انواع پیتزا بر اساس ماه تولدتان + عکس

لئو تا زمانی کـه نشون بدی مهمونی نیست! چیزی در مورد انرژی بی دغدغه و خلاق شـما وجوددارد کـه جمعیت را بـه شدت مجبور می کند. بـه سختی میتوانید همه ی چیز را پایین نگه دارید، بنابر این وقتی نوبت بـه تصمیم گیری می‌رسد، بیشتر برای شـما مفید اسـت. بـه طور طبیعی، شـما بـه یک پیتزا نیاز دارید کـه بـه همان اندازه دلير باشد.

 

“شیر برای انواع غذاها، مخصوصاً گوشتی کـه دندان‌هایش را در ان فرو می کند، [مشهور بـه این اسـت کـه] بدخواه اسـت. پیتزای عالی یک عاشق گوشت بـه لئو با طعم سیری‌ناپذیر و تشنگی برای یک وعده غذایی دل چسب کـه ان‌ها را سیر میکند، کمک میکند.” . “امیدوارم برای فردا مقداری باقی مانده داشته باشند.”

 

شهریور: پیتزا سفید

معرفی انواع پیتزا بر اساس ماه تولدتان + عکس

دقیق و جزئی گرا، شـما بـه داشتن چشمی برای کمال مشهور هستید. بـه جای سر و صدا کردن با چیزهای ناقص یا نیمه پخته، ترجیح می‌دهید چیزها را ساده و ظریف نگه دارید. شـما از زندگی متواضعانه لذت می‌برید، اما اشتباه نکنید، بـه جزئیات ریز مسائل کشیده می شوید. یک پیتزای سفید کلاسیک نسبت ایده‌آل سس سفید خامه‌اي، پنیر و رویه‌ها را دارد کـه ان را برای استانداردهای بالای شـما مناسب می‌سازد.

 

بله، باکره‌ها میتوانند خوش‌خوراک باشند. با این حال، اگر آن ها یک پیتزا سس سفید ساده با سیر و ریحان داشته باشند، دیگر نیازی بـه آزمایش رویه‌هاي‌ جدید نخواهند داشت و میتوانند از سادگی پیتزای دست نخورده و نه چندان ابتدایی خود لذت ببرند. 

 

بیشتر بخوانید: آموزش پخت پیتزا خانگی بدون استفاده از فر

 

مهر: پیتزا آرتیشو اسفناج

معرفی انواع پیتزا بر اساس ماه تولدتان + عکس

با نمایش ترازو، شـما همه ی چیز در مورد تعادل و هماهنگی هستید. شـما دوست دارید وقت خودرا برای لذت بردن از هر لحظه از زندگی اختصاص دهید. و بـه عنوان علامتی کـه توسط زهره مجلل اداره می شود، شـما پیتزای خودرا با کمی لذیذ دوست دارید. برای شـما، هر چه شیک‌تر باشد، بهتر اسـت، بـه همین دلیل اسـت کـه طعم‌هاي‌ پیچیده پیتزای آرتیشو اسفناج بـه خوبی بـه بهترین شکل ممکن میخورد.

 

ترازوها کمی پیچیده‌تر از سایر نشانه‌هاي‌ زودیاک هستند، بـه این معنی کـه انها بـه پیتزایی نیاز دارند کـه یک غذای اصلی و مناسب باشد – بدون این کـه سس قرمز رنگی کـه روی لباس‌هاي‌ طراح دوست‌داشتنی‌شان میپوشد. نگران نباشید، همیشه می‌توانید این رابا چاقو و چنگال بخورید.

 

آبان: پیتزا تند جالاپینو

معرفی انواع پیتزا بر اساس ماه تولدتان + عکس

شـما بـه خاطر جذابیت اسرارآمیز و اعتماد بـه نفس سردتان شناخته شده اید، هاله اي شدید دارید کـه میتواند هم جذاب و هم وحشتناک باشد. شخصیت شـما مطمئناً برای افراد ضعیف نیست، عقرب، و بـه هیچ عنوان ان را نخواهید داشت. لایه هاي‌ زیادی در شخصیت شـما وجوددارد و بـه عنوان یک نشانه آب، از عمیق شدن با دیگران نیز لذت میبرید.

 

عقرب‌ها بـه داشتن شخصیت پرشور مشهور هستند، بـه همین دلیل اسـت کـه انتخاب‌هاي‌ برتر ان‌ها باید خلق و خوی تندشان را تعیین کند. “یک پیتزا و پپرونی قوی و تند دقیقا همان انرژی اسـت کـه عقرب زمانی کـه انها میخواهند از انرژی خود محافظت کنند بـه دیگران می دهد.” فقط مطمئن شوید کـه مقدار زیادی آب در معرض داشته باشید.

 

آذر: پیتزا مارگریتا

معرفی انواع پیتزا بر اساس ماه تولدتان + عکس

بـه عنوان مسافر جهانی زودیاک، دوست دارید دائماً همه ی چیز را تغییر دهید، از جمله سرگرمی‌ها، گروه‌هاي‌ دوستانه و فعالیت‌هاي‌ شغلی. بـه عنوان یک نشانه آتش پرشور، هر چیزی را یکبار امتحان خواهید کرد. اگر چه در سفرهایتان سلیقه هاي‌ التقاطی پیدا کرده‌اید، اما همه ی این حرکت ها و شیارها بـه این معنی اسـت کـه اغلب بـه چیزی آرامش بخش نیاز دارید تا سرعت کارها را کاهش دهید.

 

از آنجایی کـه شـما بـه عنوان طرفدار زودیاک شناخته می شوید، قوس بـه پیتزایی نیاز دارد کـه بـه آن ها کمک کند نه تنها از افراط و تفریط التیام پیدا کنند، بلکه در حالی کـه در جشن‌ها بهترین زندگی خودرا می‌گذرانند، مزه ان را نیز بچشند. پیتزای کلاسیک مارگریتا، با طعم‌هاي‌ پنیری غنی و طعم‌هاي‌ تازه، یک انتخاب عالی اسـت.

 

دی: پیتزا قارچ و زیتون سیاه

معرفی انواع پیتزا بر اساس ماه تولدتان + عکس

برج جدی بـه داشتن جاه طلبی در محل کار مشهور هستند و از هیچ چیز بیشتر از خرج کردن پولی کـه بـه سختی بـه دست آورده اید برای تجملات کوچک زندگی لذت نمیبرید. در زندگی حرفه اي خود، کارها رابا کتاب انجام می‌دهید. شـما دوست دارید همه ی چیز را ساده نگه دارید و موفقیت خودرا بـه رخ نمی‌کشید.

 

اما در زندگی شخصی خود جنبه بازیگوشی دارید کـه ممکن اسـت دیگران را حيرت زده کند. و شاید این جنبه صرفه جویانه شـما باشد، اما همیشه از این شانس استفاده می‌کنید کـه بـه جای سفارش یک اسپرد لوکس، یک معامله دریک کلاسیک دو تایی بـه دست آورید.

 

“دی ماهی ها انواع کلاسیک تاپینگ ها را ترجیح می دهند. اما آن ها همچنین دوست ندارند در مورد ضمادها زیاده روی کنند ودر مسیر آشنای کام خود بمانند.” “این بدان معنی اسـت کـه آن ها قارچ ها و زیتون هاي‌ شاداب و خوش طعم را روی پای خود میل می کنند تا پیتزای خودرا پیچیده و طعم دار کنند.”

 

بهمن: پیتزای صبحانه

معرفی انواع پیتزا بر اساس ماه تولدتان + عکس

با درنظر گرفتن منحصر بـه فرد ترین نشانه هاي‌ زودیاک، شـما همیشه کارها را بـه روش خودتان انجام داده اید، دلو. شـما دوست دارید مرزها را کنار بگذارید و همیشه از چیزی کـه از شـما غیرمنتظره اسـت خارج می شوید.

 

از آنجایی کـه بهمن ماهی ها با ضربان طبل خود حرکت می کنند، ان‌ها تاپینگ‌هایي را ترجیح می دهند کـه دارای طعم‌هاي‌ منحصربه‌فرد باشند و قبلاً یک میلیون بار اینکار را انجام نداده‌اند.

 

بنابر این، پیتزای ایده آل شـما در واقع پیتزا نیست. دفعه بعد کـه بیرون آمدید، سعی کنید یک پیتزای صبحانه با رویه تخم مرغ و بیکن خوشمزه، خفه شده با پنیر سفارش دهید. این پیچ و تاب دریک کلاسیک قدیمی مطمئناً مانند شـما بیانیه اي خواهد داشت!

 

اسفند: پیتزای چهار پنیر

معرفی انواع پیتزا بر اساس ماه تولدتان + عکس

ماهی ها خیال پردازان حساس زودیاک هستند. بـه عنوان یک علامت آب، شـما چیزها را عمیقاً احساس میکنید و احساسات فوق العاده قوی در مورد دوست داشتن و دوست نداشتن دارید. بنابر این، تمایل دارید بـه چیزهایی کـه میدانید و دوست دارید بچسبید. وقتی صحبت از پیتزا میشود، طعمی بـه سبک غذای آسان مانند پای چهار پنیری راهی عالی برای یادآوری اوقات ساده‌تر اسـت.

 

اگر چه ماهی‌ها بـه خاطر تخیل‌شان شناخته می شوند، اما غذاهایی را کـه خارج از قلمرو غذا هاي سنتی هستند، دوست ندارند. بنابر این، مجموعه‌اي از پنیرهای روی پیتزاهایشان [از آنچه کـه دوست دارند] منحرف نمی شود. بـه علاوه، تمام ان پنیر ذوب شده طعم ها و بافت هاي‌ منحصر بـه فردی را اضافه می کند و هر لقمه را بـه یک فانتزی مطلق تبدیل می کند.

 

بیشتر بخوانید: آموزش طرز تهیه پیتزا مخصوص ترکیه

 

در پایان

ساده بودن پیتزا آسان اسـت. زمانی کـه بـه یک وعده غذایی آسان در خانه یا برای یک رویداد اداری نیاز دارید، میتوانید از ان استفاده کنید. اما فراموش نکنید کـه یک پیتزا خوب را می توان با ترکیب مناسبی از پوسته، سس، پنیر، و تاپینگ‌ها بـه آشپزی لذیذ تبدیل کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو