طرز تهیه سالاد لبو و کلم قرمز خوشمزه و مجلسی

3

1401/10/26

02:31


سالاد لبو و کلم در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ طرز تهیه سالاد لبو و کلم قرمز…

سالاد لبو و کلم

در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ طرز تهیه سالاد لبو و کلم قرمز خوشمزه و مجلسی را آموزش خواهیم داد. در ادامه همراه ما باشید.

سالاد لبو و کلم قرمز یکی از انواع سالادهای خوشمزه فصل زمستان است که می توانیم آن را با مواد متنوعی درست کنیم، این سالاد خوشمزه خیلی ساده آماده می شود و طعم متفاوت و بی نظیری دارد. سالاد لبو و کلم یک پیش غذای کامل است و برای کسانی که رژیم دارند بسیار مناسب بوده زیرا مواد معدنی زیادی در خود جای داده است. امروز سالاد لبو و کلم بسیار خوشمزه را به شما آموزش خواهیم داد در ادامه با ما همراه باشید.

سالاد لبو و کلم

مواد لازم

  • لبو ۲ عدد
  • مغز گردو ۱ پیمانه
  • کلم بنفش ۱ عدد کوچک
  • کنسرو ذرت ½ پیمانه
  • سس مایونز ۲ قاشق غذاخوری
  • ماست چکیده ۲ قاشق غذاخوری
  • آب لیمو ترش ۱ قاشق چایخوری
  • نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

طرز تهیه

برای تهیه سالاد لبو و کلم خوشمزه در ابتدای کار کلم بنفش و لبو را به خوبی می شوییم. در ادامه لبوها را داخل قابلمه قرار می دهیم و مقداری روی آن آب ریخته و در قابلمه را بگذارید و اجازه دهید تا لبو ها خوب پخته شوند. گردو ها را به اندازه دلخواه خرد کنید.

لبو ها را بعد از پخت رنده یا مکعبی خرد کنید و داخل کاسه ای میریزیم. برای اینکه ظاهر سالاد زیباتر شود، می توانیم لبو را با رنده درشت رنده کنیم تا تمام رشته ها یک شکل و یک اندازه باشند. در ادامه کلم بنفش را نیز مانند لبو با رنده درشت رنده می کنیم و به همراه لبو درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

در این مرحله کنسرو ذرت را درون آبکش می ریزیم و اجازه می دهیم آب اضافی اش خارج شود. در ادامه ذرت را به همراه مغز گردو به کاسه اضافه کرده و مواد را به آرامی مخلوط می کنیم تا بافت شان یکدست شود.

برای تهیه سس سالاد در ابتدای کار ماست و سس مایونز را درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس آب لیمو ترش را به همراه مقداری نمک و فلفل سیاه اضافه کرده و مواد را به خوبی مخلوط می کنیم تا یکدست شوند.

در این مرحله سس را به مواد سالاد اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا تمام قسمت های سالاد به سس آغشته شود. در نهایت روی ظرف سالاد لبو و کلم را با سلفون می پوشانیم و تا زمان سرو درون یخچال قرار می دهیم تا جا بیفتد. نوش جان

سالاد لبو و کلم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو