انواع ماساژور تفنگی

اگر به طور روزانه با مشکلاتی مانند گرفتگی عضلات و خستگی های بیش از حد همراه باشید، بدون شک ماساژ درمانی میتواند یک راهکار اصلی برای درمان به شمار برود. در این میان توجه به این نکته ضروری است که ماساژ تراپی به طور روزانه ممکن نیست و در این مسیر میتوان از ماساژورهای برقی و دستی استفاده کرد. یکی از بهترین انتخاب ها در این مسیر استفاده از ماساژور تفنگی است که به دلیل کاربرد گسترده و قیمت مناسب میتواند یکی از بهترین انتخاب ها به شمار برود. از آنجایی که این دستگاه به نسبت جدید است، در ادامه به بررسی ماساژور تفنگی و انواع آن پرداخته خواهد شد.

ماساژور تفنگی

ماساژور تفنگی مدلی محبوب از سری ماساژورهای دستی و برقی است که به دلیل قابلیت های گسترده ای که دارد میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای از بین رفتن مشکلات مفصلی و اسپاسم عضلانی به شمار برود. این نوع ماساژور با ایجاد ضربه و تنش های کوبه ای در عمق عضلات میتواند یکی از مفید ترین و پرکاربردترین ماساژورها برای تسکین درد محسوب شود.

ویژگی های ماساژور گان و انواع آنها

ویژگی های ماساژور گان و انواع آنها

یکی از مسائلی که پیش از خرید ماساژور گان باید مورد توجه قرار گیرد، توجه به ویژگی ها و قابلیت های مورد انتظار از دستگاه ماساژور است. ماساژور تفنگی میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده روزمره و همچنین استفاده توسط ورزشکاران به شمار برود. اما در این میان توجه به قابلیت های ماساژور نیز میتواند تاثیری مهم و اساسی در انتخاب ماساژور گان داشته باشد. در ادامه به بررسی ویژگی هایی که میتواند به طور مستقیم در قیمت و کارایی این دستگاه موثر باشد، اشاره خواهد شد:

  • ظرفیت باتری یکی از مهمترین مواردی است که پیش از خرید ماساژورهای تفنگی یا به طور کلی ماساژورهای شارژی باید مورد توجه قرار بگیرد. چرا که با بالا بودن ظرفیت ماساژور تنفگی میتوان از آن به صورت شارژی و مسافرتی برای استفاده طولانی بدون شارژ کردن، استفاده کرد.
  • سری های متعدد ماساژور گان یکی از مهمترین مواردی است که پیش از خرید آن باید بررسی شود. چرا که کارایی و استفاده از ماساژور گان را در طولانی مدت تضمین میکند. با تنوع بالای سری های ماساژور، میتوان از هر مدل سری برای ماساژ نواحی مختلف بدن استفاده کرد. به طور مثال میتوان از سری های کروی شکل ماساژور برای تمامی نواحی بدن استفاده کرد، همچنین میتوان از سری U شکل برای نواحی ستون فقرات و استفاده نقطه ای استفاده کرد. یکی دیگر از مدل های پرکاربرد سری ماساژور، سری ماشه ای است که با تمرکز بر روی ماساژ نقطه ای و استفاده از ماساژور تنها بر روی یک نقطه از بدن، میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.
  • گارانتی محصول یکی دیگر از مهمترین مواردی است که باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد، چرا که با وجود خدمات پس از فروش میتوان اطمینان حاصل کرد تا استفاده از دستگاه در طولانی مدت ممکن باشد. این خدمات میتواند شامل تعویض قطعات و یا امکان خرید سری های بیشتر دستگاه به شمار برود.
  • قدرت ماساژ دستگاه یکی از موارد مهم در کارایی و بهره برداری از دستگاه است، چرا که استفاده از ماساژور را با سطح های مختلف ماساژ به کمک دکمه تنظیم کننده آن، میتواند فراهم کند.
  • اگر به دنبال استفاده از ماساژور در مکان های مختلف هستید، توجه به طراحی محصول میتواند دارای اهمیت باشد. چرا که با طراحی ظریف و استفاده از متریال با کیفیت میتوان از ماساژور در زمان و مکان های مختلف استفاده کرد.

استفاده از ماساژور تفنگی چه مزیت هایی دارد؟

استفاده از ماساژور تفنگی چه مزیت هایی دارد؟

ماساژورهای تفنگی میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای ماساژ نواحی مختلف بدن به منظور رفع گرفتگی های عضلانی و همچنین رفع خستگی های روزمره به شمار برود. از جایی که استفاده از ماساژور تفنگی میتواند یکی از بهترین انتخاب ها در هنگام خرید ماساژورهای برقی قابل حمل به شمار برود، در نظر گرفتن مزایای استفاده از آن میتواند مفید باشد، به همین دلیل در ادامه برخی از مهمترین مزیت های استفاده از آن را برشمردیم:

  • اصلی ترین مزیت استفاده از ماساژور گان، قابلیت از بین بردن خستگی های روزمره و همچنین گرفتگی عضلات است.
  • یکی از خواص اصلی ماساژ به هر شیوه ای که انجام شود، بالا بردن گردش خون است که میتواند به تامین مواد معدنی بدن در تمامی نقاط کمک کند. این موضوع میتواند از تجمع اسید لاکتیک در رگ های خونی جلوگیری کرده و همین موضوع باعث میشود در طولانی مدت احساس خستگی از بین برود.
  • استفاده از ماساژورهای تفنگی میتواند متابولیسم بدن را بالا ببرد و علاوه بر خواص درمانی که دارد به سوخت و ساز بهتر بدن نیز کمک کند.
  • علاوه بر استفاده روزمره از ماساژور تفنگی، از این دستگاه میتوان برای ورزشکاران به منظور داشتن تجربه ای حرفه ای در زمینه گرم کردن و سرد کردن عضلات، قبل و بعد از ورزش، استفاده کرد.

چه افرادی نباید از ماساژور گان استفاده کنند؟

با تمامی مزیت هایی که ماساژور گان فراهم میکند و کاربرد گسترده ای که دارد، این نکته نباید فراموش شود که استفاده از این ماساژور باید به صورت محدود و با تشخیص پزشک انجام شود. در ادامه به برخی از محدودیت ها و افرادی که نباید به طور گسترده از ماساژور گان استفاده کنند پرداخته میشود:

  • استفاده از ماساژور تفنگی برای افراد مسن و کسانی که سابقه بیماری قلبی دارند، توصیه نمیشود.
  • استفاده از کلیه دستگاه های ماساژور برقی به علت قدرت بالای ماساژ و شیوه وارد شدن ضربه، برای خانمهای باردار توصیه نمیشود.
  • ماساژور تفنگی برای استفاده توسط افراد دارای بیماری های مفصلی و استخوانی مانند آرتروز، آرتریت رومائیتید و پوکی استخوان به هیچ عنوان توصیه نمیشود.
  • استفاده از ماساژورهای برقی برای افرادی که دارای بیماری های غلظت خون هستند و از داروهای رقیق کننده خون استفاده میکنند، پیشنهاد نمیشود.

با این حال نباید خواص ماساژتراپی را از یاد برد و به همین منظور میتوان راهکارهای جایگزین، مانند ماساژ با دست را امتحان کرده و از مزایای ماساژ درمانی بهره مند شوید.

بهترین فروشگاه برای خرید ماساژور تفنگی

یکی از چالش های اصلی در زمینه خرید ماساژور تفنگی توجه به قابلیت ها و امکانات آن، همچنین مزیت ها و محدودیت های استفاده از این دستگاه میباشد. یکی دیگر از مهمترین مواردی که در زمینه خرید ماساژور تفنگی باید بررسی شود، خرید از فروشگاه های معتبر و شناخته شده است که میتواند کیفیت و اصالت کالا را تضمین کند. فروشگاه مستر رست یکی از بهترین و شناخته شده ترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع دستگاه های ماساژور برقی است و یکی از بهترین محصولات این فروشگاه، ماساژور تفنگی یا گان است. شما میتوانید به منظور خرید این محصول یا مشاوره رایگان جهت انتخاب و خرید محصول، از وبسایت این مجموعه استفاده کنید.