با شماری از مشهورترین هتل های بمبئی آشنا شویم

با شماری از مشهورترین هتل های بمبئی آشنا شویم


منبع: همگردی

6

1401/11/14

01:08


بمبئی یکی از شگفت انگیزترین شهرهای هندوستان است و مسافرانی که به این شهر سفر می کنند، به قصد خوشگذرانی و تفریح می آیند. اگر مسافر این شهر بودید، خیالتان از بابت اقامت راحت باشد، چرا که این شهر هتل های زیادی را درون خود جای داده است. در بمبئی می توانید بنابر هر سلیقه و بودجه ای که دارید، اقامتی دلنشین را تجربه کنید. در مطلب مشهورترین هتل های بمبئی با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از محبوب ترین هتل های بمبئی آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با هتل های معروف بمبئی برایتان جالب خواهد بود.

هتل کاخ تاج محل

زمانیکه جورج هریسون (George Harrison) خواستار یادگیری آموزش ساز سی تار بود، زیر نظر رهبر ارکستر راوی شانکار (Ravi Shankar) در یکی از سوئیت های مجلل این مورد از محبوب ترین هتل های بمبئی آموزش دید. جیمز پیج (Jimmy Page) و رابرت پلانت (Robert Plant) هم در سفری که در دهه 1970 به هند داشتند، هتل کاخ تاج محل را به پایگاه خود تبدیل کردند. برخورداری از این گزینه فرهنگی، کاخ تاج محل را پیش از حملات تروریستی نوامبر 2008 که به افکار عمومی خدشه وارد کرد، به نقطه عطف فرهنگی مبدل ساخته بود.

این مورد از مشهورترین هتل های بمبئی انتخاب اتاقی از 543 اتاق موجود در سراسر کاخ و برج را در اختیار مشتری قرار می دهد و کاملا ارزش دارد که با پرداخت هزینه ای بیشتر، امکان نگریستن به دروازه باشکوه و تابان هند در شب وجود داشته باشد. در کنار مناظر دیدنی، سرویس دهی پیشخدمت ها بصورت شبانه روزی، انتقال رایگان به فرودگاه، زمان ورود و خروج متغیر به اتاق ها و صبحانه و نوشیدنی رایگان از امکاناتش بحساب می آیند.

هتل کاخ تاج محل

هتل ترایدنت باندرا کولا

رنگهای گرم و مجسمه های تزئینی برنزی متعلق به هتل جدید ترایدنت باندرا کولا نمایانگر آن بوده که اگر برای تجارتی همراه با لذت و خوشی در این هتل اقامت دارید، هتل نوشیدنی های بسیار دلپذیری را ارائه خواهد داد. افرادی که همیشه در حال نوشیدن هستند، به اتاق مزه و کلکسیون نوشیدنی در اوه تو تو علاقمند خواهند شد. همچنین، کافی شاپی از نوشیدنی های مختلف در رستوران ایتالیایی بوتیسینو (Botticino) یافت می شود. تمام اتاق و سوئیت های این مورد از هتل های معروف بمبئی به آی پاد، پخش کننده های دی وی دی با پورت یو اس بی، قابل استفاده برای بازی و شارژ کردن مجهز هستند و همچنین امکان ارائه خدمات تمام وقت و لباسشویی وجود دارد.

هتل ترایدنت باندرا کولا

هتل واتر استونز

در صورتیکه برای تجارت و کسب و کار در اینجا هستید، دسترسی به اینترنت بی سیم، سیم کارت و یک میز مسافرتی اقامت را آسانتر می سازد. همچنین، برای آگاهی از انتقال رایگان به فرودگاه، بوفه های صرف صبحانه و نگهداری از چمدان برای خروج دیر وقت سوال کنید. شما احساسی مشابه با حس یک کودک در آب نبات فروشی را در این مورد از مشهورترین هتل های بمبئی تجربه خواهید کرد.

هتل واتر استونز

هتل چهار فصل بمبئی

یک دهه، زمان طولانی برای مهمان نوازی است. اما اگر شما از وینسنت هوگوای، مدیر کل هتل چهار فصل بمبئی بپرسید، او به شما می گوید که ده سال انتظار برای ورود به مرکز تجارت هند ارزشش را دارد. همچنین، اینطور به نظر می رسد که هتل مرتفع ترین کافی شاپ بمبئی، باشگاه و سالن ماساژی افسانه ای را در بر می گیرد و همچنین، محصولات نوشیدنی خود را در بطری های کریستال رز (Cristal Rosé) ارائه می دهد. اتاق های نگهداری کودکان این مورد از محبوب ترین هتل های بمبئی شامل تخت خواب کودک، کالسکه، صندلی های محافظ کودک و قلم های بازی بوده که بدون هیچ هزینه اضافی ارائه شده اند و لوازم آرایشی و بهداشتی لوکسیتان (The L'Occitane) نیز رایگان هستند.

هتل چهار فصل بمبئی

هتل گرند هایات بمبئی

این مورد از مشهورترین هتل های بمبئی دارای بیش از 500 اتاق، 100 آپارتمان، 10 سالن همایش و بازار خریدی لوکس و اعیانی است. همچنین، چند رستوران با چیدمان و طراحی های هنری و مدرن در فضایی باز در مجموعه گرند هایات (the Grand Hyatt) با مسافتی به اندازه 10 هکتار واقع شده اند. مدیر کل هتل، ایلان وایل توضیح می دهد که: "هنر با همکاری و تلاشی مشترک از سوی هنرمندان، استعدادهای آینده و صنعتگرانی که به تفسیر شیوا (the Shiva myth)، اسطوره ای افسانه ای می پردازند، محقق می شود و همچنین، کارکنان به منظور معرفی و شرح هنر در خدمت هستند."

اتاقهای این مورد از هتل های معروف بمبئی با وجود میز کاری در اندازه بزرگ، اینترنت پر سرعت و خدمه ای که مشکلات احتمالی را برطرف کنند، بی نظیر هستند. به رستوران سلینی (the Celini restaurant) برای امتحان یکی از سه سبک پخت غذا بروید و یا اجازه دهید سرآشپز الکساندرو پرسیکو (Chef Alessandro Persico) برای شما یک پیتزای عالی را آماده کند. پس از اینکه صرف غذا در رستوران به اتمام رسید، می توانید یک صندلی را در سالن زیبایی که توسط کریستین جورجیو (Christiaan Georgio)، مدل آرایشگر بین المللی مو اداره می شود، رزرو کنید.

هتل گرند هایات بمبئی

هتل مارین پلازا

با وجود منظره تماشایی دریا، چراغ ها در امتداد خلیج و استخری در تراسی مملو از گل، مقاومت برای حضور در تراس آلاماندا هتل مارین پلازا واقعا دشوار می شود. زوجی مبهوت و شگفت زده به مدیر کل هتل، سانجیو شکهار (Sanjeev Shekhar) گفته اند به هر قیمتی مایل به این هستند که جشن اولین سالگرد عروسی خود را در این مکان برگزار کنند. فضای داخلی مزین شده با هنر دکو، یکی دیگر از نقاط دلپذیر هتل بوده و رستوران انگلیسی محبوب جفریز (Geoffrey's) در مجاورت آن و در طبقه همکف قرار دارد. مبلمان و وسایل زیبایی در اتاق های این مورد از محبوب ترین هتل های بمبئی وجود دارند و پنجره های موجود در سالن پذیرایی و اتاق خواب سراسری و از سقف تا کف شیشه ای هستند.

هتل مارین پلازا

هتل نووتل بمبئی جوهو بیچ

اطراف ساحل جوهو معمولا به سبب ازدحام جمعیت برای تهیه غذا، از غرفه های موجود در ساحل شلوغ است، بنابراین هتل نووتل با 203 اتاق و با ارائه مکانی آرام در شمال جوهو (Juhu) و در امتداد ساحل، انتخابی معتبر و معقول خواهد بود. مناطق تفریحی گوناگونی مانند ماساژ سرنا (Serena Spa) و پنج رستوران در مجموعه ای تجاری و تفریحی گردآوری شده اند. نوشیدنی خود را در حیاط خلوت این مورد از هتل های معروف بمبئی میل کنید و از موسیقی به سبکهای جاز انگلیسی، الکترونیک و راک لذت ببرید.

هتل نووتل بمبئی جوهو بیچ

هتل روداس

روداس با درجه کیفیتی بسیار بالا و سالم فعالیت می کند. معمار هندی، حفیظ کانترکتور (The Hafeez Contractor) ساختمان را طوری طراحی کرد که فقط نمای شمال شرقی ساختمان در معرض نور خورشید قرار دارد و این امر به کاهش هزینه های خنک سازی و سرمایشی کمک می کند. گرمایش در 36 اتاق توسط کانال های تهویه هوشمند که با استفاده از سیستم های فشرده سازی هوای موجود در فضای آزاد را به صورت هوای گرم خارج می کنند، صورت می گیرد. اتاقهای این مورد از مشهورترین هتل های بمبئی اینترنت دارند، لوازم حمام بیوتیک (the Biotique) هستند و دمپایی ها از جنس جوت و راحت و مناسب.

هتل روداس

هتل ساحارا استار

سطح خارجی ناتمام هتل ساحارا استار اجازه پیشروی و به داخل این مورد از هتل های معروف بمبئی رفتن را به شما نمی دهد اما داخل آن بهتر، بزرگتر، چشمگیرتر به نظر می رسد. بزرگترین آکواریوم هند، 11 نوع غذای مخصوص و نوشیدنی های متنوع، 5 تالار مهمانی و 18 هزار فوت مربع فضای ضیافت روباز در این هتل واقع شده اند. برای کسب تجربه ای جدید، اتاق غذاخوری اختصاصی را در اقیانوس و در زیر آکواریوم پیشنهاد می کنیم. طراحی منحصر بفرد این هتل طبق گفته مدیر عامل، ویوک کومار (Vivek Kumar) با کمک مشاوران و متخصصانی برجسته که مسئول ساخت گنبد هزاره لندن و برج های پتروناس در مالزی بودند، شکل گرفت.

اتاقها از روی سیاره ها نامگذاری می شوند، گرچه هیچ تم و تزئین آسمانی وجود ندارد. همه اتاقها نمایی از مرکز هتل را در اختیار دارند که منظره بهتر و خوشایندتری نسبت به نمای بیرونی و بزرگراه های پرازدحام است. انتقال به فرودگاه و صبحانه برای تمامی ساکنان این مورد از هتل های معروف بمبئی رایگان هست.

هتل ساحارا استار

هتل شالیمار

شالیمار بیشتر به عنوان یک ساختمان مسکونی شیک تا یک هتل در نظر گرفته می شود و در مکانی فوق العاده در یکی از مراکز خرید و تفریحی جنوب بمبئی واقع شده است. 66 اتاق و سوئیت این آپارتمان راحت با اثاثیه رنگی، پارچه هایی با طرح های شلوغ، نقاشی و لوازم و اثاثیه کم قیمت چیدمان شده اند. رستوران های زیادی در اطراف این مورد از مشهورترین هتل های بمبئی وجود دارند و حتی اگر شما یکی از خوردنی های هتل را تهیه کرده اید، شیرینی های تازه و خوش طعم خانگی را نیز امتحان کنید.

هتل شالیمار

هتل اگزکتیو انکلیو

قدم زدن در لابی کوچک هتل اگزکتیو انکلیو مانند راه رفتن در اتاق نشیمن شخصی است با این تفاوت که دستگاه واکس کفشی در کنار مبلمان قرار دارد. این مورد از محبوب ترین هتل های بمبئی تنها چند دقیقه از جاده لینکینگ (Linking Road) و چند رستوران عالی موجود فاصله دارد. مدیر بازاریابی، نوربرت پینتو (Norbert Pinto) به ما اطلاع می دهد که همه اتاقها دارای درهای الکترونیکی ایمن، تلویزیون ال سی دی و اینترنت Wi-Fi هستند. انتقال به فرودگاه، سرویس چای در اتاق و صرف صبحانه در بوفه هتل رایگان بوده و این گزینه ها برای هتلی که در یکی از شلوغ ترین حومه های شهر واقع شده، بد بنظر نمی رسد.

هتل اگزکتیو انکلیو

هتل جوهو رزیدنسی بوتیک

این مورد از مشهورترین هتل های بمبئی ملکی مستقل است، در فاصله کمی از ساحل جوهو قرار دارد و هر یک از 18 اتاق و سه رستوران آن لوکس و ایده آل هستند. سرآشپز سباستین فرناندز بخشی از تیم بازسازی بود و توضیح می دهد که برای ایجاد یک سالن مرکزی در هر طبقه برای اینکه مهمانان بتوانند استراحت کنند یا به برگزاری جلسات بپردازند، 8 اتاق تخریب شدند. اتاقهای هتل بزرگ و دارای بار کوچک و گاو صندوق هستند، تختخواب ها نرم و راحت بوده و تخت چرخ دار برای مهمانان اضافی وجود دارد. رزرو یک میز در ملتینگ پوت در باشگاه شبانه J 49 را که غذای دریایی تنوری یا کبابی ارائه می دهد، به شدت توصیه می کنیم.

هتل جوهو رزیدنسی بوتیک

هتل امرالد بست وسترن

بست وسترن جوهو (Best Western Juhu) بزرگترین هتل زنجیره ای در جهان بوده که امتیاز دسترسی به فروشگاه هایی مطابق با مد روز و منطقه ای تفریحی را در اختیار قرار می دهد. مدیر اجرایی هتل، چتان مهتا (Chetan Mehta) معتقد است که سرویس دهی شخصی و کارکنانی با رفتار دوستانه که می توانند رزرو رستوران و سالن ماساژ یا رفتن به بیمارستان را برای ملاقات ترتیب دهند، موجب بازگشت مهمانان به این هتل می شوند. اتاق های برتر مناسب زوج هایی بوده که بچه دارند و برای مسافران تاجر و کاسب اتاق هایی به عنوان کارگاه وجود دارند. هر چند دسترسی به Wi-Fi رایگان نیست اما واکس کفش، دمپایی های حمام و بسته ای حاوی لوازم اصلاح رایگان هستند.

صبحانه در بوفه هتل رایگان است، اما برای صرف دیگر وعده های غذایی باید به بیرون از هتل بروید و رستوران و لمکده ای در نوار ساحلی جوهو را پیدا کنید. قبل از اینکه تمامی فعالیت های خود را به پایان برسانید، شب فرا می رسد.

هتل امرالد بست وسترن

هتل گاردن

هتل گاردن تنها در فاصله چند دقیقه ای از نقاط توریستی جنوب بمبئی و در مسیری ساکت در جاده کولابا قرار گرفته است. دنیای جذاب و قدیمی در محیط و فضایی بزرگ شامل پارکی کوچک در مقابل هتل واقع است و صدای پیانو اغلب از نزدیکی اقامتگاه به گوش می رسد. مطالعه بروشور راهنمای گردشگری قبل از سفر شما را به جاذبه های گردشگری بزرگی مانند دروازه هند راهنمایی می کند و شما از پیاده روی سریع در اطراف شهر یا استراحت و صرف قهوه ای در تراسی با مناظر طبیعی پشیمان نمی شوید. دو ستاره این هتل را Wi-Fi رایگان در سراسر هتل، سیستم تهویه مطبوع و کمدهایی که در هر33 اتاق وجود دارند، به ارمغان آورده اند.

هتل گاردن

مسافرخانه آنجالی

این هتل در پشت رستوران مجلل ماهالاسمی اگین (Mahalaxmi Again) و در منطقه پرازحام آندری ایست (Andheri East) قرار گرفته است. اما مهمانان هتل آنجالی نباید در مورد آن نگران باشند، زیرا آنها شخصا از فرودگاه یا ایستگاه راه آهن توسط مدیر آنیل رائو (Anil Rao) به مسافرخانه برده می شوند. کارکنان به عنوان مشاوران سفر نیز محسوب می شوند و رائو خالصانه پذیرفته است که راهنمای مسافران در مدت کوتاه اقامت آنها شود و آنها را به راجاشتان (Rajasthan) یا در عوض به کرالا (Kerala) ببرد. اتاق ها بسیار تمیز هستند و هزینه پرداختی این مسافرخانه با توجه به سرویس حمام و دستشویی متصل، سیستم تهویه مطبوع، قفسه های چوبی، اتصال به اینترنت و تلویزیون معقول و مناسب است. همچنین، سشوار به صورت رایگان در اختیار قرار می گیرد.

مسافرخانه آنجالی

هتل ماناما

هتل ماناما در وسط منطقه شلوغ بازرگانی واقع شده و دسترسی به ایستگاه راه آهن CST راحت است. انبوه چمدان های موجود در لابی هتل نشانگر آن بوده که مسافران به منظور رفتن به گوا (Goa) و دیگر شهرهای هند، آن را به عنوان توقفگاه انتخاب می کنند. هتل دارای 45 اتاق کوچک و راحت دارای تلویزیون و سرویس حمام و دستشویی متصل بوده و اسناد مهم می توانند به هتل سپرده و در قفسه های امن هتل نگهداری شوند. اینترنت برای مهمانان وجود ندارد، اما اتاق ها مجهز به تلفن برای شماره گیری محلی و بین المللی هستند. رستوران در طبقه همکف قرار دارد.

هتل ماناما

هتل مروارید

این هتل با 39 اتاق در مکانی نسبتا ضعیف و متوسط در مرکز چمبور (Chembur) قرار دارد. اما اگر بدنبال اقامتی آرام هستید، این مکان قابل اطمینان است. کارکنان مقصدهای گردشگری عالی و مسیرهایی مناسب برای رسیدن به آنها را ارائه می دهند و پارکینگ برای وسایل نقلیه و همچنین استفاده از اینترنت در لابی هتل رایگان است. در صورت نیاز، تعداد زیادی رستوران و فروشگاه مقرون بصرفه در اطراف مناطق مسکونی قرار دارند.

هتل مروارید

هتل وست اند

صاحب فعلی، آجای رامانی (Ajay Ramani) می گوید که این ساختمان 80 اتاق دارد و جذبه دیرینه خود را حفظ کرده است و گردشگران بین المللی، مهمانان مراسم عروسی و اعضای هیات علمی پزشکی گواهی می دهند که جذابیت هتل همچنان باقی مانده است. دکور هتل تجملاتی نیست، اما اتاقها بزرگ هستند و دارای سرویس حمام و دستشویی متصل و سیستم تهویه مطبوع. با توجه به موقعیت مکانی و امکانات رفاهی بویژه اگر شما اتاقی را برای سه یا چهار نفر رزرو کنید، قیمتها مقطوع هستند.

هتل وست اند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو