غذا با گوشت تکه ای

انواع غذا با گوشت تکه ای و برنج لیست غذا با گوشت گوسفندی غذا با گوشت تکه ای بدون برنج انواع غذا با گوشت تکه ای نی نی سایت غذای مدرن با گوشت تکه ای غذا با گوشت خورشتی و رب انار غذا با گوشت خورشتی و برنج غذا با گوشت خورشتی و سیب زمینی

در این مطلب قصد داریم انواع غذاهای ایرانی و بین المللی که با گوشت تکه ای یا خورشتی درست می شوند را برای شما بازدیدکنندگان گرامی جمع آوری کنیم، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه انواع غذا با گوشت تکه ای در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

لیست غذا با گوشت خورشتی یا تکه ای

شماره ۱

یکی از ساده ترین غذاهای معروف در سطح بین المللی ترکیب گوشت گوسفندی یا گوساله و انواع سبزیجات است که با نام خوراک گوشت و سبزیجات شناخته می شود. این غذای خوشمزه را نسبت به ذائقه خود می توانید با انواع سبزیجات درست کنید.

شماره ۲

شماره ۳

شماره ۴

شماره ۵

شماره ۶

شماره ۷

شماره ۸

شماره ۹

شماره ۱۰

شماره ۱۱

شماره ۱۲

شماره ۱۳

شماره ۱۴

شماره ۱۵

شماره ۱۶

تاس کباب از قدیمی ترین غذاهای ایرانی است که با گوشت تکه ای درست می شود. مواد تاس کباب را به سلیقه خود می توانید کمی تغییر دهید، مثلا در برخی از شهرهای کشورمان در فصل پاییز و زمستان به جای استفاده از سیب زمینی از میوه به در این غذا استفاده می کنند.

شماره ۱۷

این لیست به مرور کامل تر می شود، پس توصیه می کنیم باز هم به این صفحه سر بزنید. راستی اگر می خواهید فهرست غذایی کامل تری داشته باشید، توصیه می کنیم مطالب زیر را هم ببینید.