معرفی فیلم لزلی 2022 (To Leslie) | داستان، بازیگران و نمرات

معرفی فیلم لزلی 2022 (To Leslie) | داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

3

1401/11/14

01:17


معرفی فیلم لزلی 2022 (To Leslie) | داستان، بازیگران و نمرات

فیلم لزلی 2022 یک فیلم درام آمریکایی محصول سال 2022 است. امروز قصد داریم به معرفی فیلم سینمایی To Leslie 2022 بپردازیم.

فیلم سینمایی To Leslie 2022 فیلم درام آمریکایی است، به کارگردانی مایکل موریس (Michael Morris) که به عنوان اولین فیلم بلند خود کارگردانی کرد و بر اساس فیلمنامه‌ای از رایان بیناکو (Ryan Binaco) است. در این اثر آندره ریزبورو (Andrea Riseborough) در نقش لزلی رولند بازی کرده، مادری مجرد که پس از مصرف تمام پول جایزه‌ای، که پس از برنده شدن در لاتاری دریافت کرده، به اعتیاد به الکل روی می‌آورد. اما او به زودی این فرصت را پیدا می‌کند که وقتی صاحب متل به او کاری پیشنهاد می‌دهد، زندگی خود را تغییر دهد. از بازیگر‌های فرعی فیلم لزلی 2022 می‌توان از  آلیسون جانی (Allison Janney)، مارک مارون (Marc Maron)، آندره رویو (Andre Royo)، اوون تیگ (Owen Teague) و استفن روت (Stephen Root) نام برد.

فیلم سینمایی To Leslie 2022 در 12 مارس 2022 در South by Southwest نمایش داده شد و در 7 اکتبر 2022 توسط Momentum Pictures به صورت محدود اکران شد. این فیلم تحسین گسترده‌ای را به همراه داشت و نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای رایزبورو به ارمغان آورد، و همچنین تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت. با معرفی فیلم لزلی ۲۰۲۲ همراه ما باشید.

فهرست مطالب:

داستان فیلم لزلی ۲۰۲۲

فیلم لزلی 2022

الهام گرفته از وقایع واقعی یک مادر مجرد در تگزاس غربی که، زمانی که در قرعه کشی برنده می‌شود و به همان سرعت تمام پولش را هدر می‌دهد و دنیایی از دلشکستگی را پشت سر می‌گذارد. سال‌ها بعد، با تمام شدن جذابیتش و نداشتن جایی برای رفتن، او برای بازسازی زندگی‌اش و یافتن رستگاری می‌جنگد. مدت زمان فیلم لزلی ۲۰۲۲ برابر با 119 دقیقه است.

بازیگران فیلم لزلی 2022

در ژوئیه 2019، اعلام شد که آندریا رایزبورو به بازیگران فیلم سینمایی To Leslie 2022 ملحق شده است، که با کارگردانی مایکل موریس بر اساس فیلمنامه‌ای از رایان بیناکو است. آلیسون جنی و جان هاکس در ژوئن 2020، به بازیگران فیلم پیوستند. و در دسامبر 2020، مارک مارون و استفان روت به بازیگران فیلم ملحق شدند و مارون جایگزین هاکس شد. در ادامه به معرفی برخی هنرپیشه های فیلم لزلی 2022 می‌پردازیم.

آندریا رایزبورو در نقش لزلی (لی)

فیلم سینمایی To Leslie 2022

آندریا لوئیس رایزبورو متولد 20 نوامبر 1981 بازیگر و تهیه‌کننده انگلیسی است. او اولین فیلم خود را با یک نقش کوچک در Venus (2006) انجام داد، و از آن زمان در نقش‌های برجسته‌تری در فیلم‌های Happy Go Lucky (2008)، فیلم دیستوپیا رمانتیک Never Let Me Go، جنایی بریتانیایی Brighton Rock، کمدی درام Made in Dagenham (همه 2010)، تاریخی رمانتیک W.E. (2011)، درام ایرلندی Shadow Dancer، روانشناختی درام Disconnect (هر دو 2012)، اکشن تریلر Welcome to the Punch، آخرالزمانی ماجراجویی Oblivion (هر دو 2013)، کمدی سیاه Birdman (2014)، سیاسی The Death of Stalin (2017)، رمزآلود درام Mandy, Nancy 2018 و روانشناختی تخیلی Possessor (2020). رایزبورو برای بازی خود به عنوان یک معتاد در حال بهبودی در فیلم لزلی 2022 نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد.

آلیسون جانی در نقش نانسی

بررسی فیلم لزلی 2022

آلیسون بروکس جانی متولد 19 نوامبر 1959 یک هنرپیشه آمریکایی است. در سه دهه فعالیت حرفه‌ای، او به‌خاطر بازی‌هایش در ژانرهای مختلف سینما و تئاتر شناخته می‌شود. جنی علاوه بر نامزدی برای دو جایزه تونی، جوایز مختلفی از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزه فیلم آکادمی بریتانیا، یک جایزه گلدن گلوب و هفت جایزه امی را دریافت کرده است.

پس از سال ها حضور جزئی و بی اعتبار در فیلم و تلویزیون، موفقیت جانی با نقش سی جی کرگ در درام سیاسی The West Wing (1999–2006) به دست آمد، که برای آن چهار جایزه امی دریافت کرد. در سال 2014، او برای بازی در نقش مارگارت اسکالی در درام شوتایم Masters of Sex برنده جایزه امی بازیگر مهمان برجسته در یک سریال درام شد. جانی برای ایفای نقش بانی پلانکت، یک معتاد بدبین در حال بهبودی در سریال کمدی سی بی اس Mom (2013-2021)، شش نامزدی جایزه امی را دریافت کرد و دو بار برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال کمدی برنده شد.

مارکوس مارون در نقش سوئینی

نمرات فیلم لزلی 2022

مارکوس دیوید مارون متولد 27 سپتامبر 1963 یک استندآپ کمدین، گوینده، نویسنده، بازیگر و نوازنده آمریکایی است. در دهه‌های 1990 و 2000، مارون یک مهمان مکرر در Late Show با دیوید لترمن بود و بیش از چهل بار در Late Night با کانون او برین (Conan O’Brien) ظاهر شد، بیش از هر استندآپ کمدین دیگری. همچنین او میهمان ثابت Tough Crowd به همراه کالین کوین بود و میزبان نسخه آمریکایی کوتاه مدت 2002 نمایش بازی بریتانیایی Never Mind the Buzzcocks در VH1 بود. او از سال 2004 تا 2009 به طور منظم در شبکه رادیویی چپ‌گرای ایر آمریکا حضور داشت و مجری برنامه The Marc Maron Show و مجری مشترک Morning Sedition و Breakroom Live بود.

دیگر هنرپیشه های فیلم لزلی 2022 عبارتند از:

  • آندره رویو (Andre Royo) در نقش رویال
  • اوون تیگو (Owen Teague) در نقش جیمز
  • استیفن روت (Stephen Root) در نقش هلندی
  • جیمز لاندری هبرت (James Landry Hebert) در نقش پیت
  • کاتفیش جان (Catfish Jean) در نقش دارن
  • اسکات سابینو (Scott Subiono) در نقش رانچر گلن

امتیازات و بررسی فیلم لزلی 2022

همینطور که در نقد فیلم سینمایی To Leslie 2022 می‌بینیم، این فیلم توانست نمره 7.1 از 10 را در IMDb و در نظرسنجی گوگل 59 درصد علاقه تماشاگران را به خود جلب کند. در نقد و بررسی راتن تومیتوز 97 درصد نقدها مثبت ارزیابی شدند، و همچنین در متاکریتیک بر اساس نقد 18 منتقد، 17 نقد مثبت و 1 نقد متوسط بوده‌است. امتیازی که این فیلم دریافت کرده نیز 84 از 100 بوده‌است. در ادامه به بررسی چندی از نمرات فیلم لزلی 2022 می‌پردازیم.

Collider | امیلی برنارد (100)

عملکرد بی عیب و نقص رایزبورو را نمی‌توان اغراق کرد. چه لسلی به پایین‌ترین حد خود رسیده باشد و چه در بالاترین حد خود باشد، شور و شوق او پیوسته می‌درخشد. همه این‌ها به پایان شاعرانه فیلم لزلی 2022 کمک می‌کند، که مطمئناً شما را با چشمانی اشک‌آلود و روح تازه‌ای در زندگی تنها می‌گذارد.

The Playlist | جیسون بالی (100)

فیلمنامه رایان بیناکو پر از لمس‌های ریز و دقیق است، اما بزرگ‌ترین فضیلت آن نگرش به اعتیاد است، همانطور که فضا را با او اشغال می‌کند، نگاهی منفعلانه اما نه قضاوت‌آمیز. فیلم سینمایی To Leslie 2022 فیلمی است که استیصال اعتیاد به الکل را درک می‌کند.

ABC News | پیتر تراورس (90)

نامزدی تکان‌دهنده اسکار این هفته برای بازیگر بریتانیایی آندره رایزبورو در نقش یک مادر مجرد الکلی اهل تگزاس غربی که 190000 دلار پول لاتاری خود را با مشروبات الکلی هدر می‌دهد. فیلم لزلی 2022 را، فیلمی مستقل که هیچ‌کس تا به حال نامش را نشنیده بود، به فیلمی تبدیل می‌کند که باید مطلقاً ببینید و برای شگفت زده شدن آماده شوید!

Variety | اوون گلیبرمن (90)

این یک دفتر خاطرات بی‌نظیر است که ما را به شکل ولگردی به یک معتاد جذب می‌کند. برای دو ساعت، ما بیشتر از او نمی‌دانیم که لسلی قرار است در کجا فرود بیاید، و این به فیلم کیفیتی دلخراش و بی‌رنگ می‌دهد.

RogerEbert.com | مت زولر ستیز (88)

کارگردانی موریس به دیگر فیلمسازان الگویی ارائه می‌دهد که چگونه می‌توانند یک فیلم کوچک بسازند که احساس بزرگی داشته باشد، فقط با انتخاب‌های قطعی و پایبندی به آن‌ها.

هنرپیشه های فیلم لزلی 2022

Los Angeles Times | نوئل مورای (80)

این داستانی است که اغلب گفته می‌شود، اما فیلم سینمایی To Leslie 2022 آن را به خوبی بیان می‌کند، تجربیات لحظه‌ای که لزلی دارد را با انرژی دراماتیک می‌کند و نشان می‌دهد که آنها چگونه انتخاب‌های او را آگاه می‌کنند. و رایزبورو یک دینامیک است و مطمئن می‌شود که حتی در بدترین حالتش، لزلی به اندازه کافی شخصیت و انسانیت دارد که مخاطبان برای گذراندن یک روز دیگر به او علاقه داشته باشند.

The New York Times | بیندری جولی (80)

کارگردان، مایکل موریس از همان ابتدا می‌داند که چه فیلمی می‌سازد: فیلمی که تصورات ساده ما را در مورد اینکه لزلی کیست از ما می‌گیرد. او به طور غیرقابل تحملی نقص دارد و رایان بیناکو، فیلمنامه نویس، بدون تحمیل ضربات طولانی نمایش به بیننده توضیح می‌دهد که چرا…

The Film Stage | جان فینک (75)

اگرچه ممکن است از نظر طرح و وضوح فیلم کمی شسته و رفته باشد، اما فیلم لزلی 2022 یک پرتره بی‌وقفه و مطالعه شخصیت‌های قدرتمند است که به عملکرد ظریف آندریا رایزبورو بستگی دارد.

Screen Daily | تارا جوداه (70)

آندره آ رایزبورو در نقش لزلی در اولین فیلم جدی و دردناک مایکل موریس در مورد محدودیت‌های کنترل، اجرای شهوانی و قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد.

IndieWire | دیوید ارلیش (67)

فیلم سینمایی To Leslie 2022 همیشه کارها را آسان نمی‌کند، اما تماشای شخصیت‌های فیلم که یاد می‌گیرند چگونه ثروت مشترک خود را به اشتراک بگذارند، عمیقاً تأثیرگذار است.

کلام آخر

بازیگران فیلم لزلی 2022

در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم لزلی 2022 پرداختیم. ژانر فیلم سینمایی To Leslie 2022 درام ترسناک است. با بازی ستارگانی مانند آندریا رایزبورو و آلیسون جانی که فیلم موفقی بوده است. نظر شما در مورد داستان و شخصیت‌ها چه بود؟ آیا برای دانلود فیلم لزلی ۲۰۲۲ ترغیب شدید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین پلازا درباره فیلم سینمایی To Leslie 2022 به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو