میدونی چه جوری کاپشن پلنگی یا تدی بپوشی؟ اصول استایل ماکسیمال

میدونی چه جوری کاپشن پلنگی یا تدی بپوشی؟ اصول استایل ماکسیمال


منبع: نصرینو

3

1401/11/14

01:20


در دنیای مد گاهی مرز میان مفاهیم بسیار باریک می‌ شود. برای مثال، طرح و استایلی که قابلیت شیک‌ شدن دارد، با کمی تغییر نادرست نامطلوب می‌شود.

می توان گفت ست کردن لباس های مختلف باهم در تمام فصل ها کار نسبتا دشواری است مخصوصا وقتی که صحبت از کاپشن های زمستانی و رنگی رنگی در میان باشد. اگر جزو افرادی هستید که در استایل های خود از سبک ماکسیمال برای انتخاب لباس هایتان کمک می گیرید و جسارت پوشیدن لباس های رنگی رنگی و جیغ یا پترن دار را دارید بهتر است با اصول و قواعد ست کردن آن ها نیز تا حدودی آشنا باشید. اگر زمستان امسال قصد دارید یک کاپشن پلنگی بپوشید بهتر است که بدانید ابتدا چه رنگ هایی دارای هارمونی با این طرح هستند و یا حتی چه طرح های دیگری قابل ست کردن با پترن پلنگی خواهند بود. البته در ست کردن لباس های پترن دار به سبک لباس هم دقت نمایید برای مثال اگر می خواهید یک ترنچ کت پلنگی به تن کنید باید سعی کنید از آیتم های مکمل کلاسیک و ساده کمک بگیرید و اگر هم می خواهید یک کاپشن شانل با طرح های پس زمینه بپوشید که تکلیف معلوم است آیتم های مکمل می توانند هم کلاسیک باشند و هم کژوال.

لباس‌ هایی که طرح پوست حیوانات را دارند، مثل طرح‌ های پوست ماری و پلنگی لباس‌ هایی بسیار شیک و لوکس هستند که تقریبا در هر موقعیت و مراسمی می‌ توانید از آن‌ ها استفاده کنید اما بهتر است در مهمانی های رسمی و بسیار شیک آن ها را تن کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل ماکسیمال زمستانی آشنا شوید.

کاپشن پلنگی

کاپشن طرح دار

به سبک ماکسیمال پلنگی را با کرم ست کنید

فراط، ابداع، پیچیدگی، بی‌پروایی و فرم‌ های اغراق‌ شده از جمله مهم‌ ترین ویژگی‌ های استایل ماکسیمال محسوب می‌ شوند، به همین دلیل است که طرح زمینه و چاپ روی لباس‌ ها در استایل ماکسیمال اهمیت دارد. در استایل کژوال معمولا سعی می‌ کنیم یکی از آیتم‌ ها را طرح دار و سایر آیتم‌ ها را ساده انتخاب کنیم تا استایل شلوغ نباشد، اما در استایل ماکسیمال می‌ توانید به سراغ انواع و اقسام طرح‌ های مختلف بروید و آن‌ ها را با یکدیگر ترکیب کنید. برای مثال در استایل ماکسیمال می توانید کاپشن پلنگی خود را به همراه کلاه یا شال، کیف و کفش و یا حتی شلوار پلنگی یا پترن دار استفاده کنید. البته اگر استایل خیلی شلوغ مورد پسند شما نیست می توانید شلوار و شال را کرم و ساده انتخاب کنید ولی از اکسسوری های پلنگی کمک بگیرید.

کاپشن طرح دار

کاپشن پلنگی

کاپشن های جیغ و رنگی رنگی را با جین بپوشید

اگر می خواهید استایلی زیبا و دخترانه داشته باشید ولی درعین حال ظاهرتان متفاوت و خاص باشد بهتر است که از کاپشن های خاص با رنگ های خاص استفاده کنید. اگر آنقدر جسور هستید که همه نگاه هایی که بر روی شما خیره خواهد ماند را تحمل کنید می توانید زمستان خود را به سبک ماکسیمال لباس بپوشید. در این سبک بر ترکیب شلوغ و اغراق‌ آمیز طرح‌ ها، رنگ‌ ها و اکسسوری‌ های متعدد در استایل تأکید شده است. در نتیجه یک کاپشن تدی سرخابی یا آبی می تواند در کنار یک شلوار جین و یک کتونی لژبلند و نسبتا عجیب غریب به شما دقیقا همان سبکی را دهد که انتظارش را دارید.

کاپشن پلنگی

کاپشن پلنگی

کاپشن های شلوغ پلوغ را با سفید یا مشکی ست کنید

یکی از اصول و قواعدی که در تمام سبک های استایل می توان از ان استفاده کردن ست کردن آیتم های خیلی شلوغ و رنگی رنگی با آیتم های ساده مشکی و یا سفید است. حال اگر می خواهید از این ترکیب در استایل ماکسیمال استفاده کنید می توانید یک شلوار سفید و زاپ دار انتخاب کنید که استایل خود را از سادگی دربیارید و به سمت یک استایل شلوغ و ماکسیمال بروید. در نتیجه فقط پترن و طرح زمینه نیست که استایل شما را به این سبک نزدیک می کند هر آیتمی که طراحی مینیمال و ساده نداشته باشد هر چند که تک رنگ هم باشد به استایل شما جذابیت می بخشد.

کاپشن طرح دار

کاپشن طرح دار

منبع:شایانیوز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو