دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۵ بیست و پنجم (تلوبیون) قسمت 25 گیل دخت

منبع: شبونه

4

1401/11/14

01:25


قسمت 25 سریال گیلدخت آماده پخش آنلان و دانلود در این صفحه میباشد که میتوانید به صورت کامل قسمت ۲۵ سریال گیلدخت را در این صفحه تماشا و دانلود کنید. سریال گیلدخت یکی از سریال های پربیننده تلویزیونی بوده که از شبکه اول سیما آخر هفته بر روی آنتن می رود و داستان اسماعیل و …

قسمت 25 سریال گیلدخت آماده پخش آنلان و دانلود در این صفحه میباشد که میتوانید به صورت کامل قسمت ۲۵ سریال گیلدخت را در این صفحه تماشا و دانلود کنید.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۵ بیست و پنجم (تلوبیون) قسمت 25 گیل دخت

سریال گیلدخت یکی از سریال های پربیننده تلویزیونی بوده که از شبکه اول سیما آخر هفته بر روی آنتن می رود و داستان اسماعیل و گلنار را به تصویر می کشد دو کاراکتری که از نظر اجتماعی جایگاه متفاوتی دارند و بر سر راه یکدیگر قرار می گیرند و به هم علاقه مند می شوند اما اتفاقاتی برای آنها رخ می‌دهد که نمی توانند به یکدیگر برساند.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۵

گلناز سرنوشت عجیب و غریبی پیدا کرده و به دست آصف میرزا و یارانش آواره می‌شود و پدر اش به اسارت در می آید سریال گیلدخت داستان تاریخی و عاشقانه موفق شده به عنوان یکی از سریال های محبوب تلویزیونی برگزیده شود در حالی که در شبکه نمایش خانگی بسیاری از سریال های پربیننده حضور دارند صدا و سیما تلاش می‌کند که از رقابت با آنها عقب نماند.

سریالهای همچون گیلدخت می‌تواند به جذب مخاطب برای صدا و سیما کمک بسیار زیادی کند.

داستان عاشقانه درباره خان و خانزاده چند سال است که از تلویزیون پخش نمی‌شود که سریال گیلدخت توانسته به تنهایی جای خالی این‌گونه سریال های تاریخی را پر کند .

در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم که قسمت جدید سریال تماشا کنید که مربوط به شهرهای شمالی کشور میباشد.

آنچه در سینمای ایران و به خصوص در فضای شبکه نمایش خانگی و پلت‌فرم‌های اینترنتی نیز می‌گذرد، با تجربیات جهانی همخوانی کاملی دارد. در ایران، ساخت مجموعه‌های تاریخی چه در تلویزیون و چه در شبکه نمایش خانگی با استقبال خوبی روبه‌رو بوده است. همچنان که بسیاری از منتقدین و کارشناسان با تماشایِ چندین باره «مختارنامه» و برخی از کارهای تاریخی دیگر این نکته را مطرح می‌کنند صداوسیما باید به فکرِ ساخت آثار ماندگار و تاریخی باشد که طرفداران بسیاری دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو