20 مدل سرهمی زنانه جدید برای خانه و مهمانی

20 مدل سرهمی زنانه جدید برای خانه و مهمانی


منبع: مدیسه

4

1401/11/14

01:28


اولین حسی که ما با شنیدن مدل سرهمی زنانه پیدا می‌کنیم، احساس راحتی بسیار زیادی است که در هنگام پوشیدن

20 مدل سرهمی زنانه جدید برای خانه و مهمانی

اولین حسی که ما با شنیدن مدل سرهمی زنانه پیدا می‌کنیم، احساس راحتی بسیار زیادی است که در هنگام پوشیدن این مدل لباس‌ها تجربه خواهیم کرد. این لباس‌های جذاب برای هر گروه سنی و هر فرم بدنی مناسب بوده و جای خود را در میان کمد لباس‌های خانم‌ها پیدا کرده‌اند.

سرهمی‌ها را می‌توانیم در خانه و بیرون از خانه به همراه مانتو جلوباز، مانتو جین، مانتوهای پشمی، مانتوهای پارچه‌ای و بسیاری از موارد دیگر بپوشیم و برای قرارهای دوستانه یا تفریحات خانوادگی آماده شویم. در ادامه به بررسی 20 مورد از بهترین و جدید‌ترین مدل‌های این لباس زیبا خواهیم پرداخت.

هر سال طرح‌ها و استایل‌های جدیدی از سرهمی زنانه پا در صنعت مد خواهند گذاشت. ممکن است شنیدن اسم این لباس‌ها شما را به یاد لباس‌های یک تکه‌ای که در کودکی به هنگام خواب می‌پوشیدید، بیندازد. اما باید بدانید که این لباس شیک زنانه، همه کاره، کاربردی و در عین حال راحت هستند. شاید تصور کنید لباس‌های سرهمی برای استایل و فرم بدن شما مناسب نیست، ما اینجاییم که این تصور غلط را از بین ببریم. این لباس‌ها می‌توانند با هر فرم بدن و استایل شخصی هر زنی مطابقت داشته باشند.

مدل سرهمی زنانه مجلسی

نمونه‌ای از سرهمی مجلسی زنانه مشکی نقره ای پولک دوزی Aranity

اگر می‌خواهید در مجالس و مهمانی های خود استایلی راحت و در عین حال پر زرق و برق داشته باشید، این مدل سرهمی زنانه مجلسی برای شما ساخته شده است. کناره این لباس دارای زیپ بوده که پوشیدن را برایتان آسان می‌کند و طرح پولک دوزی آن خیره کننده است.

لباس سرهمی بلیزر

سرهمی زنانه جین آبی رویال جین

این مدل ترکیبی از کت‌های بلیزر و سرهمی‌ها بوده و برای موقعیت‌های رسمی و نیمه رسمی فوق العاده خواهد بود. این سرهمی زنانه را می‌توانید به همراه کفش پاشنه بلند، اکسسوری‌های زیبا و … استایل کنید.

لباس زنانه سرهمی جین

این سرهمی زنانه جین را می‌توانید به صورت روزانه در استایل کژوال خود استفاده کنید. دو جیب در قسمت جلو و دو جیب در قسمت پشتی این لباس قرار داده شده است. سرهمی جین به راحتی با کفش‌های کتانی، ساعت مچی آنالوگ و … استایل خواهد شد.

سرهمی گرمکن

نمونه‌ای از سرهمی گرمکن یا سوییت شرت

این مدل سرهمی دارای آستین‌های خفاشی و هودی در قسمت بالاتنه خود بوده و انتخابی بسیار مناسب برای فصل پاییز و زمستان و هنگام ورزش کردن محسوب می‌شود. سرهمی گرمکن را هم می‌توانید با کفش کتانی و هم با کفش پاشنه دار بپوشید.

سرهمی گرمکن طرحدار

نمونه‌ای از سرهمی زنانه کلاهدار طوسی صورتی الیتول

جنس این مدل سرهمی دخترانه جدید پشمی بوده و دارای الیاف 100% پلی‌استر است. تن خور این لباس معمولی بوده و چسبان نیست و برای فصل پاییز و زمستان مناسب خواهد بود.

سرهمی زنانه آستین دار

نمونه‌ای از سرهمی زنانه یقه هفت صورتی ژینو

اگر به دنبال سرهمی زنانه آستین دار هستید، این سرهمی یقه هفت صورتی انتخاب مناسبی برای شماست. پشت کمر این لباس کشی بوده و سبب می‌شود که شما احساس راحتی بیش‌تری داشته باشید.

سرهمی زنانه دمپا گشاد

سرهمی زنانه دمپا گشاد

اگر دارای شکل بدنی شبیه به مثلث معکوس هستید، این مدل سرهمی مجلسی دخترانه اسپرت برای شما ساخته شده است. این لباس‌ هم کاره را می‌توانید به همراه کفش‌های پاشنه بلند در مهمانی‌ها و استایل اسمارت کژوال خود استفاده کنید.

قیمت انواع سرهمی و اورال زنانه ترند

 

سرهمی زنانه راه راه

نمونه‌ای از سرهمی زنانه سرمه‌ای راه راه ناریان پوش

اگر دارای فروشگاه لباس هستید و مشتریانتان از شما درخواست لباسی دارند که آنان را لاغرتر و کشیده‌تر نشان دهد، از سرهمی زنانه راه راه عمودی غافل نشوید. این مدل کمک بزرگی در پنهان کردن پهلوهای برآمده بدن کرده و برای بدن‌های فرم مستطیلی عالی است.

سرهمی زنانه مجلسی مخمل

نمونه‌ای از مدل سرهمی مجلسی مخمل

در شیک بودن تمام لباس‌های تهیه شده از جنس مخمل شکی نیست. مدل سرهمی مجلسی مخمل نیز یکی از شیک‌ترین سرهمی‌ها در میان سایرین بوده و استایلتان را درخشان خواهد کرد.

سرهمی زنانه یقه چپ و راست

نمونه‌ای از سرهمی زنانه پلیسه صورتی قرمز کیکی رایکی

یقه‌های چپ و راست در انواع لباس‌های زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و این سرهمی با یقه چپ و راست و پارچه ساتن پلیسه‌ای که دارد، برای استفاده روزانه و مهمانی دوستانه مناسب خواهد بود.

سرهمی زنانه خانگی

سرهمی زنانه خانگی

در بین انواع پوشاک زنانه، لباس خانگی تنوع بسیار زیادی داشته و سرهمی‌ها نیز راه خود را در بین لباس‌های خانگی پیدا کرده‌اند. در جلو این لباس یک زیپ مخی کار شده که پوشیدن آن را برایتان آسان خواهد کرد.

سرهمی زنان چسبان

سرهمی زنان چسبان

این سرهمی زنانه برای افرادی که دارای بدن ورزشی و روی فرمی هستند، مناسب بوده و با صندل‌های پاشنه دار و کفش‌های دارای پاشنه‌های نازک استایلی درخشان خلق خواهند کرد.

مطالب دیدنی:  20 مدل دامن میدی جدید برای مهمانی

سرهمی زنانه رومایویی

نمونه‌ای از سرهمی رومایویی ساتن صورتی آبرنگی سروی

این سرهمی مناسب زمان‌هایی بوده که به استخر می‌روید و نیاز به پوشیدن لباسی روی مایوی خود دارید. از جزییات آن می‌توانیم به کمر و سرآستین‌ها و پایین لباس چین‌دار اشاره کنیم.

سرهمی زنانه دو بندی

نمونه‌ای از سرهمی زنانه صورتی آیلار

از این سرهمی می‌توانید در استایل‌های کژوالتان استفاده کنید و یکی از بهترین گزینه‌ها برای مدل سرهمی مجلسی با کت محسوب می شود.

سرهمی زنانه یقه رومی

نمونه‌ای از سرهمی زنانه یقه رومی مشکی ژینو

یقه رومی تاثیر به سزایی در ایجاد استایلی شیک داشته و این سرهمی زنانه با تن خور معمولی و غیرچسبان خود برای استفاده روزانه یا مهمانی‌های دوستانه مناسب خواهد بود.

سرهمی زنانه پوست ماری

سرهمی زنانه پوست ماری

لباس‌های تهیه شده با طرح پوست حیوانات یکی از ترندهای امسال محسوب شده و سرهمی طرح پوست ماری نیز با تن خور بالاته چسبان و پایین تنه معمولی انتخابی مناسب برای استایل کژوال خواهد بود. قیمت سرهمی زنانه دوخت چین نسبت به سایر سرهمی‌ها به صرفه و مناسب‌تر است.

سرهمی زنانه دمپا کش

نمونه‌ای از سرهمی زنانه یقه هفت دمپا کش مشکی ژینو

لباس‌های دمپا کش، راحتی به خصوصی دارند و این سرهمی دارای چاکی از سرشانه تا سرآستین‌ها بوده که آن را از حالت ساده خارج می‌کند.

مطالب مربط :  20 مدل شومیز شیک و جدید برای لاکچری‌پوش‌ها

سرهمی زنانه کوتاه

نمونه‌ای از سرهمی زنانه نخی صورتی چرک جی پی ای

سرهمی زنانه کوتاه استایلی شیک برای دختران نوجوان ایجاد کرده و این سرهمی دارای بندی در اطراف کمر است که سبب فیت شدن آن خواهد شد.

سرهمی زنانه ساحلی

نمونه‌ای از سرهمی زنانه دمپا گشاد

سرهمی‌های ساحلی انتخابی مناسب و خنک برای فصول بهار و تابستان بوده و شما می‌توانید این سرهمی‌ها را به همراه مانتو‌های ساده بپوشید و از خنک بودن آن لذت ببرید.

سرهمی زنانه ورزشی

نمونه‌ای از سرهمی زنانه ورزشی نایک

اگر زیاد به باشگاه می‌روید و به دنبال لباسی مناسب برای باشگاه هستید که راحت و در عین حال شیک باشد، مدل سرهمی زنانه ورزشی انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. این لباس برای ورزش‌های انجام شده در فضای باز، تمرین‌های روزانه و ورزش یوگا به شدت توصیه می‌شود.

 

لباس سرهمی چیست
اورال یا سرهمی درواقع لباسی یکسره است که تمام بدن از پا تا گردن را می‌پوشاند. اورال می‌تواند در مدل‌های آستین‌دار یا بی‌آستین با شلوار یا شلوارک باشد. برای اولین بار سروکله این لباس در اواخر دهه ۱۸۷۰ به‌عنوان یک مدل لباس کارگری پیدا شد و مورد استفاده کارکنان بیشتر مشاغل از کشاورزان و ماهیگیران گرفته تا چتربازان، خلبانان، فضانوردان و تعمیرکاران قرار گرفت.

 

منبع : freepik

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو