کاتالوگ انواع رنگ مو فندقی ترند

کاتالوگ انواع رنگ مو فندقی ترند


منبع: مدیسه

3

1401/11/14

01:29


آیا شما هم از طرفداران رنگ مو فندقی هستید؟ آیا تا به امروز انواع طیف این رنگ مو را امتحان

کاتالوگ انواع رنگ مو فندقی ترند

آیا شما هم از طرفداران رنگ مو فندقی هستید؟ آیا تا به امروز انواع طیف این رنگ مو را امتحان کرده‌اید؟ آیا برای خرید لوازم آرایشی هم چون رنگ مو به طیف‌های رنگی دقت می‌کنید؟ امروزه رنگ کردن مو برای خانم ها و آقایان از جمله راه‌های تنوع بخشیدن به زیبایی به حساب می‌آید. رنگ کردن مو با توجه به سلیقه افراد مختلف طیف بسیار گسترده‌ای دارد.

اطلاع از انواع طیف‌های رنگ مورد نظر شما سبب انتخاب دقیق رنگ مو می‌شود. رنگ مو فندقی یکی از پر طرفدارترین و مناسب‌ترین رنگ موهای مناسب این فصل است.اگر شماهم طرفدار رنگ  فندقی هستید و قصد دارید یکی از طیف‌های این رنگ را انتخاب کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

انواع رنگ‌های موجود در کاتالوگ رنگ فندقی چیست؟

رنگ موی فندقی در بیشتر مواقع روی چهره افرادی که پوست سبزه دارند طیف بسیار زیبا و جذابیتی از خود نمایان می‌کند. اما اگر پوست سفید دارید و رنگ فندقی برای شما جذاب است، پیشنهاد می‌کنیم انواع طیف‌های رنگ فندقی را بشناسید.

این رنگ مو یکی از انتخاب‌هایی است که گرمای بسیاری به زیبایی چهره شما می‌بخشد. تنوع گسترده‌ای در رنگ فندقی به چشم می‌خورد که انواع سلیقه هارا به خود جذب می‌کند. در ادامه به بررسی طیف‌های گوناگون این رنگ مو جذاب می‌پردازیم.

رنگ فندقی عسلی

رنگ  فندقی عسلی

طیف‌های روشن رنگ موی فندقی برای افرادی که تتاژ رنگ پوست نسبتا سردی دارند بسیار مناسب است.یکی از پرطرفدار ترین طیف‌های این رنگ، که از دسته روشن به حساب می‌آید؛ رنگ فندقی عسلی است. برای اینکه بدون دکلره کردن موها به این رنگ موی جذاب برسید باید موهایی به رنگ عسلی، قهوه ای روشن یا عسلی داشته باشید. در غیر این صورت حتما باید از دکلره استفاده کنید.

مطالب دیدنی:  انواع رنگ موی عسلی و نحوه تشخیص رنگ مناسب

رنگ فندقی روشن

رنگ فندقی روشن

برای اینکه در بهترین حالت به رنگ موی فندقی روشن برسید؛ در ابتدا باید موهای خودرا به رنگ بلوند متوسط یا بلوند روشن برسانید. این رنگ مو در حالت کلی مناسب پوست های گرم و نسبتا برنز است. اگر شما هم از طرفداران رنگ‌های گرم در فصل زمستان هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم حتما این سبک از رنگ فندقی را امتحان کنید.

لیست قیمت انواع رنگ مو

رنگ فندقی شکلاتی

رنگ فندقی روشن

رنگ مو فندقی شکلاتی از دسته رنگ‌های نسبتا تیره رنگ فندقی می‌باشد. اگر پوستی روشن دارید این رنگ مو چندین برابر به زیبایی صورت شما می‌افزاید. برای رسیدن به این رنگ مو اگر قصد دکلره کردن موهای خودرا دارید باید آن هارا به پایه 6 تا 7 برسانید. ترکیب رنگ فندقی شکلاتی از واریاسیون بنفش، آبی و دودی به دست می‌آید. این رنگ مو یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که برای شما تکراری نخواهد شد.

رنگ قهوه ای فندقی با فندقی شکلاتی چه تفاوتی دارد؟

تفاوت این دو ترکیب رنگ در میزان استفاده از اکسیدان و ترکیبات جزئی آن‌ها است. اما به طور کلی اگر قصد دارید؛ از رنگی با طیف روشن تر استفاده کنید؛ رنگ فندقی شکلاتی برای شما مناسب تر است. در مقابل اگر انتخاب شما طیف تیره‌تر است، پیشنهاد ما رنگ قهوه‌ای فندقی است.

رنگ مو فندقی دودی

رنگ مو فندقی دودی

رنگ مو دودی از جمله جذاب‌ترین و ترندترین رنگ‌های سال است. ترکیب این رنگ مو با فندقی رنگی به نام فندقی دودی را می‌سازد. اگر قصد بالیاژ مو، آمبره یا مش کردن موهای خود را دارید؛ این رنگ گزینه بسیار مناسبی است. ترکیب دو رنگ پرطرفدار دودی و فندقی برای افرادی که پوست گندمی دارند از جمله انتخاب‌هایی است که سبب درخشیدن زیبایی موهای شما خواهد شد.

مطالب مرتبط :  انواع رنگ موی نسکافه‌ای و راهنمای انتخاب رنگ نسکافه‌ای

رنگ فندقی تیره

رنگ فندقی تیره

این رنگ مو دقیقا جزو همان دسته رنگ‌هایی است که افرادی با پوست روشن آن را یک انتخاب منحصر به فرد و شیک می‌دانند. اگر شما هم پوستی روشن دارید، تیرگی این رنگ طراوتی دوباره به زیبایی موها و چهره شما می بخشد. غالبا افرادی که این رنگ را انتخاب می کنند تناژ پوستی روشن دارند. همچنین اگر قصد رنگ کردن موهای سفید خود را دارید و از رنگ مشکی خسته شده‌اید؛ پیشنهاد ما این طیف از رنگ موی فندقی است.

بهترین برند رنگ مو فندقی بدون دکلره چیست؟

 بهترین برند رنگ مو فندقی بدون دکلره چیست؟

قطعا پس از انتخاب مناسب ترین طیف رنگ فندقی، باید سراغ انتخاب برندی مناسب بروید. یکی از برندهای پیشنهادی ما، بای‌فاما است. این برند به کشور ایتالیا تعلق دارد. یکی از محصولات برند بای‌فاما رنگ مو فندقی تیره و بدون دکلره نام دارد. این رنگ مو حاوی پروتئین، 18 نوع اسید آمینه و مواد معدنی است. قیمت مناسب این محصول نسبت به کیفیت بالای آن یکی از ویژگی‌های مثبت آن شمرده می‌شود.

مطالب کاربردی :  بهترین ماسک مو برای موهای رنگ شده، آسیب دیده و نازک چیست؟

آیا رنگ مو فندقی نسکافه‌ای هم میان محصولات این برند قابل مشاهده است؟

این رنگ مو از ترکیب دو طیف رنگی فندقی روشن و نسکافه ای تیره، یا بلوند طلایی خیلی روشن حاصل می‌شود. این در صورتی است که قصد رسیدن به این رنگ بدون استفاده از دکلره،جهت جلوگیری از آسیب به موهای خودرا داشته باشید.

شما با تهیه این طیف‌های رنگی از برند بای‌فاما یا دیگر برندهای معتبر در بازار به این رنگ خواهید رسید.

در پایان قابل ذکر است که رنگ موی فندقی یکی از پر طرفدار ترین رنگ‌ها میان بانوان و آقایان است. شما با در نظر گرفتن رنگ پوست خود، انتخاب برند مناسب و رنگ مناسب فصل، انتخابی بسیار دقیق و دوست داشتنی از میان طیف‌های رنگی خواهید داشت. فروشگاه آنلاین مدیسه با در نظر گرفتن تخفیف ویژه رنگ مو فندقی تیره بای‌فاما، امکان خرید به صرفه‌تری برای شما همراهان دوست‌داشتنی فراهم کرده‌است. امتحان کردن طیف‌های رنگی جدید پنجره‌ای از زیبایی‌های نو را به روی چهره دل‌نشین شما باز خواهد کرد.

 

منبع : colouredhaircare

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو