با رژ لب قرمز چگونه استایل بزنیم

با رژ لب قرمز چگونه استایل بزنیم


منبع: مدیسه

4

1401/11/14

01:29


رژ لب قرمز دارای طیف رنگی متنوع و زیادی است که استفاده از هر طیف آن با هر رنگ پوستی

با رژ لب قرمز چگونه استایل بزنیم

رژ لب قرمز دارای طیف رنگی متنوع و زیادی است که استفاده از هر طیف آن با هر رنگ پوستی مطابقت دارد. استفاده از رژ لب قرمز روشن برای افراد با پوست سفید، بسیار زیبا خواهد بود. هر چه رژ به سمت زرشکی برود با پوست‌های تیره سازگارتر خواهد بود.

اکثر خانم‌ها هنگام خرید لوازم آرایشی، از خرید رژ قرمز غافل نخواهند شد. ست کردن رژ با استایل زنانه نیز می‌تواند در جلوه بیشتر آرایش تاثیرگذار باشد، لذا تصمیم گرفتیم در این مقاله نحوه ست کردن لباس زنانه با رژ قرمز و 10 استایل لباس زنانه را با رژ لب قرمز خوشرنگ را به شما معرفی کنیم.

نحوه ست رژ لب قرمز با لباس زنانه

قبل از انتخاب لباسی مناسب با رژ قرمز خود، حتما طیف قرمز مطابق با رنگ پوست خود را تعیین کنید. بهتر است خانم‌هایی که پوست سفید دارند از طیف سرد یا همان رژ لب قرمز کم رنگ استفاده کنند. افراد با رنگ پوست خنثی نیز بهتر است رنگ قرمز کلاسیک را انتخاب کنند. خانم‌هایی که رنگ پوست تیره‌ای دارند، باید طیفی از رنگ قرمز تیره یا نارنجی، مثل رژ لب قرمز آلبالویی را امتحان کنند.

ست کردن رژ قرمز با انواع لباس‌ها

استفاده از رژ قرمز با لباس‌های متفاوت در موقعیت‌های مختلف امکان‌پذیر است. لذا توصیه می‌شود که قبل از ست کردن آرایش با لباس حتما به موقعیت خود توجه کنید. معمولا لباس‌هایی به رنگ مشکی، قرمز، بنفش، نارنجی، آبی، متالیک، سفید و طلایی هماهنگی زیادی برای ست کردن با رژ لب رنگ قرمز دارند.

برخی از این لباس‌ها باعث برجسته‌تر دیده شدن آرایش شما می‌شوند و در برخی موارد استفاده از رژ لب با رنگ‌های خنثی باعث ایجاد سرزندگی در افراد خواهد شد. در ادامه 10 استایل زیبا با رژ قرمز را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

معرفی 10 استایل لباس با رژ قرمز

اکنون وقت آن رسیده که رژ قرمز خود را با لباسی مناسب ست کنید. در ادامه چند ایده برای ست لباس با رژ قرمز را به شما معرفی خواهیم کرد.

رژ قرمز با لباس طلایی

رژ قرمز با لباس طلایی.

ترکیب استایل طلایی با آرایش قرمز بسیار جذاب است. استفاده از رژ قرمز با لباس نقره‌ای ظاهری سرد ایجاد می‌کند، لذا توصیه می‌شود رنگ طلایی را جایگزین آن کنید و از استایل خود نهایت لذت را ببرید.

رژ قرمز با لباس قرمز

رژ قرمز با لباس قرمز.

استفاده ار لباس قرمز به عنوان مکملی زیبا برای آرایش شما با رژ لب رنگ قرمز است. اما توصیه می‌شود هنگام پوشیدن لباس قرمز، از رژ لبی کمرنگ تحت عنوان رژ لب قرمز دخترانه استفاده کنید که زیبایی آن نمایان شود.

رژ قرمز با لباس مجلسی مشکی

رژ قرمز با لباس مشکی.

لباس مشکی از آن دسته لباس‌هایی بوده که با هر طیف رنگ قرمز زیبا است. برای تکمیل استایل خود می‌توانید از اکسسوری‌های طلایی استفاده کنید.

لیست قیمت انواع لوازم آرایش لب

 

رژ قرمز با لباس نارنجی

رژ قرمز با لباس نارنجی.

استفاده از لباس نارنجی با رژ لب قرمز آجری ترکیب فوق‌العاده زیبایی است که با استفاده از این استایل می‌توان زیبایی ظاهر خود را تامین کنید.

رژ قرمز با لباس آبی

رژ قرمز با لباس آبی.

رنگ آبی ترکیب بی‌نظیری با رژ قرمز دارد که در این استایل می‌توانید از اکسسوری‌های نقره‌ای یا متالیک استفاده کنید و شاهد زیبایی آن باشید.

مطالب مرتبط :  اصول آرایش لب را حرفه‌ای یاد بگیرید

طیفی از رژ قرمز با لباس بنفش

رژ ارغوانی با لباس بنفش.

ترکیب رنگ‌های شاد با رژ لب قرمز روشن یا ارغوانی ظاهری جذاب را در استایل خانم‌ها ایجاد می‌کند. علاوه بر آن، این ست زیبای آرایش و لباس هم برای مهمانی و هم برای مکان‌های اداری مناسب خواهد بود. اما توصیه می‌شود در مکان‌های اداری از رژ لب مایع مات استفاده شود.

رژ قرمز با لباس خاکستری

رژ قرمز با لباس خاکستری.

خاکستری جزو رنگ‌های خنثی است که استفاده بیش از حد آن باعث افسردگی می‌شود. لذا توصیه می‌شود از رنگ رژ لب جامد قرمز جیغ برای زیباتر شدن استایل خود استفاده کنید.

رژ قرمز با لباس سفید

رژ قرمز با لباس سفید.

رنگ سفید مانند رنگ مشکی با هر طیف از رژ لب رنگ قرمز مطابقت دارد. این ست لباس و آرایش بسیار جذاب است، به خصوص اگر در استایل خود از اکسسوری‌های متالیک استفاده کنید.

رژ قرمز با ترکیب سفید و سیاه در استایل

رژ قرمز با ترکیب سفید و سیاه در استایل.

توصیه می‌شود هنگام استفاده از ترکیب لباس‌های سیاه و سفید، رژ لبی قرمز انتخاب کنید که حس سرزندگی را به شما ببخشد.

رژ قرمز با پیراهن مجلسی طلایی زنانه

رژ قرمز با پیراهن مجلسی طلایی زنانه.

رنگ طلایی نیز دارای طیف‌های مختلفی است که هر کدام با رنگ پوستی مطابقت دارند. استفاده از این پیراهن روشن طلایی با رژی قرمز برای افراد با پوست سفید بسیار مناسب خواهد بود.

مطالب کاربردی :  بهترین مارک لوازم آرایشی که حتماً باید بشناسید

انتخاب استایلی مناسب با رژ قرمز

با ست کردن رژ لب قرمز با لباس و سایر اکسسوری‌ها می‌توان به زیباتر شدن استایل و آرایش خود کمک فراوانی کنید. تناسب دقیق بین لباس و آرایش علاوه بر ظاهر زیباتر، نظم افراد را نشان می‌دهد. لذا توصیه می‌شود در هر مجلسی بهتر است که آرایش و تیپی مطابق با آن را داشته باشید. به عنوان مثال، بهتر است از رژ لب قرمز جیغ در مجالس عروسی یا خودمانی استفاده کنید.

با بررسی فروشگاه آنلاین مدیسه می‌توانید بدون خروج از خانه و خستگی پیاده‌روی در حین جستجو، لوازم آرایشی عالی با لباسی مناسب آن را تهیه کنید. در این مقاله نحوه ست کردن خط لب و رژ قرمز را با استایل زنانه مورد بررسی قرار دادیم و 10 استایل را به شما معرفی کردیم که بتوانید از آن بهترین ایده‌ها را بگیرید.

 

منبع : stylecraze

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو