معرفی ترسناک‌ترین اتاق فرار و اسکیپ روم

معرفی ترسناک‌ترین اتاق فرار و اسکیپ روم


منبع: ایران ناز

4

1401/11/14

01:44


معرفی ترسناک‌ترین اتاق فرار و اسکیپ روم

معرفی ترسناک‌ترین اتاق فرار و اسکیپ روم

 

اگر از طرفداران فیلم‌ها و رمان‌های ترسناک باشید، قطعا بارها خود را به جای شخصیت‌های اصلی داستان تصور کرده‌اید.

 

با وجود اتاق فرارهای ژانر ترسناک این رویای شما می‌تواند به حقیقت بپیوندد و تجربه‌ای منحصر به‌فرد را خلق کنید.

 

اتاق ­های فرار و اسکیپ روم‌ها مدتی است که خیلی مورد توجه قرار گرفته‌اند و طرفداران بسیاری دارند که با حضور در آن‌ها می‌توان زندگی در دنیایی تخیلی را تجربه نمود.

 

اگر می‌خواهید با  اتاق فرار ترسناک بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

 

اتاق فرار ترسناک

معرفی ترسناک‌ترین اتاق فرار و اسکیپ روم

 

منظور از اتاق فرار ترسناک چیست؟

اتاق فرار دریچه‌ای به دنیای دیگر و تجربه‌ای همه جانبه است، که می‌تواند فرصتی عالی  برای آزمایش ذهن و اراده بازیکنان در اختیارشان قرار دهد.

 

در طی چند سال اخیر استقبال بی‌نظیری که از اسکیپ روم صورت گرفت موجب ایجاد ژانرهای مختلفی مانند اتاق فرار ترسناک شده که در آن معمولا از ترس و ترفندهای روانشناختی جهت خلق تجربه‌ای متمایز استفاده می‌کنند.

 

معمولا بازی‌های اتاق فرار مبتنی بر منطق هستند و بازیکنان با یافتن سرنخ­ها و معماها، پرده از اسراسر بازی برمی‌دارند.

 

این در حالی است که در اسکیپ روم ترسناک معماها ساده‌تر و سر نخ‌ها آشکار‌تر هستند، اما دارای لحظات بسیار ترسناک و هیجان­انگیزی است که در آن هر لحظه باید منتظر یک اتفاق وحشتناک باشید.

 

این ژانر دارای علاقمندان بسیاری است.

 

در اتاق فرار ترسناک چه اتفاقی می‌افتد؟

دنیای اتاق فرار دقیقا مانند قصه‌های خیالی است که اکنون به واقعیت پیوسته است.

 

این اتاق‌های فرار دارای یک دکور خاص با سناریوی از پیش طراحی شده است و بازیکنان باید بتوانند در زمان تعیین شده معماهای بازی را حل کنند تا بتوانند رمز خروج از اتاق را بیابند.

 

در اتاق فرار ترسناک غلبه بر حس ترس، برای یافتن معماها و حل آن‌ها  بسیار حائز اهمیت است و بازیکن باید با یافتن سرنخ‌ها این معما‌ها را حل کند.

 

اما مسئله‌ای که وجود دارد این است هنگام یافتن جواب یک مسئله،  شرایط تغییر می‌کند و ناگهان چراغ‌ها خاموش می‌شوند و محیط ترسناکی به وجود می‌آید.

 

در این شرایط، شخصیت­هایی در صحنه جلوی فرد ظاهر می‌شوند با فریاد و جیغ زدن سعی می‌کنند او را بترسانند تا نتواند معماها را حل کند و به بازنده بازی تبدیل شود.

 

قطعا برنده­شدن در چنین بازی پر هیجان و وحشتناکی می‌تواند بسیار لذت بخش باشد.

 

اتاق فرار ترسناک

ترسناک‌ترین اتاق فرار و اسکیپ روم کدام است؟

 

ترسناک‌ترین اتاق فرار و اسکیپ روم کدام است؟

اگر شما نیز به ژانر ترسناک علاقمند باشید قطعا به دنبال ترسناک‌ترین اتاق فرار هستید تا بتوانید یک خاطره و تجربه هیجان انگیز و به یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

 

در ادامه به معرفی ترسناک ترین اسکیپ روم و اتاق فرار می‌پردازیم.

 

منفی چهار

علاقمندان به اتاق فرار ترسناک می‌توانند در بازی منفی چهار، هر آنچه که توقعش را دارند تجربه کنند.

 

زیرا در این اتاق فرار همه اجزای بازی از دکور و سناریو تا معماها به نحوی طراحی شده‌اند که به خوبی نمایشگر این سبک هیجان انگیز هستند.

 

داستان این اسکیپ روم به این صورت است که در سال 1368 در طبقه منفی چهار یک ساختمان متروکه مریم دختری هشت ساله با پدر و نامادری خود زندگی می‌کردند.

 

نامادری او از مشهورترین دعانویسان بود که برای نوشتن طلسم‌ها از مو، ناخن و خون مریم استفاده می‌کرد. در نهایت نامادری برای نوشتن طلسم نکرونومیکون مجبور به ….

 

32 سال است که هر شب از این ساختمان صداهای جیغ و گریه دختر بچه به گوش می‌رسد که پلیس‌ها نیز نتوانسته‌اند علت آن را کشف کنند.

 

حالا شما وارد این ساختمان در اتاق فرار منفی چهار می‌شوید تا بتوانید راز آن را کشف کنید.

 

روستای ناپاک

از دیگر انواع اتاق فرار ترسناک، می توان به روستای ناپاک اشاره نمود. در این اتاق فرار یک داستان قوی با تمامی جزئیات که فراتر از ترسناک است را تجربه خواهید کرد.

 

ماجرای این داستان به این صورت است که شایعه شده در یکی از روستاهای حومه تهران اتفاقی رخ داده و ساکنین روستا سال‌هاست دیگر غریبه‌ای را به روستای خود راه نمی‌دهند و ورود به روستا غیر ممکن است.

 

زیرا اهالی با پرتاب سنگ غریبه‌ها را از روستا دور می‌کنند. به گفته مردم روستاهای مجاور، ساکنین آن دارای شکل و ظاهر خاصی هستند و تمامی فرزندانشان نیز ناقص‌الخلقه می‌باشند.

 

اکنون تصمیم با شماست آیا می‌توانید این ریسک را بپذیرید و وارد روستای عینیان شوید و سر از راز آن‌ها در بیاورید یا خیر؟

 

در اعماق تاریکی

در اعماق تاریکی، یک اسکیپ روم فوق­العاده است که بازیکن را به عمق داستان می‌برد.

 

طراحی و دکور این بازی اتاق فرار ترسناک به نحوی طراحی شده که بازیکن نمی‌تواند حتی لحظه‌ای از سناریویی که درآن غرق شده خارج شود و کاملا درگیر ماجرا خواهد شد.

 

ماجرای اتاق فکر در اعماق تاریکی مربوط به پروفسور دیوید آر جونز ملقب به دکتر دیوانه است که به خاطر مشکلات روانی خود می‌خواهد از مردم شهر انتقام بگیرد و یک ویروس دست­ساز را در شهر منتشر می‌کند.

 

در این محیط شما به عنوان قهرمان داستان در شهر در آستانه سقوط فراخوانی از یک گروه مقاومت مخفی دریافت می‌کنید و به مبارزه با سیاهی و مرگ می‌روید.

 

اسکیپ روم

ترسناک ترین اسکیپ روم‌ها

 

متولد نشده

اگر به فکر یک اتاق فرار ترسناک هستید، متولد نشده یکی از بهترین‌های این ژانر است که شیوه خلاق و متفاوت آن در اجرای بازی و گیم پلی بی‌نظیرش آن را به یکی از پرطرفدارترین اسکیپ روم­های ترسناک تبدیل کرده است.

 

داستان این اتاق فرار مربوط به خانه متروکه آقای ابراهیمی است که سالیان زیادی می باشد به یکی از مهم‌ترین موارد مورد بحث ساکنین محل تبدیل شده است.

 

شایعه‌های بسیاری در مورد این خانه وجود دارد و اکنون بعد از 20 سال تصمیم گرفته‌ایم وارد این خانه شویم و به راز مخوف آن پی‌ببریم.

 

رزرو اتاق فرارترسناک

اکنون که با ترسناک‌ترین اتاق فرارها آشنا شده‌اید، احتمالا حضور در یکی از آن‌ها شما را وسوسه کرده است. سوالی که وجود دارد این است چگونه می‌توان اتاق فرار را رزرو نمود؟

 

همانطور که می‌دانید بازی‎های اسکیپ روم به صورت گروهی است و باید ژانر و داستانی را که انتخاب می‌کنید با روحیه تمامی افراد تیم سازگار باشد.

 

در اتاق فرار ترسناک اگر یکی از بازیکنان چند دقیقه بیشتر دوام نیاورد و از اتاق خارج شود بازی تمام خواهد شد.

 

زیرا بر اساس قوانین اتاق فرار خروج یک بازیکن برابر است با به اتمام رسیدن آن. بنابراین، پیش از رزرو اتاق فرار حتما نظر اعضا تیم را در نظر بگیرید.

 

برای رزرو اتاق فرار می‌توانید به صورت حضوری به یکی از اتاق فرارهای سطح شهر خود مراجعه نمایید.

 

همچنین می‌توانید به صورت آنلاین از طریق مراجعه به وب‌سایت‌های فعال در این زمینه و یا اپلیکیشن تایم فورفان بهترین و ترسناک‌ترین اتاق فرار و اسکیپ روم را رزرو کنید.

 

سخن پایانی

بازی های اتاق فرار ترسناک، به یکی از مهیج‌ترین سرگرمی‌های افراد برای اوقات فراغت تبدیل شده است.

 

به همین دلیل اتاق فکرهای متعددی در سراسر کشور راه اندازی شده‌اند که می‌توانید با حضور در آن‌ها لحظات هیجان انگیز و وحشتناکی را تجربه کنید.

 

اپلیکیشن t4f تایم فورفان مجموعه‌ای از اتاق فرارهای سراسر کشور را در یک پلتفرم جمع آوری نموده تا کاربران با مراجعه به آن به راحتی بتوانند بازی‌های مد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو