معرفی ۱۰ فروشگاه اینترنتی باسابقه لباس زنانه

معرفی ۱۰ فروشگاه اینترنتی باسابقه لباس زنانه


منبع: پارس ناز

4

1401/11/14

01:47


معرفی ۱۰ فروشگاه اینترنتی باسابقه لباس زنانه

چکیده : در این مقاله قصد داریم ۱۰ فروشگاه اینترنتی باسابقه که در زمینه فروش لباس زنانه فعال هستند را به شما معرفی کنیم. این‌ روزها خرید اینترنتی در جامعه به طور گسترده‌ای رواج پیدا کرده است.

 

بر همین اساس فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین بی‌شماری به فروش کالا و خدمات از طریق اینترنت مشغول هستند. با این وصف یافتن یک فروشگاه آنلاین معتبر با ویژگی‌های مناسب و شرایط خوب، امکان بهترین و راحت‌ترین خریدها را برایتان فراهم می‌کند.

 

خرید لباس از یک فروشگاه اینترنتی باسابقه کاملا با خرید از بازارهای سنتی متفاوت است. فرصت دیدن صدها مدل لباس در رنگ‌های متنوع آن هم تنها در ظرف چند دقیقه، فقط بر بستر اینترنت میسر خواهد بود. این قضیه برای خانم‌ها بسیار خوشایندتر است؛ چراکه دیگر مجبور به ساعت‌ها صرف وقت و انرژی برای پیدا کردن لباس نخواهند بود.

 

در این مقاله قصد داریم ۱۰ فروشگاه اینترنتی باسابقه که در زمینه فروش لباس زنانه فعال هستند را به شما معرفی کنیم. این‌ روزها خرید اینترنتی در جامعه به طور گسترده‌ای رواج پیدا کرده است.

 

بر همین اساس فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین بی‌شماری به فروش کالا و خدمات از طریق اینترنت مشغول هستند. با این وصف یافتن یک فروشگاه آنلاین معتبر با ویژگی‌های مناسب و شرایط خوب، امکان بهترین و راحت‌ترین خریدها را برایتان فراهم می‌کند.

معرفی ۱۰ فروشگاه اینترنتی باسابقه لباس زنانه

 فروشگاه اینترنتی لباس زنانه

 

همان‌طور که مستحضر هستید تعداد زیادی فروشگاه لباس زنانه در اینترنت وجود دارد. این فروشگاه‌ها که محصولات خود را از طریق سایت یا از طریق شبکه‌های اجتماعی به فروش می‌رسانند، ممکن است به صورت تخصصی به فروش یک نوع لباس بپردازند؛ یا اینکه چندین نوع لباس را به مشتریان خود عرضه کنند.

 

به عبارتی دیگر یک فروشگاه اینترنتی باسابقه ممکن است به فروش یک نوع لباس مثلاً فروش مانتو شلوار اداری اختصاص داده شده باشد؛ یا اینکه فروش لباس مجلسی زنانه، فروش لباس زیر زنانه یا هر نوع لباس دیگری را باهم انجام دهد.

 

در هر صورت یک فروشگاه خوب لباس باید محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب و به صورت آسان و سریع در اختیار خریدار قرار دهد. در اینجا لازم دانستیم که قبل از معرفی ۱۰ فروشگاه اینترنتی لباس، شما را با ویژگی‌ها و مشخصات بهترین سایت خرید لباس زنانه آشنا کنیم.

 

ویژگی‌های بهترین سایت خرید لباس زنانه

 

در سال‌های اخیر صنعت مد و لباس پیشرفت چشم‌گیری داشته است. از این رو آشنایی با انواع لباس و طریقه ست کردن لباس با کفش و به طور کلی مسائلی از این قبیل به آموزش نیاز دارد. یک فروشگاه اینترنتی باسابقه سعی می‌کند علاوه بر فروش، آموزش ست کردن لباس یا هر نوع آموزش دیگری در  زمینه مد و زیبایی را به کاربران سایت و مشتریان خود ارائه دهد.

 

* تنوع لباس‌‌ها: یک فروشگاه اینترنتی باسابقه و خوب ترجیحا باید چندین نوع لباس را به مشتری ارائه دهد. برای مثال یک سایت فروش مانتو شلوار اداری اگر فروش اکسسوری یا کیف و کفش را هم در سبد محصولات خود قرار دهد، به مشتری کمک می‌کند تا کالاهای مورد نیاز خود را راحت‌تر خریداری کند؛ همچنین تنوع محصولات فروش و سود بیشتری را به همراه خواهد داشت.

 

* سایزبندی دقیق: همان‌طور که می‌دانید در بیشتر خریدهای اینترنتی لباس، امکان پرو کردن وجود ندارد. با وجود این شرایط نمی‌توانید چندین لباس را بپوشید و اندازه مناسب را پیدا کنید؛ بنابراین یک فروشگاه اینترنتی باسابقه باید راهنمای سایزبندی دقیقی را به مشتری ارائه دهد. این راهنما حاوی اندازه‌های دقیق از قبیل قد لباس، دور سینه، دور کمر و … است. درواقع هرچه جدول سایزبندی محصولات دقیق‌تر باشد، کار شما در خرید لباس کاملا انداره‌تان راحت‌تر خواهد بود.

 

* تصاویر باکیفیت: کسی که به صورت اینترنتی خرید می‌کند، علاوه بر توضیحات فروشنده به فیلم یا عکس نیاز دارد تا بتواند محصول را به طور کامل بررسی کند؛ بنابراین اگر تصاویر باکیفیت و واقعی از لباس‌ها در صفحات سایت گنجانده شود، به عنوان مشتری بهتر می‌توانیم لباس مورد نظرمان را انتخاب و خریداری کنیم.

 

* خریدهای مرجوعی: خریدهای اینترنتی ممکن است با آنچه در نظر داشته‌ایم، متفاوت باشند. در این صورت سایتی که امکان عودت محصول خریداری شده را برای مشتری فراهم می‌کند، قابل اعتمادتر خواهد بود.

 

برخورداری از نماد اعتماد الکترونیکی یکی دیگر از ویژگی‌های مهم فروشگاه‌های اینترنتی باسابقه است. به عنوان مشتری با خرید از چنین فروشگاه‌هایی اطمینان خاطر بیشتری خواهیم داشت. در ادامه ده فروشگاه اینترنتی لباس زنانه برند که از ویژگی‌های فوق برخوردار هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

۱- شیکسون  (Shixon.com)

شیکسون فروشگاه اینترنتی باسابقه‌ای است که نه تنها به فروش لباس زنانه و مردانه اختصاص دارد، بلکه محصولات دیگری از جمله کیف، کفش، عینک، عطر، ادکلن، اکسسوری و … را نیز عرضه می‌کند. تنوع محصولات و قیمت مناسب سایت شیکسون باعث شده مشتری با رغبت بیشتری خرید کند. نحوه خرید لباس از شیکسون بسیار راحت است و در خصوص محصولات هم اطلاعات کاملی به مشتری ارائه شده است.

 

در فروشگاه shixon امکان ثبت سفارش هم از طریق سایت و هم به صورت تلفنی فراهم شده است. از ویژگی‌های جذاب دیگر این فروشگاه قیمت‌های زیر بازار و تخفیف‌های قابل توجه آن است. ناگفته نماند که فروشگاه مذکور در زمینه فروش لوازم خانگی نیز فعالیت دارد و از  فروشگاه‌های قابل اعتماد و مشهور در اینترنت محسوب می‌شود.

 

۲- مدیسه (Modiseh.com)

مدیسه هم یک فروشگاه اینترنتی باسابقه است که نه فقط لباس بلکه کالاهای دیگری از قبیل کیف، کفش، اکسسوری‌ و حتی خوراکی را هم به فروش می‌رساند. خرید لباس از سایت مدیسه بسیار آسان و تنها با چند کلیک ساده قابل انجام است.

 

منوی این سایت طوری طراحی شده تا ثبت سفارش و خرید محصول برای همه کاربران آسان و بدون دشواری صورت گیرد. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از فیلترهایی نظیر رنگ، برند و قیمت، محصول موردنظرشان را سریع‌تر پیدا کنند.

 

با مراجعه به صفحات محصول در سایت مدیسه خواهید دید که همه چیز به صورت کامل و روشن توضیح داده شده است؛ بنابراین هم مطالب و ویژگی‌های ذکر شده و هم تصاویر و عکس‌های لباس کمک می‌کنند تا خریدی دقیق و مناسب داشته باشید.

 

در زمان‌هایی خاص از سال، قیمت‌های لباس سایت مدیسه خیلی کمتر از بازار می‌شوند؛ چراکه برخی از محصولات شامل تخفیف می‌شوند. این محصولات را می‌توانید از طریق منوی حراج لباس موجود در سایت مشاهده نمایید. درنهایت اینکه با در نظر گرفتن شرایطی همچون نقص کالا، مغایرت با تصویر و سایز نامناسب امکان برگرداندن کالا امکان‌پذیر می‌شود.

معرفی ۱۰ فروشگاه اینترنتی باسابقه لباس زنانه

۳- ماهپار (mahpar.ir)

شاید فروشگاه اینترنتی باسابقه ماهپار را به خاطر فروش مانتو شلوار اداری برند بشناسید؛ اما در حقیقت این فروشگاه مختص لباس زنانه، محصولات متنوع‌تری از قبیل پالتو، بارانی، لباس مجلسی، لباس زیر، کیف، کفش و اکسسوری را هم در دسته‌بندی محصولات خود دارد.

 

همه خانم‌هایی که به لباس ست اداری علاقه‌مندند ماهپار را می‌شناسند. اگر شما جزو این دسته نیستید همین حالا سری به سایت ماهپار بزنید و محصولات زیبا و باکیفیت این فروشگاه را ببینید.

 

ماهپار یک برند تولیدی مانتو باسابقه و کار بلد است که تاکنون زیباترین و متنوع‌ترین ست‌های اداری و لباس‌های فرم را به مشتریان خود عرضه کرده است. ویژگی مختص فروشگاه اینترنتی لباس زنانه ماهپار، دریافت سفارش‌های خرید عمده از ادارات، شرکت‌ها، موسسه‌ها، فروشگاه‌ها و کارگاه‌های مشهور است.

 

تمام مراحل عرضه لباس از طراحی و تولید گرفته تا توزیع و فروش در فروشگاه اینترنتی باسابقه ماهپار انجام می‌شود و به همین دلیل با حذف واسطه‌ها، انواع ست اداری و لباس فرم اداری مد روز و باکیفیت، با قیمت پایین‌تر از بازار به مشتریان عرضه می‌شود.

 

پشتیبانی سایت ماهپار ۷ روز هفته از ساعات ۹ الی ۲۱ در خدمت مشتریان هست و سفارش‌ها طی ۲ الی ۳ روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شود. برند ماهپار دارای مرکز فروش حضوری در تهران هم هست.

 

۴- دلیچی (dolichi.com)

تمام اقلامی که یک خانم به آن نیاز دارد در فروشگاه اینترنتی باسابقه دلیچی یافت می‌شود. طراحی سایت این فروشگاه به حدی ساده است که به راحتی می‌توان به صفحات محصولات مختلف دسترسی پیدا کرد. منوی سایت از فیلترهای جنس، رنگ، قیمت، برند، سایز و … برخوردار است؛ بدین ترتیب خیلی راحت می‌توانید محصولی که مدنظرتان است را پیدا کنید.

 

پس از انتخاب و ثبت سفارش لباس در سایت دلیچی محصول مورد نظر حداکثر تا ۱۰ روز به دستتان می‌رسد. البته اگر به دلایل موجه محصول را قبول نداشتید، می‌توانید آن را به فروشگاه عودت دهید و وجه خود را پس بگیرید.

 

یکی از آپشن‌های خوب و قابل توجه فروشگاه دلیچی سورپرایز‌های هفتگی آن است. این سورپرایز‌ها شامل فروش محصولات تخفیف خورده سایت دلیچی است. به این ترتیب می‌توانید هر هفته تعدادی لباس برند و گران‌قیمت را با قیمت مناسب و آف خورده خریداری نمایید.

 

۵- بانی مد (banimode.com)

اگر می‌خواهید لباس‌های برند جین وست (Jeanswest)، برند ساموئل اند کوین (Samuel & kevin)، برند بالنو (Baleno) و برند جوتی جینز (JootiJeans) را بپوشید، حتما سری به سایت بانی مد بزنید.

 

فروشگاه بانی مد با برندهای فوق همکاری دارد و محصولات باکیفیتی را به مشتری عرضه می‌کند. محصولات این سایت شامل شلوار، مانتو، لباس، شومیز و … است. شما می‌توانید به راحتی از طریق منوی سایت به هر محصولی که می‌خواهید دسترسی داشته باشید.

 

فروشگاه مذکور فیلترهایی را بر اساس رنگ، سایز، برند و قیمت در اختیار کاربران قرار داده است؛ بدین ترتیب به راحتی می‌توان محصول مورد نظر را پیدا کرد. محصولات فروشگاه اینترنتی باسابقه بانی مد همگی از ضمانت برگشت محصول برخوردار هستند. البته این موضوع در خصوص برخی محصولات همچون لباس زیر و وسایل آرایشی بهداشتی صدق نمی‌کند.

 

۶- دیجی استایل (digistyle.com)

فروشگاه اینترنتی باسابقه دیگری که به شما معرفی می‌کنیم، دیجی استایل نام دارد. این فروشگاه نیز دارای یک دسته‌بندی کامل برای انواع لباس زنانه است. هر نوع لباسی از پالتو و مانتو گرفته تا لباس زیر و لباس بارداری در این فروشگاه یافت می‌شود؛ بنابراین اگر حوصله گشتن در فروشگاه‌ها را ندارید، تنها با چند کلیک ساده می‌توانید لباس‌های مورد نیاز خود را از دیجی استایل بخرید.

 

خرید لباس از سایت دیجی استایل مزایای خوبی دارد، از جمله اینکه شما می‌توانید از کارت هدیه دیجی استایل بهره‌مند شوید. همچنین خرید از این فروشگاه دارای ضمانت برگشت محصول تا ۷ روز است. البته این کار تحت شرایط تعیین شده‌ که در سایت هست، انجام می‌گیرد. 

 

۷- فروشگاه لباس کمدا (Komodaa.com)

کمدا در اصل یک شبکه اجتماعی است که در آن‌ها خانم‌ها به خرید و فروش لباس مشغول هستند. وقتی می‌گوییم خانم‌ها یعنی اینکه سایت کمدا گزینه خوبی برای خرید لباس زنانه دست دوم از اینترنت است.

 

یک میلیون خانم در این سایت کمد دارند و شما می‌توانید دنیایی از لباس‌های زیبا و مد روز را با قیمت مناسب از طریق این سایت خریداری نمایید.البته کمدا به غیر از لباس محصولات دیگری از قبیل لوازم دیجیتالی، کتاب، عطر و ادکلن و … را دارد. این فروشگاه جزو ده استارتاپ برتر ایران است و گزینه خوبی برای خرید اینترنتی لباس محسوب می‌شود.

 

۸- سارابارا (Sarabara.com)

سارابارا یکی از فروشگاه‌های قدیمی لباس است که سایت خود را در سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی کرده است. تجربه ۵۰ ساله‌ این فروشگاه در زمینه تولید و پخش لباس زنانه و مردانه باعث شده که در زمینه فروش اینترنتی هم خیلی سریع محبوب شود و طرفداران زیادی پیدا کند. در این فروشگاه نیز می‌توانید سبد خرید خود را با انواع لباس زنانه از مانتو و پالتو تا لباس زیر، کیف و کفش و اکسسوری تکمیل کنید و یک خرید کامل، مطمئن و آسان داشته باشید.

 

۹- سارک (sarak-co.com)

فروشگاه سارک نیز در دسته فروشگاه اینترنتی باسابقه قرار می‌گیرد. این فروشگاه لیستی از انواع لباس زنانه نظیر پالتو، مانتو، بارانی، تیشرت، ژاکت، بلوز، شومیز، تاپ و … را به مشتریان عرضه می‌کند.

 

آنچه خرید از این فروشگاه‌ها را جذاب می‌کند تخفیف‌های ویژه است که در منوی سایت هم به چشم می‌خورد. خرید از سارک دارای ضمانت برگشت محصول است؛ بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت خرید کنید و در صورتی که کالای خریداری شده به دلایل موجه به دردتان نمی‌خورد آن را به فروشگاه عودت دهید.

 

۱۰- دیجی کالا (digikala.com)

دیجی کالا فروشگاه اینترنتی باسابقه و نام آشنایی است که هر ایرانی آن را می‌شناسد. این فروشگاه نیز دسته‌بندی مختص لباس زنانه را در سایت خود دارد. هر نوع لباس زنانه نظیر لباس مجلسی، لباس زیر، لباس بارداری، مانتو، پالتو و … را می‌توانید با شرایط خوب و قیمت مناسب از دیجی کالا خریداری نمایید. دیجی استایل و کمدا هم زیرمجموعه‌های دیجی کالا هستند.

معرفی ۱۰ فروشگاه اینترنتی باسابقه لباس زنانه

جمع‌بندی

 

علاوه بر چندین فروشگاه اینترنتی تازه وارد، بسیاری از فروشگاه‌های سنتی با راه‌اندازی سایت و برند سازی به شهرت و محبوبیت رسیده‌اند که ما تنها به ذکر چند مورد بسنده کردیم. در این میان رقابت‌ها سخت و تنگاتنگ شده است.

 

به همین دلیل یک فروشگاه اینترنتی باسابقه یا یک سایت خرید لباس زنانه برای جذب مشتری باید از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد. فروشگاه‌های اینترنتی باسابقه نام برده در این مقاله با تکیه بر محصولات باکیفیت، قیمت مناسب، خرید آسان و پشتیبانی قوی بهترین گزینه برای خرید آنلاین لباس زنانه هستند. امیدوارم مطالب گفته شده در این مقاله برایتان کاربردی و مفید باشد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو