سرزمین ماسه سندلند ، مگامال تهران

منبع: تاپ تراول

5

1401/11/14

02:09


سرزمین ماسه سندلند در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با سرزمین ماسه سندلند در تهران…

سرزمین ماسه سندلند

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با سرزمین ماسه سندلند در تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

امروزه شن بازی به قدری اهمیت دارد که در تمامی مراکز مشاوره و روان درمانی کودک، به عنوان یکی از وسایل ضروری اتاق بازی محسوب می شود. شن باید در دو نوع خشک و مرطوب وجود داشته باشد تا کودک بتواند هر دو نوع آن را لمس کند و تفاوت ها و مشابهت های آنها را دریابد.

سرزمین ماسه سندلند (sandLand) با هدف اصلی ترغیب کودکان به بازی‌ با عناصر طبیعی و به دور از وسایل الکترونیکی، تنها شعبه خود را سال 1395 و در مجتمع تجاری مگامال (شهرک اکباتان) تهران به عنوان یک خانه بازی مجهز راه‌اندازی نموده است. شما می‌توانید ضمن گشت و گذار در فضای مجتمع تجاری و بهره‌گیری از خدمات مختلف آن، اوقاتی خوش برای فرزندان خود رقم بزنید.

سرزمین ماسه سندلند

سرزمین ماسه (سندلند) در فضایی سرپوشیده و بهداشتی تنوعی از بازی‌ها را در اختیار کودکان قرار داده است. بخش بزرگی از فضای بازی مربوط به بازی های مرتبط با ماسه است. ماسه بازی فعالیتی طبیعی، لذت بخش، شگفت انگیز و پر رمز و راز است. کودک در ماسه بازی، نیازهای حسی-حرکتی خویش را برآورده می‌کند و انرژی غنی شده درون خود را به شیوه‌ای منطقی تخلیه می‌کند. این عمل نه تنها آرامش روحی او را افزایش می‌دهد بلکه باعث پویایی رفتارش می‌شود. همچنین بهره‌گیری از سازه‌های چوبی و طبیعی در دکور این فضا از اهداف اصلی سرزمین ماسه جهت ایجاد فضایی پرنشاط و گرم برای کودکان است.

سرزمین ماسه سندلند

در سندلند ضمن طراحی فضای بازی چند عملکردی شامل ترکیبی از سازه های طبیعی و چوبی، زمین ماسه و همچنین تنوعی از بازی های مختلف؛ فرصتی جهت خلق لحظاتی خوش تحت نظارت پرسنل مجرب و مهربان این خانه بازی فراهم شده است. کودکان در سرزمین ماسه ضمن لمس ماسه و بازی با آن، ساخت کوه و اشکال مختلف، بازی های گروهی را تجربه می کنند.تجربه ای شیرین، گویی در کنار ساحل در محیطی بهداشتی و شاد و امن در حال بازی هستند.

امکانات سرزمین ماسه

  • زمین ماسه
  • ماسه نوری و شکل پذیر
  • آشپزخانه و سوپرمارکت
  • نجاری و تعمیرگاه
  • طناب نوردی و صخره نوردی
  • ترامپولین
  • بازی های فکری
  • اتاق تولد

سرزمین ماسه سندلند

دسترسی

آدرس: تهران، اکباتان، مگامال، طبقه همکف

ساعت کاری: تمام روزهای هفته از ساعت 10 تا 22

تلفن: ۰۹۲۲۶۵۲۰۱۳۷

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو