عکس بازیگران فیلم علف زار+ بیوگرافی آنها و داستان فیلم

عکس بازیگران فیلم علف زار+ بیوگرافی آنها و داستان فیلم


منبع: مینویسم

4

1401/11/14

02:21


فیلم سینمایی علف زار یک فیلم ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌ کنندگی بازیگر سرشناس کشور بهرام رادان به عنوان بهترین فیلم در جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.

عکس بازیگران فیلم علف زار+ بیوگرافی آنها و داستان فیلم

فیلم سینمایی علفزار به کارگردانی و نویسندگی کاظم دانشی و تهیه کنندگی بهرام رادان یک فیلم ایرانی در ژانر جنایی و درام می باشد که بر اساس یک داستان واقعی در سال 1400 ساخته شده است. فیلم علفزار در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشته و برنده چهار جایزه بهترین صدا گذاری، بهترین تدوین، بهترین نقش مکمل زن و بهترین فیلمنامه شد و همچنین این فیلم رتبه دوم را در بهترین فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر از نگاه کاربران سایت سلام سینما به دست آورد. در این فیلم بازیگران محبوبی چون پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ترلان پروانه، ستاره پسیانی و.. حضور دارند، برای آشنایی بهتر با بازیگران فیلم علف زار مطلب عکس بازیگران فیلم علف زار+ بیوگرافی آنها و داستان فیلم را تا انتها دنبال کنید.

بازیگران فیلم علفزار با عکس

اسامی بازیگران فیلم علف زار از این قرار است: پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ناصری، یسنا میرطهماسب، مائده طهماسبی، رویا جاویدنیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، فرخ نعمتی، مهران امام بخش، محمد معتضدی، ستایش رجایی نیا، الهه اذکاری، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، محمدمهدی احدی.

پژمان جمشیدی

عکس و بیوگرافی بازیگران فیلم علفزار: پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در 20 شهریور ماه سال 1356 دیده به جهان گشود، این بازیگر قبلا بازیکن سابق فوتبال بوده و برای باشگاه هایی چون سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و فولاد خوزستان و استیل آذین و همچنین برای تیم ملی ایران بازی کرده است. این بازیگر نخستین تجربه ی بازیگری خود را در سال 1390 در یک قسمت از سریال ساختمان پزشکان به صورت مهمان ایفا کرد و سپس در سال 1392 در مجموعه ی تلوزیونی پژمان به نقش آفرینی پرداخت. این بازیگر در خوب بد جلف مورد تشویق عموم قرار گرفت و زوج هنری پژمان جمشیدی با سام درخشانی محبوبیت ویژه‌ ای در میان مخاطبان کسب کرد. این بازیگر تا حدی پیشرفت کرد که با بازی کردن در فیلم های کمدی به یکی از پولسازترین و محبوب‌ ترین بازیگران سینمای ایران تبدیل شد.

پژمان جمشیدی یک برادر و یک خواهر دارد و شغل پدر او دبیر زیست شناسی و مادرش آموزگار بوده است. تحصیلات این بازیگر در زمینه ی مهندسی و در رشته ی کارشناسی مهندسی عمران بوده که به دلیل فعالیت در فوتبال از ادامه ی تحصیل در دانشگاه انصراف داده است. این بازیگر در فیلم های سینمایی همچون علفزار، دینامیت، ویلای ساحلی، یادگار جنوب، هفته ای یک بار آدم باش، تگزاس 2 و … به ایفای نقش پرداخته است.

نقش پژمان جمشیدی در فیلم علف زار کاملا متفاوت از نقش هایی است که تاکنون بازی کرده و یک شخصیت جدی دارد که به گفته ی کاظم دانشی کارگردان این فیلم از اینکه این بازیگر را برای ایفای نقش در این فیلم انتخاب کرده اصلا پشیمان نیست.

بازیگران پوست شیر با عکس

سارا بهرامی

عکس وبیوگرافی بازیگران فیلم علفزار: سارا بهرامی

سارا بهرامی در 20 بهمن سال 1361 در اصفهان دیده به جان گشود. او در مجموعه تلویزیونی پروانه با ایفای نقش به شهرت رسید. این بازیگر تحصیلات خود را در رشته ی تئاتر به پایان رسانید و کار خود را از تئاتر آغاز کرد. این بازیگر برای اولین بار به خاطر بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران شد. سارا بهرامی در یک خانواده تقریبا پر جمعیت رشد کرده است و دو خواهرو یک برادر دارد. این بازیگر در فیلم های سینمایی چون علفزار، تهرون، آینه های رو به رو، یک عاشقانه ساده، من دیه گو مارادونا هستم، گیتا، دارکوب، هزارپا و… به هنرنمایی پرداخته است.

ستاره پسیانی در علفزار

عکس و بیوگرافی بازیگران فیلم علفزار: ستاره پسیانی

ستاره پسیانی در سال 1364 در تهران در یک خانواده ی هنری به دنیا آمده است و همین موجب علاقه ی او به بازیگری از دوران کودکی بوده است، پدرش آتیلا پسیانی و مادرش فاطمه نقوی هر دو بازیگر هستند، همچنین برادر او به نام خسرو نیز بازیگر بوده و مهم تر از همه مادر بزرگ وی جمیله شیخی میباشد. تحصیلات ستاره پسیانی با وجود اینکه علاقه مند به بازیگری بوده در زمینه ی گرافیک میباشد و دیپلم گرافیک را از هنرستان سوره گرفته و برای ادامه تحصیل به کشور روسیه رفت و تحصیلات دانشگاهی را در دانشگاه وارنژ روسیه به پایان رساند. این بازیگر خانم تندیس بهترین بازیگر زن در سی و ششمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه ایران (ب) برای بازی در نمایش «صد در صد» را به خود اختصاص داد. این بازیگر در فیلم های سینمایی چون علفزار، مجوز خروج، خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری، سرخ پوست، جمشیدیه، لانتوری، ورود آقایان ممنوع، لتیان، یدو و … به ایفای نقش پرداخته اند.

صدف اسپهبدی

بازیگران فیلم علفزار صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی در تاریخ 15 بهمن در سال 1372 در تهران به دنیا آمده است، این بازیگر فعالیت خود را در سال 1396 با بازی در فیلم کوتاه راحانا با بازی در نقش دختری تک تیرانداز آغاز کرد و در نهایت برای بازی در نقش زنی معتاد در فیلم علفزار 1400 برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد. صدف اسپهبدی برای این نقش هر شب 10 کیلومتر پیاده‌ روی داشته و در مدت هشت ماه 25 کیلوگرم از وزن خود را کم کرده است. بازیگری این خانم از سوی چند منتقد مورد تحسین قرار گرفته است.

ترلان پروانه

عکس و بیوگرافی ترلان پروانه بازیگر فیلم سینمایی علف زار

ترلان پروانه در تاریخ 18 تیرماه سال 1377 در شیراز به دنیا آمد، این بازیگر برای اولین در سن سه سالگی خانمی از چهره ی او خوشش اومد و به مادر او پیشنهاد بازیگری در یک تیزر تبلیغاتی شامپو را داد و طولی نکشید که ترلان در برنامه های جام جم و شبکه یک به فعالیت پرداخت. این بازیگر خانم در فیلم سینمایی رویای آخر به کارگردانی آقای مهرداد خوشبخت و سریال بچه‌ های خیابان به کارگردانی آقـای همایون اسعدیان و تئاتر آفتاب و درخت نقشی کوتاه اجرا نمود و پس از نشان دادن استعداد خود کارش را به طور جدی در سینما، تلویزیون و تئاتر ادامه داد. او تا کنون در بیش از 60 کار سینمایی و تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است. از افتخارات او می توان به کسب پروانه زرین به عنوان بهترین بازیگر دختر در سال 1390 به خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید اشاره کرد. از فیلم های سینمایی که ترلان پروانه در آن به ایفای نقش پرداخته می توان به علفزار، گربه سیاه، رویای سهراب، آهوی پیشونی سفید 1، آهوی پیشونی سفید 2، آوی پیشونی سفید 3، تا ابد، باغ آلوچه، چپ دست، خروس بی محل و … اشاره کرد.

داستان فیلم علف زار

داستان فیلم علف زار واقعی است. یک فیلم پر فراز و نشیب و رازآلود است که مخاطب را با قصه خود درگیر می‌ کند. این فیلم یک فیلم دادگاهی است که در یک باغ بزرگ روایت شده است. در واقع فضا و لوکیشن این فیلم محدود بوده و بیشتر قسمت ها در فضای دادگاه میباشد اما با این وجود این فیلم پر از شخصیت است، فیلم زبانی مادرانه دارد و در آن با مادرهای مختلفی از جمله مادر قاتل، مادر مقتول، مادر معتاد، مادر متجاوز شده که هر یک سعی دارند از فرزند خویش دفاع کنند. خلاصه داستان فیلم علفزار درباره یکی از پرونده‌ های قضایی و بازپرس یک دادگاه کیفری میباشد که فردی جوان و جدی است که خود را درگیر این پرونده کرده و موضوع آن راجب یک تجاوز گروهی بوده که در باغ اتفاق افتاده است.

همچنین بخوانید: زمان پخش سریال آکتور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو