نمایش فیلم های «استاد» و «شماره ۱۰» امروز در جشنواره چهل و یکم فیلم فجر

منبع: مینویسم

3

1401/11/14

02:21


چهل و یکمین جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر از امروز ۱۲ بهمن با اکران فیلم سینمایی «استاد» و «شماره 10» شروع به کار خواهد کرد.

نمایش فیلم های «استاد» و «شماره ۱۰» امروز در جشنواره چهل و یکم فیلم فجر

امروز( 12 بهمن 1401) فیلم های «استاد» و «شماره 10» به ترتیب در ساعت‌ های 16 و 19 در اولین روز از اکران فیلم های جشنواره چهل ویکم در کاخ جشنواره (پردیس سینمایی ملت) پخش خواهد شد.

پخش فیلم های «استاد» و «شماره ۱۰» در جشنواره فیلم فجر

فیلم هایی که امروز 12 بهمن 1401، در اولین روز از اکران فیلم های جشنواره چهل و یکم در کاخ جشنواره قرار است برای اهالی رسانه به نمایش دربیاید به ترتیب فیلم های استاد و شماره 10 می باشد. این فیلم های سینمایی فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرده و خود را برای رسیدن به جشنواره آماده می کنند.

سریال جدید (هادی) بزودی از شبکه دو

فیلم سینمایی استاد

فیلم سینمایی استاد به تهیه کنندگی بهروز افخمی و کارگردانی سید عماد حسینی قرار است در جشنواره چهل و یکم فیلم فجر به نمایش دربیاید.

خلاصه داستان فیلم ازین قرار است که دختری 24 ساله به نام گلنوش حدادی دانشجوی رشته معماری است که قصد دارد برای دانشگاهی در اتریش اپلای کند…

بازیگران فیلم سینمایی استاد

نقش های اصلی این فیلم حسن معجونی و هدیه حسینی نژاد همراه با سجاد بابایی ایفا کرده‌ اند. از دیگر بازیگران فیلم استاد می توان به حوریه مقدم و مهدی ابوحمزه اشاره کرد.

تدوین فیلم سینمایی «استاد» توسط هانیه جلوخانی انجام شده است و این اثر به یکی از موضوعات ملتهب اجتماعی در سال گذشته می پردازد.

فیلم سینمایی شماره 10

فیلم سینمایی «شماره 10» به تهیه کنندگی ابراهیم اصغری و کارگردانی حمید زرگرنژاد در جشنواره چهل‌ و یکم حضور دارد.

خلاصه داستان فیلم این فیلم با موضوع دفاع مقدس و اسرای ایران در زندان‌ های عراق بوده و ازین قرار است که در آخرین روزهای جنگ تحمیلی ایران و عراق یکی از رزمندگان به اسارت نیروهای عراقی درمیاید و به اردوگاه مخفی در نزدیکی مرز می رود، این رزمنده در آنجا متوجه می شود که برخی از اسیران جنگی و امنیتی در این مخفیگاه زندانی شده اند….

این فیلم بودجه تولید خود را از بنیاد سینمایی فارابی دریافت کرده است.

بازیگران فیلم سینمایی شماره 10

مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، مهدی زمین پرداز، بهرنگ علوی، احمد کاوری از بازیگران این فیلم هستند و محل فیلمبرداری فیلم اطراف تهران میباشد.

امسال 24 فیلم در بخش سودای سیمرغ در جشنواره فیلم فجر به رقابت می‌ پردازند. قابل ذکر است که چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر 12 تا 22 بهمن 1401 به دبیری مجتبی امینی در دو پردیس سینمایی ملت و برج میلاد برگزار می شود.

کت چرمی جواد عزتی در جشنواره

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو