گوشی گلکسی اس ۲۳ پلاس؛ بررسی های اولیه S23 Plus

گوشی گلکسی اس ۲۳ پلاس؛ بررسی های اولیه S23 Plus


منبع: پلازا

4

1401/11/14

10:32


گوشی گلکسی اس ۲۳ پلاس؛ بررسی های اولیه S23 Plus

سالانه شاهد گوشی های بسیاری از برند نام آشنا سامسونگ گلکسی هستیم که گوشی گلکسی اس ۲۳ پلاس محصول جدید و در دست توسعه دیگری از این شرکت محبوب و قدرتمند بوده است که در ادامه قصد داریم بررسی های اولیه آن در زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری را برایتان شرح دهیم. با ما همراه باشید.

به روزرسانی سالانه سامسونگ برای گوشی‌های پرچمدار آغاز شده است که از اصلی ترین آن می توان به گلکسی S23 پلاس سامسونگ اشاره داش در حالی که سری گلکسی اس ۲۳ کاملاً در دنیای مجازی طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب نموده شاهد محصول دیگری از این برند با نام گوشی گلکسی اس 23 پلاس بوده ایم که جایگاه شایسته را در گوشی های گلکسی اس ۲۳ به دست آورده است. این محصول نسخه جمع و جور دیگری از گلکسی اس ۲۳ بوده که در ادامه قصد داریم اطلاعات رسمی عرضه شده از آن را برایتان مورد بررسی قرار دهیم.

فهرست مطالب

گوشی گلکسی اس ۲۳ پلاس

گوشی گلکسی اس ۲۳ پلاس

پیش از آغاز معرفی گلکسی S23 پلاس سامسونگ بد نیست بدانید گلکسی اس پلاس همیشه در سایه همتای قدرتمند خود یعنی گلکسی اس ۲۳ اولترا بوده که نتوانسته به شهرت آن دست یابد زیرا این محصول با دارا بودن سخت‌افزار قدرتمند در میان گوشی های پرچمدار توانسته امتیازات بالایی را کسب کند و این مورد در حالی به ثبت رسیده که گگلکسی S23 پلاس سامسونگ در میان گوشی های میان رده قرار داشته که با این اوصاف توانسته جایگاه نسبتاً خوبی را به خود اختصاص دهد. برای بررسی دقیق تر و آشنایی با ویژگی های گوشی گلکسی اس 23 پلاس با ما همراه باشید.

بررسی گوشی گلکسی اس 23 پلاس از دید صفحه نمایش

ظاهر اولیه گوشی گلکسی اس ۲۳ پلاس در مقایسه با نسخه قبلی از ویژگی های بیشتری برخوردار بوده که این مورد را می توان از تصاویر گوشی گلکسی اس 23 پلاس مشاهده نمود. طراحی گلکسی S23 پلاس سامسونگ نسبت به عملکرد سبب شده است تا شاهد صفحه نمایش بهتر با باتری مناسب تر و بزرگ تر باشیم که این مورد عمیق توانسته ضعف‌های موجود در گوشی را در زمینه های مختلف تحت پوشش قرار دهد.

در بخش صفحه نمایش این گوشی از یک سایز مناسب و امروزی استفاده شده که در این میان می‌توان به صفحه نمایش ۶.۶ اینچ اشاره داشت که این مورد با وضوح پیکسلی ۱۰۸۰ همراه بوده و توانسته تراکم پیکسلی 393 ppi را به ثبت رساند. نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و استفاده از مدل AMOLED 2X Infinity-O از دیگر مزایای بوده که در این زمینه می‌توان به آن اشاره داشت. شرکت سامسونگ برای محافظت از صفحه نمایش این گوشی میان رده از Gorilla Glass Victus 2 استفاده نموده که تا حد زیادی می تواند در برابر ضربات اندک و خش های وارده از صفحه نمایش محافظت کند.

سخت افزار گلکسی S23 سامسونگ

سخت افزار گلکسی S23 سامسونگ

در بخش سخت افزار باید بدانید که سامسونگ با در نظرگیری چیپست مرکزی که از مدل اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بوده برای این محصول گلکسی قصد دارد که آن را در میان گوشی های میان رده به یک محصول قدرتمند و قابل احترام تبدیل کند که برای مموری آن ۸ گیگابایت ظرفیت در نظر گرفته شده است. در بخش حافظه داخلی دو ظرفیت ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است که این مورد قابل ارتقا نبوده و از کارت حافظه جداگانه نیز پشتیبانی نخواهد شد. همانطور که پیش بینی میشد حافظه داخلی و رم گوشی گلکسی اس 23 نسبت به نسخه پیشین افزایش داشته و امسال حافظه 128 گیگابایتی با حافظه 512 گیگابایت جایگزین شده است.

در خصوص پردازنده گرافیکی گوشی گلکسی اس 23 از Aderno 730 برای این گوشی استفاده شده است. رابط کاربری One UI 5.1 در کنار سیستم عامل اندروید ۱۳ به شما این امکان را می‌دهد تا با خیالی آسوده بتوانید تمام بازی های گرافیکی و آنلاین و برنامه های ضروری را روی گوشی نصب کنید. هرچند وجود برنامه های ضروری از پیش نصب شده می تواند بسیاری از نیازهای شما از برنامه های مشابه دیگر را تامین نماید. جهت بررسی دوربین این محصول با ما همراه باشید.

دوربین گوشی گلکسی اس 23 پلاس

گوشی گلکسی اس ۲۳ پلاس; بررسی های اولیه S23 plus

از دیگر مشخصات گلکسی S23 پلاس سامسونگ میتوان به وجود ویژگی های مناسب در دوربین اشاره داشت. دوربین سه گانه قدرتمند می تواند به شما در زمینه ثبت تصاویر حرفه ای با کیفیت بالا کمک نماید که در این زمینه دوربین اصلی با ۵۰ مگاپیکسل کیفیت همراه بوده که برای پیاده سازی آن از فناوری PDAF استفاده شده است. دوربین دوم با کیفیت ۱۰ مگاپیکسل که با زوم اپتیکال 3 ایکس همراه بوده و می تواند به ثبت تصاویر کمک نماید. و در نهایت دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض می تواند گزینه خوب دیگری برای ثبت تصاویر ۳۶۰ درجه باشد که در این زمینه ویژگی های نرم افزاری بسیار خوبی برای شما در نظر گرفته شده است.

ویژگی های دیگر گوشی گلکسی اس ۲۳ پلاس

از دیگر ویژگی های گوشی که با پردازنده مرکزی وارد این محصول شده می‌توان به پشتیبانی از فناوری اینترنت همراه یعنی 5G اشاره داشت که در این زمینه می تواند به وای فای نسل 6E در کنار بلوتوث ۵.۳ دسترسی داشته باشید.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد ظرفیت باتری نسبت به نسخه قبل کمی ارتقا یافته است که در این زمینه یک باتری لیتیومی قدرتمند ۴۷۰۰ میلی آمپری برای شما در نظر گرفته شده است که برای شارژ آن میتوانید به یک شارژر فست سیمی ۴۵ وات با پشتیبانی از شارژ بیسیم دسترسی داشته باشید. این مورد برای دوستداران فیلم و سریال و گیمر ها گزینه نسبتاً خوبی بوده که با خیالی آسوده می توانند برای مدت زمان طولانی از گوشی استفاده کنند و نیازی به شارژ مجدد گوشی در طول روز نداشته باشند.

تاریخ عرضه گلکسی S23 پلاس سامسونگ

گوشی گلکسی اس ۲۳ پلاس; بررسی های اولیه S23 plus

این گوشی قرار است در 17 فوریه (28 بهمن) وارد بازارهای جهانی شود.

قیمت گوشی گلکسی اس 23

مجموعه ویژگی و سخت افزار های فوق با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد که این مورد نسبت به گوشی های دیگر گلکسی درسته بهتری قرار داشته است ولی بد نیست بدانید که سامسونگ با در پیشگیری مسیر جدید برای ساخت گوشی های قوی تر با قیمت اندک توانسته نظرات کاربران بسیاری را به سمت خود جذب نماید. با وجود پرازنده گوشی گلکسی اس 23 پلاس که از مدل اسنپدراگون 8 نسل 2 بوده در کنار سخت افزار گلکسی S23 سامسونگ ذکر شده انتظار قیمت بالاتری میرفت ولی سامسونگ قیمت معقولی را برای آن درنظر گرفت.

سخن پایانی

گوشی گلکسی اس ۲۳ پلاس محصول در دست توسعه دیگری از برند سامسونگ بوده که تاحد ممکن سعی نمودیم به تمام نکات مهمی که میتوانست در مورد گوشی گلکسی S23 پلاس سامسونگ اهمیت داشته باشد اشاره کنیم. شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به گوشی گلکسی اس 23 پلاس و سایه قدرتمندی که از اس 23 اولترا روی آن افتاده است بیان کنید که اینکار سبب تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو