صابون ابرو چیست و بهترین برندهای آن کدامند

صابون ابرو چیست و بهترین برندهای آن کدامند


منبع: مدیسه

3

1401/11/14

11:52


یکی از مهمترین اجزای صورت ابرو است. شکل و فرم این بخش در زیبایی چهره بسیار موثر بوده و همه

صابون ابرو چیست و بهترین برندهای آن کدامند

یکی از مهمترین اجزای صورت ابرو است. شکل و فرم این بخش در زیبایی چهره بسیار موثر بوده و همه افراد از تاثیر شگرفش مطلع هستند. اگر چه سال‌های قبل ابروهای کمانی و نازک مد بود، اما چند وقتی است که افراد ترجیح می‌دهند که به سراغ ابروهای پرپشت بروند.

امروزه انواع مختلفی از تکنیک‌ها با اثر کوتاه مدت و بلند مدت برای پهن کردن ابرو وجود دارد. یکی از ابزارهای بسیار کارآمد که به موهای ابرو فرم می‌دهد صابون ابرو است. آیا می‌دانید صابون ابرو چیست؟

صابون ابرو چیست

صابون ابرو ابزاری است که برای حالت دادن موهای ابرو به سمت بالا کاربرد داشته و سبب پر پشت نشان دادن ابرو نیز می‌شود. صابون‌ابرو برای چند ساعت به دلیل اینکه خشک می‌شود حالت ابرو را نگه می‌دارد. در ادامه بیشتر به کاربردهای صابون‌ابرو می‌پردازیم.

طرز استفاده از صابون ابرو به چه صورت است

حال که متوجه شدیم صابون ابرو برای چیست به روش استفاده از آن می‌پردازیم. طریقه استفاده از صابون‌ابرو بسیار راحت بوده اما نیازمند رعایت نکاتی است. برای شروع کار:

  1. ابتدا پوست خود را با شوینده مناسب بشویید تا از تمیز بودن پوست خود اطمینان حاصل کنید، زیرا چربی روی ابرو باعث پایین آمدن دوام صابون خواهد شد.
  2. از کیفیت براش خود مطمئن شوید. بعضی از براش‌های بی‌کیفیت باعث کاهش حالت پذیری ابرو خواهند شد. سعی کنید از براش نرم و انعطاف پذیر استفاده کنید.
  3. براش مخصوص ابرو را برداشته و با کمک اسپری آب کمی مرطوبش کنید. (دقت کنید بیش از اندازه خیس نشوند زیرا مانع حالت گرفتن ابرو می‌شود)
  4. براش مرطوب شده را به آرامی به صابون آغشته کنید. دقت کنید که براش عمود بر صابون قرار داده شود و تمام موهای براش آغشته به صابون شود.
  5. حال دست خود را به صورت افقی گرفته و هر طور به هر سمت که دوست دارید ابروهای خود را شانه کنید. اگر دوست دارید ابروی شما بالاتر برود از صابون لیفت ابرو استفاده کنید.
  6. بیش از اندازه روی ابروی خود برس نکشید، زیرا باعث ریزش موهای ابرو خواهند شد.
  7. بعد از اینکه از فرم ابرو راضی شدید اجازه دهید تا خشک شود.
  8. اگر مقداری از صابون روی ابرو به شکل سفت شده باقی ماند با یک دستمال مرطوب به آرامی آن را پاک کنید.
  9. اگر دیدید قسمتی از ابروی شما جای خالی دارد به آرامی با یک مداد ابروی نوک تیز خطوط نازکی بکشید.
  10. ماسکارای ابرو مکمل صابون‌ابرو بوده و با کمک آن می‌توانید ظرافت و ماندگاری آرایش ابرو را بیشتر کنید.

و در انتها اینکه شستشو صابون‌ابرو نیز بسیار راحت بوده، فقط کافی است با شوینده صورت روی ابروها را کمی ماساژ دهید تا به راحتی ریموو شوند.

صابون ابرو یکی از ابزارهای مهم آرایشی است.

انواع صابون ابرو

با توجه به اینکه اکنون دیگر همه می‌دانند صابون‌ابرو چیست و با توجه به نیاز بازار و مخاطبان بسیار زیادی که این محصول پیدا کرده، برندهای مختلفی اقدام به تهیه این محصول آرایشی کرده‌اند. در ادامه به چند نمونه اشاره خواهد شد.

صابون ابرو بکا

فقط دانستن اینکه صابون‌ابرو چه کاربردی دارد برای یک خرید موفق کافی نیست و باید با برندهای معتبر نیز آشنا شد. برند بکا تحت لیسانس کشور ایتالیا بوده اما در ایران ساخته می‌شود. پایه ساخت محصولات این برند گیاهی بوده و به دلیل استفاده از رزماری، ابروها تقویت و پرپشت خواهند شد. این محصول روی ابروها سفیدک نمی‌اندازد و ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد. حجم محصول نسبت به دیگر محصولات بالا بوده اما از نظر قیمت مقرون به صرفه است.

قیمت انواع صابون ابرو اصل

 

صابون ابرو دفکتو

صابون ابرو دیفکتو که ساخت کشور ایران است، مجهز به اپلیکاتور حرفه‌ای بوده که کار را بسیار راحت می‌کند. این محصول حاوی روغن آووکادو، کرچک و نارگیل بوده که سبب پرپشت شدن ابروها می‌شود. ماندگاری و کیفیت این محصول بالا بوده و بدون ایجاد سفیدک فرم قابل قبولی به ابروها می‌دهد. فرمولاسیون این برند در کشور آلمان تهیه شده است.

صابون ابرو مورلی

صابون ابرو برند مورلی حاوی چند روغن مفید مانند نارگیل و روغن کرچک بوده که نه تنها مانع از ریزش ابرو خواهند شد بلکه آن را پرپشت نیز می‌کنند. این محصول ماندگاری بالایی داشته و حتی بعد از گذشت چند ساعت باعث ایجاد سفیدک نخواهد شد. اپلیکاتور تعبیه شده در پکیج محصول، هم کار را راحت کرده هم از یک خرید اضافی جلوگیری می‌کند.

صابون ابرو چیست؟ همان لمینت در خانه است.

مطالب دیدنی:  15 مدل ابروی دخترانه ترند سال 1402

صابون ابرو اسنس

اسنس یکی از برندهای نام آشنا بوده که طرفداران زیادی نیز دارد. این صابون خاصیت لیفت کنندگی داشته و دارای عصاره رزماری نیز است. رزماری باعث تقویت مژه‌ها شده و جلوه چشمگیری به ابروها می‌دهد. صابون اسنس ماندگاری ۲۴ ساعته داشته و بدون ایجاد سفیدک روی ابروان افراد نقش می‌بندد. اسنس محصول کشور ایتالیا بوده و متاسفانه جنس فیک آن در بازار زیاد است. سعی کنید برای خرید لوازم آرایشی خود به فروشگاه‌های معتبر بروید.

به چه نکاتی هنگام خرید صابون ابرو باید دقت کرد

هنگام خرید این محصول باید نهایت دقت را به کار برد زیرا تماس مستقیم با پوست صورت داشته و از حساسیت بالایی برخوردار است. خصوصا سعی کنید حتما تست پچ را انجام دهید تا از احتمال بروز حساسیت آگاه شوید. در ادامه به چند نکته دیگر اشاره خواهد شد.

به جنس اپیکاتور توجه کنید

عده‌ای از افراد از اهمیت ابزار لوازم آرایشی بی‌اطلاع هستند و گمان می‌کنند چندان موضوع مهمی نیست. درحالی که کاملا برعکس بوده و اگر فاصله موهای برس ابرو به درستی رعایت نشده باشد یا بیش از اندازه زمخت باشد، باعث خراب شدن آرایش و ریزش ابرو خواهد شد.

در انتخاب براش صابون ابرو دقت کنید.

Ph محصول را چک کنید

اگر محصول انتخابی شما ph بالایی داشته باشد، ماندگاری و فرم‌گیری ابروی شما به مراتب بیشتر و بهتر خواهد شد. اما به مرور زمان باعث ضعیف شدن ریشه موهای ابرو شده و دچار ریزش دائمی خواهید شد. هرگز سلامت را فدای زیبا شدن نکنید.

به مواد تشکیل دهنده توجه کنید

سعی کنید محصول انتخابی شما پایه گیاهی داشته تا باعث تقویت موهای ابرو شود. همچنین از خرید محصولاتی که در آنها پارابن، فتالات‌ها و فرمالدهید به کار رفته به شدت پرهیز کنید.

مطالب دیدنی:  میکروبلیدینگ ابرو چیست و عوارض آن کدام‌اند؟

ترند امسال ابروهای لیفت شده

امروزه برای لیفت کردن ابرو نیازی به رفتن به آرایشگاه و هزینه گزاف نیست. با خرید صابون ابرو هر کس به راحتی می‌تواند ابروهای خود را پرپشت و زیبا کند.

در این مقاله درباره اینکه صابون ابرو چیست، صحبت کردیم. در هنگام خرید حتما به تاریخ انقضا توجه کنید و از فروشگاه‌های معتبر مانند فروشگاه آنلاین مدیسه خرید خود را انجام دهید. شما برای لیفت و حالت دهی ابروهای خود از چه روشی استفاده می‌کنید؟ آیا از صابون ابرو خود راضی هستید؟ منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

 

منبع : RD

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو