دل مردان با این کارها آب می‌شود

منبع: دلتا پیام

7

1401/11/14

13:02


عشوه گری در اصل به این معنی است که به طرز شیطنت گونه‌ای کسی را علاقه‌مند خود کنید. اگر می‌خواهید فردی را جذب خود کنید، باید بدانید که شاید کار سختی باشد، ولی نباید بترسید.

دل مردان با این کارها آب می‌شود

عشوه گری در اصل به این معنی است که به طرز شیطنت گونه‌ای کسی را علاقه‌مند خود کنید. اگر می‌خواهید فردی را جذب خود کنید، باید بدانید که شاید کار سختی باشد، ولی نباید بترسید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان نکات عشوه گری برای همسر می‌پردازیم.

نکات عشوه گری برای همسر

طبیعی است که وقتی در اطراف کسی که به او جذب شده‌اید هستید، کمی عصبی باشید،  اگر می‌خواهید بدانید که چطور طرف مقابل را جذب خود کنید پس این مطلب را تا انتها بخوانید.

تماس چشمی برقرار کردن

یکی از کارهای ساده و کاربردی ارتباط چشمی است که برای جذب طرف مقابل شما عالی است. شما می‌توانید عمیقا به چشمان فرد نگاه کنید و لحظاتی هم این ارتباط را بشکنید تا از پیچیده شدن زیاد اوضاع کم کنید. برای مثال، به او نباید خیره شوید، ولی هر از گاهی به چشمانش نگاه کنید تا اینکه مچ شما را بگیرد و به محض اینکه او متوجه شد به چشمانش نگاه می‌کنید، چند ثانیه خیره شوید، لبخند بزنید و رو برگردانید.

لبخند زدن از نکات عشوه گری برای همسر

احتمالا به‌صورت خودکار هنگامی که با فرد مورد علاقه خود صحبت می‌کنید، لبخند می‌زنید. می‌توانید هنگامی که از کنار او، در راهرو یا اتاقی عبور می‌کنید، لبخند بزنید. لازم نیست گوش تا گوش بخندید؛ فقط یک منحنی نامحسوس و زیبا کار خودش را می‌کند. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب این مردان فقط رابطه نامشروع می‌خواهند نه ازدواج سر بزنید.

نکات عشوه گری برای همسر

شروع به صحبت کردن

اگر کسی را دوست دارید و می‌خواهید در مقابل او عشوه گری نمایید، ولی از قبل او را نمی شناسید، معرفی کردن (یا حتی معرفی نکردن) می‌تواند یک فضای مناسب برای شروع ارتباط شما باشد. نباید مقدمه چینی کنید. تنها سلام و بلافاصله معرفی یا یک سوال ساده خیلی موثرتر می باشد.

ارتباط خود را کوتاه و جذاب نگاه داشتن از نکات عشوه گری برای همسر

به خاطر داشته باشید که کلید ایجاد تقاضا، عرضه‌کم است. بنابراین تعاملات خود را با هدف عشوه گری محدود کنید. هر روز با او صحبت نکنید. ملاقات‌تان را به یک رویداد خاص تبدیل کنید و تنها چندبار در هفته این کار را انجام دهید.

نکات عشوه گری برای همسر

دنبال کردن علایق‌ و فعال بودن

وقتی به روز باشید و علایق خود را دنبال کنید تبدیل به یک زن گرم و باحال می‌شوید. انجام کارهایی که دوست دارید به شما اعتماد به نفس می‌دهد. این طوری همیشه حرفی برای گفتن دارید و اطلاعات‌تان را می‌توانید با آدم‌ها به اشتراک بگذارید. فقط به خاطر داشته باشید، هنگام انجام این کار، لبخند داشته باشید و ژست جذابی به خود بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این کار شما را از چشم همسرتان می‌اندازد را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو