خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی بابا (Baba) + عکس

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی بابا (Baba) + عکس


منبع: جدول یاب

3

1401/11/14

15:05


در این قسمت از سایت جدولیاب شما شاهد خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی بابا هستید. همراه ما باشید. این سریال ترکی در ژانری درام به کارگردانی چاغری بایراک (Çağrı Bayrak) و نویسندگی گوکهان هورزوم (Gökhan Horzum) و اکین آتالار (Ekin Atalar) ساخته شده است. سریال بابا ترکیه ای از سایت IMDb با تعداد ۶۹۸ رای نمره ۶.۶ را دریافت کرد و ۸۲% کاربران گوگل آن را پسندیده‌اند. از حق نگذریم، سریال بابا شاید به دلیل فضا و اشتباهات ساختاری کمتر به چشم آید اما تفاوت عمده این اثر با بیشتر سریال‌های ترکی این است که در سریال بابا قرار نیست از ابتدا تا به انتها ماجرای عشق یک زوج را ببینیم. بابا پیام‌های اخلاقی زیبایی همچون اهمیت به خانواده، عشق و ارتباط اعضای خانواده را به مخاطب انتقال می‌دهد.

قسمت اول تا آخر سریال ترکی بابا

قسمت اول تا آخر سریال ترکی بابا

معرفی نقش بازیگران سریال

Haluk BilginerEmin Saruhanli
Tolga SaritasKadir Saruhanli
Ayda AkselFazilet Saruhanli
Özge YagizBüsra Kalkan Saruhanli
Hakan KurtasIlhan Karaçam
Taner RumeliServet Saruhanli
Cem UsluCeyhun Kömürcü
Damla Su IkizogluKübra Saruhanli
Alper ÇankayaAhmet Kalkan
Zeynep DikerZeynep Saruhanli
Hazal TüresanBegüm Sevimli
Levent ÜlgenHaci Selahattin Görgülü
Buse MeralFiruze Görgülü
Deniz Sen HamzaogluYasar Saruhanli
Bihter DinçelMünevver Sahin
Ali IlMuhsin Igdeci

خلاصه داستان سریال ترکی بابا

این اثر داستان خانواده ساروهانی را روایت می‌ کند که در یکی از شهرهای آناتولی زندگی می‌ کنند، بزرگ این خاندان امین ساروهانلی مردی مستبد و پایبند به اصول خانواده است که رابطه عجیبی با برادر خود مهمت علی دارد. او با شنیدن خبر یک سانحه هوایی، زندگی این خانواده زیر و رو می‌شود، ظاهرا امین ساروهانلی صاحب ثروتی قابل توجه شده و باید با خانواده به استانبول برود


 

قسمت ۱۳ سریال ترکی بابا

قسمت ۱۳ سریال ترکی بابا

قسمت ۱۳ سریال بابا

قدیر به شرکت میره و به بوراک میگه یعنی تو این شرکت به این بزرگی ۴۰ میلیون پیدا نمیشه؟ بوراک میگه هر پولی که در میاد و وارد این شرکت میشه باید جاهای دیگه ریخته بشه وگرنه از پس خرج ها بر نمی آییم و دو روزه این شرکت از پا در میاد. آن دو نفر به اتاق امین می روند و بهش میگن….. برای خواندن ادامه مطلب رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۲ سریال ترکی بابا

قسمت ۱۲ سریال ترکی بابا

قسمت ۱۲ سریال بابا

بعد از حرف هایی که امین به خانواده اش زده بود بشرا، قدیر، ثروت و قدیرجان دیگه دل و دماغی برای غذا خوردن ندارن. بشرا وقتی به اتاقش میره به موگیری که ایلهان برایش گرفته بود نگاه میکنه و یاد حرف های پدرش و قدیر که بهشون گفته بود نباید هیچ آتویی دست ایلهان بدن میافته….. برای خواندن ادامه مطلب رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۱ سریال ترکی بابا

قسمت ۱۱ سریال ترکی بابا

قسمت ۱۱ سریال بابا

کورشاد در راهرو خانه کبری را می بیند و برای این که نظر او را نسبت به خودش جلب کند ازش تعریف می کند که تو فیلم خیلی زیبا بودی و می درخشیدی. شاهیکا کمی از حرف های او را میشنود و کورشاد را به گوشه می کشاند و میگه فکر نکن من نفهمیدم که داری چیکار می کنی از کبری فاصله بگیر!…. برای خواندن ادامه مطلب رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۰ سریال ترکی بابا

قسمت ۱۰ سریال ترکی بابا

قسمت ۱۰ سریال بابا

ایلهان سر میز با بشرا می نشیند و بعد از کمی صحبت کردن خاطره ای از دوران دانشجویی اش در آمریکا برای بشرا تعریف میکند آنها انقدر می خندند که بشرا ازش میخواد دیگه ادامه نده جانسو بالاخره از راه میرسه و بشرا بعد از معرفی کردن آنها به همدیگه…. برای خواندن ادامه مطلب رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۹ سریال ترکی بابا

قسمت ۹ سریال ترکی بابا

قسمت ۹ سریال بابا

راننده ای به نام شاکر امین را نزدیک خانه‌اش میان بوته ها پیدا می کند او بهش کمک می کند تا به خانه خودش ببرد تا بعد از سرپا شدن راهی خانه اش بکند. قدیر بعد از ملاقات با ایلهان که حسابی حالش گرفته شده به سویل زنگ می زند تا از اون حال و هوا در بیاد…. برای خواندن ادامه مطلب رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۸ سریال ترکی بابا

قسمت ۸ سریال ترکی بابا

قسمت ۸ سریال بابا

راننده ای که امین را در حال رساندن به خانه اش است باهاش دردودل میکنه و از وضعیت زندگیش بهش میگه از وضعیت همسرش که نارسایی کلیه داره و دیالیز میشه امین به حرفهای او گوش میده و باهاش احساس همدردی میکنه ایلهان به اتاق بوراک میرود و…. برای خواندن ادامه مطلب رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۷ سریال ترکی بابا

قسمت ۷ سریال ترکی بابا

قسمت ۷ سریال بابا

قدیر و امین همچنان در جاده نشستن و منتظر ماشین هستند که از آنجا عبور کند به محض دیدن یک ماشین جلویش را می گیرند و بهش میگن که ماشینشون خراب شده و ازش کمک می‌خواند اما آن پسر جوان از ماشین پیاده میشه و در را برایشان باز می‌کند و میگه بفرمایید…. برای خواندن ادامه مطلب رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶ سریال ترکی بابا

قسمت ۶ سریال ترکی بابا

قسمت ۶ سریال بابا

شب شده و همه جا تاریکه تاریک است امین در حالی که بین بوته ها رو زمین افتاده سعی میکند تا توانش رو جمع کنه و فریاد بزند و کمک بخواد. ۱۲ ساعت قبل: قدیر تو جاده کنار میزنه و به بشرا زنگ میزند و بهش خبر میده که در حال اومدن با بابا به سمت استانبول است …. برای خواندن ادامه مطلب رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵ سریال ترکی بابا

قسمت ۵ سریال ترکی بابا

قسمت ۵ سریال بابا

قدیر و سویل به کافه رفتند و به موزیکی که در حال پخش است گوش میدهند آنها یاد خاطرات گذشته می افتند و خاطراتشان با همدیگر را مرور می کنند. امین در اتاقش تو شرکت است که ایلهان به اونجا میره بوراک بهش خوش آمد میگه و بهش میگه الان آمادگی نداره چند روزی بهش وقت بده اما…. برای خواندن ادامه مطلب رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴ سریال ترکی بابا

قسمت ۴ سریال ترکی بابا

قسمت ۴ سریال بابا

در عمارت ساروهانلی همه چیز بهم ریخته. فضیلت سر زن ها و بچه ها داد میزنه که خودشونو گم نکنن و چند روزی فکر کنن که در هتل اقامت دارن و به چیزی در عمارت دست نزنن. امین و پسرها به شرکت رفت بوراک جلو رفته و خودشو مدیر عامل شرکت معرفی می کند…. برای خواندن ادامه مطلب رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳ سریال ترکی بابا

قسمت ۳ سریال ترکی بابا

قسمت ۳ سریال بابا

قدیر وقتی میبینه کسی توی خانه نیست جلوی درب ورود به خانه به کسوف نگاه می کند امین و خانواده‌اش بعد از دیدن کسوف به داخل خانه می روند خدمتکار ها و مدیر داخلی خانه منتظر دستوری از امین هستند اما او اصلا بهشون اعتنایی نمیکنه….. برای خواندن ادامه مطلب رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲ سریال ترکی بابا

قسمت ۲ سریال ترکی بابا

قسمت ۲ سریال بابا

احمد با ثروت و قدیر نشستن. احمد به قدیر میگه میدونی من چه دردیو دارم تحمل می کنم؟ و زخم پهلو و پایش را بهش نشون میده و میگه هنوز که هنوزه داره اذیتم میکنه و نفس کشیدن واسم سخته ثروت میپرسه پس تو الان تو این کلاب چیکار میکنه؟…. برای خواندن ادامه مطلب رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱ سریال ترکی بابا

قسمت ۱ سریال ترکی بابا

قسمت ۱ سریال بابا

امین یک پیر مرده ژولیده و به هم ریخته است که در خانه اش نشسته. سالن خانه پر از زباله و گرد و خاک و همه جا به هم ریخته است. در گذشته؛ امین از مسجد بیرون میره و با همه سلام و احوالپرسی می کند همزمان قدیر در زندان سینی غذایش را به آشپز می دهد… برای خواندن ادامه مطلب رو تیتر کلیک کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو