فقط یه نابغه تو 3 سوت دزد و پیدا می کنه | تست هوش

3

1401/11/14

15:09


فقط یه نابغه تو 3 سوت دزد و پیدا می کنه | تست هوش

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست هوش پازل ها و معماها مغز را تمرین می دهد و به توسعه و ایجاد روش‌های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می‌کنند. تست هوش برخی از آن‌ها آسان هستند، برخی دشوار هستند، اما همه آن‌ها به مغز شما تمرینی سرگرم کننده و بسیار جذاب می‌دهد. هر کسی در هر سن و سالی می‌تواند تست هوش ها را حل کند و از مزایای آن بهره ببرد. تست هوش ها به تحریک توانایی های ذهنی کودکان و بزرگسالان کمک می کند و باعث می شود تا آن‌ها در جریان روز بیشتر متمرکز باشند. در واقع، این‌ها روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست هوش و بازی‌های فکری به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

 

 

تصویر سناریوی از یک بیمارستان را نشان می دهد. شما می توانید یک بیمار، یک دکتر و دو پرستار را ببینید. بیمار بیهوش است اما دکتر و پرستارها خوشحال به نظر می رسند، ظاهرا بیمار را از مرگ نجات داده اند. به هر حال، در اتاق فردی در حال دزدیدن است. اکنون ما از شما می خواهیم تا دزد را شناسایی کنید؟

 

حالا، قبل این که شروع کنید برای 3 ثانیه چشمان تان را ببندید بعد با دقت تصویر را بررسی کنید. حواس تان به شواهد و سرنخ های موجود در تصویر باشد، زیرا جواب دقیقا جلوی چشمان شما قرار دارد

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

جواب آزمون شناسایی دزد

پاسخ آزمون شناسایی دزد: بله، پرستار مو طلایی دزد است. او در حال دزدیدن ساعت بیمار است، چقدر بد. به هر حال، اگر توانستید دزد را تشخیص دهید، به شما تبریک می گوییم. واقعا از هوش عالی برخوردارید.

تست هوش

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو