استودیو ترتل راک پشتیبانی از بازی Back 4 Blood را به پایان رساند

منبع: زومجی

3

1401/11/14

15:21


استودیو ترتل راک پشتیبانی از بازی Back 4 Blood را به پایان رساند

استودیو ترتل راک در خبری رسمی اعلام کرد که بازی کوآپ و زامبی‌محور Back 4 Blood در آینده محتوای بیشتری دریافت نخواهد کرد. این استودیو در سایت رسمی خود با انتشار یک بیانیه از طرفداران به خاطر پشتیبانی از بازی Back 4 Blood تا به امروز تشکر کرد و با عبارت «این مرحله از جنگ ما مقابل Ridden اکنون به پایان می‌رسد»، از پایان پشتیبانی از آن خبر داد.

استودیو ترتل راک در گذشته تایید کرده بود که در حال توسعه‌ی یک بازی جدید است و به نظر می‌رسد اعضای آن به قدری زیاد نیستند که بتواند درکنار ساخت یک پروژه، به تولید محتوا و پشتیبانی از بازی Back 4 Blood ادامه دهد. ترتل راک توضیح داد که در حال حاضر جزئیات بیشتری از بازی آینده‌ی خود ارائه نمی‌دهد، اما در آینده شاهد بازگشت جسورانه‌تر، بزرگتر و بهتر از قبل آن خواهیم بود.

تمرین تیراندازی در بازی Back 4 Blood

بازی Back 4 Blood در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار گرفت و از سوی عده‌ای به‌عنوان یک دنباله‌ی معنوی برای سری Left 4 Dead شناخته شد. هرچند در ادامه بررسی‌ها نشان دادند که بسیاری از سازندگان کلیدی لفت فور دد هیچ نقشی در تولید بک فور بلاد نداشتند.

این بازی دارای چند شخصیت قابل کنترل است که هر کدام دارای توانایی‌های منحصر‌به‌فرد و کارت‌هایی هستند که می‌توانند مزایای مختلفی در مراحل بازی داشته باشند. ترتل راک در سال گذشته دی‌ال‌سی Tunnels of Terror، دی‌ال‌سی Children of the Worm و دی‌ال‌سی River of Blood را به همراه محتوای جدید از جمله اسلحه و شخصیت‌های تازه را برای بازی Back 4 Blood منتشر کرد. باتوجه‌به خریداری شدن شرکت مادر ترتل راک یعنی Slamfire توسط شرکت تنسنت در سال ۲۰۲۱، باید منتظر ماند و دید در آینده ترتل راک چه اثری را منتشر خواهد کرد.

نظر شما درباره‌ی این اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو