دامن بچه گانه شیک چه ویژگی‌هایی داره؟

منبع: روزیاتو

4

1401/11/14

18:01


دامن بچه گانه شیک چه ویژگی‌هایی داره؟

دامن بچه گانه شیک چه ویژگی‌هایی داره؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همیشه وقتی نام دامن دخترانه را می‌شنوید، به یاد مهمانی‌های غیر رسمی و رسمی‌ می‌افتید و البته جلوه تیپ با این لباس و استایل‌های زیبا با آن را به یاد می‌آورید. دامن جزو لباس‌های شیک محسوب می‌شود. این نوع پوشاک در بین کودکان طرفداران بسیاری دارد زیرا آنها خود را در مدل‌های مختلف دامن دخترانه، پرنسس‌های دیزنی تصور می کنند و از پوشیدن این لباس لذت می‌برند. باید بدانید که این مدل پوشاک در انواع خانگی، اسپرت و رسمی تولید و عرضه می‌شود که هر کدام با نوع خاصی از بالا پوش پوشیده می‌شوند؛ به عنوان مثال دامن رسمی را با شومیز دخترانه و کفش عروسکی می‌پوشند. با ما باشید تا در ادامه توضیحاتی در مورد دامن دخترانه مانند جنس‌های مختلف، مدل‌های متنوع، طرح‌ها، رنگ‌بندی و بهترین استایل‌ها در فصول مختلف بدهیم تا شما والدین گرامی هنگام خرید این لباس اطلاعات کافی داشته باشید.

دامن دخترانه از چه جنسی باشه؟

ابتدا باید بدانید که این لباس بچه گانه در تمامی فصول قابل استفاده است زیرا در جنس‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود. یک دامن دخترانه بچه گانه شیک با جنس‌های ظریفی مانند تور و حریر در تابستان و با جنس‌های ضخیم‌تری مانند جین و کتان در زمستان به همراه یک جوراب شلواری پوشیده می‌شود. اما نکته مهم در انتخاب جنس دامن دخترانه چیست؟ این لباس کودک، با پوست بدن فرزند شما تماس مستقیم دارد؛ پس همواره پیشنهاد می‌شود که آن را با جنسی تهیه کنید که باعث بروز حساسیت‌ها و بیماری‌های پوستی نشود. یعنی جنس دامن دخترانه باید از الیاف طبیعی باشد تا باعث آسیب پوست دخترتان نشود. پارچه‌هایی از جنس نخ و پنبه، ابریشم، کتان و پشمی از محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین انواعی هستند که در تولید لباس‌هایی مانند دامن، بلوز، شومیز دخترانه و… از آنها استفاده می‌شود.

مدل‌های دامن دخترانه بچه گانه چیا هستن؟

دامن دخترانه در انواع بسیار متنوعی تولید می‌شود. ابتدا باید بدانید که قد دامن می‌تواند بلند و یا کوتاه باشد؛ گاهی دامن کمی پایین‌تر از زانو نیز است. انتخاب قد این لباس بچه گانه هم سلیقه‌ای است و هم به استایلی که قرار است برای فرزندتان در نظر بگیرید بستگی دارد. اغلب مدل‌های خانگی و اسپرت از نوع ساده و راسته هستند. اما مدل‌های شیک و کمی رسمی‌تری مانند پری دریایی یا ماهی، نامتقارن، لایه‌ای، پلیسه، جمع شده، دایره‌ای یا کلوش، رپ، چند لایه و… در مهمانی‌ها همراه با بلوز یا شومیز دخترانه پوشیده می‌شوند. به این نکته توجه کنید که بهتر است برای دامنهای دخترانه شلوغ مانند مدل لایه‌ای، نامتقارن و چند لایه، از یک شومیز دخترانه شیک و مجلسی و یا تاپ و بلوز ساده استفاده کنید تا جلوه زیبایی داشته باشد.

با ما باشید تا در ادامه توضیحاتی در مورد دامن دخترانه مانند جنس‌های مختلف، مدل‌های متنوع، طرح‌ها، رنگ‌بندی و بهترین استایل‌ها در فصول مختلف بدهیم

چه طرح و رنگ برای دامن بچه گانه مناسبه؟

دامن دخترانه در هر مدلی که باشد هم به صورت ساده یعنی بدون طرح و هم به صورت طرح دار تولید و عرضه می‌شود. این طرح‌ می‌تواند راه راه، خال خالی، عروسکی، فانتزی، پاپیون دار، دکمه دار، گل دار، گلدوزی شده، تور دار، کارتونی و چهارخانه باشد. در مورد رنگ باید گفت که غالبا تمامی مدل‌ها و طرح‌ها رنگ بندی کاملی دارند و شما می‌توانید در بین انواع رنگ پاستلی، روشن، شاد، جیغ و خنثی رنگِ مورد علاقه فرزند خود را پیدا کنید. اما باید حتما رنگی را انتخاب کنید که با رنگ بلوز، تاپ و یا شومیز دخترانه‌ای که قرار است با آن ست کند هماهنگ و سازگار باشد. در مهمانی‌های رسمی از دامن دخترانه با رنگ‌های پاستلی یا خنثی استفاده کنید. به عنوان مثال دامن چهارخانه سیاه و سفید با شومیز سفید ساده بسیار شیک است. یا دامن دخترانه توری سرمه‌ای با تاپ آبی یا سفید، تیپی زیبا و جذاب را برای فرزند شما به ارمغان خواهد آورد. در خانه فرزند شما ساعات زیادی را از یک لباس کودک استفاده می‌کند. پس بهتر است دامن راحت با رنگ‌های جیغ یا روشن بپوشد و آن را با تاپ یا تیشرت با رنگی مناسب بر تن کند.

ست‌های آماده با دامن!

از آنجا که برای بسیاری از افراد ست کردن لباس‌های خانگی، اسپرت و حتی رسمی سخت است و می‌خواهند که حتما لباس‌‌های فرزندشان با هم هماهنگی و هم‌خوانی داشته باشد، بسیاری از تولید کنندگان انواع دامن دخترانه را به صورت ست تولید و عرضه می‌کنند. اما این ست شامل چه نوع پوشاک دیگری می‌شود؟ ممکن است که دامن دخترانه به همراه نیم تنه، تاپ، بلوز و یا شومیز دخترانه تولید شود و به فروش برسد. البته برخی از ست‌ها، سه تکه هستند که حتما در دسته پوشاک زمستانی قرار می‌گیرند. در ست‌های سه تکه، دامن دخترانه به همراه تیشرت یا تاپ و یک ژاکت قرار دارد.

از تیپ و استایل دامن بچه گانه بگم!

قبل از دانستن اینکه کدام تیپ و استایل در تابستان و زمستان زیباتر و شیک تر است، باید بگوییم که از پوشاندن جوراب شلواری به همراه دامن دخترانه به فرزندتان غافل نشوید. جوراب یا ساق شلواری در لباس‌های رسمی و مجلسی ظاهر بسیار شیکی به لباس‌های او می‌دهد. نکته بعدی که باید همواره در مورد استایل سازی دقت کنید این است که اگر دامن دخترانه فرزند شما ساده است، بالاپوش او را ساده و یا طرح دار انتخاب کنید. اما اگر دامن دخترانه طرح دارد، حتما از بالاپوش ساده استفاده کنید. به عنوان مثال دامن خال خالی یا راه راه را با شومیزی ساده برتن فرزندتان کنید. فراموش نکنید که سازگاری و هماهنگی رنگ‌ها با هم نیز بسیار مهم است.

با ما باشید تا در ادامه توضیحاتی در مورد دامن دخترانه مانند جنس‌های مختلف، مدل‌های متنوع، طرح‌ها، رنگ‌بندی و بهترین استایل‌ها در فصول مختلف بدهیم

دامن شیک، هم برای تابستون و هم زمستون!

همواره سعی کنید از دامن‌های کوتاه برای فرزند خود استفاده کنید تا جلوه زیباتری داشته باشد. در تابستان با شومیز دخترانه، نیم تنه و یا تاپ به همراه کفش تخت عروسکی یا صندل تیپ دخترتان را زیبا کنید. در زمستان در کنار دامن دخترانه، بلوز بافت، پالتو و یک بوت یا نیم بوت بر تن فرزند خود کنید تا ظاهر جذابی داشته باشد. پوشیدن جوراب شلواری در هر فصلی ممکن است و تیپ کودکتان را زیبا می‌کند. بهتر است از جوراب شلواری ساده و هماهنگ با رنگ‌ لباس‌های دیگر استفاده کنید.

معرفی یه سایت خوب!

یکی از آنلاین‌شاپ‌هایی که سال‌ها در زمینه تولید و فروش دامن دخترانه بچه گانه شیک فعال است فروشگاه لباس کودک تی تی گل می‌باشد. شما والدین گرامی می‌توانید با کارشناسان فروش این مجموعه هم در وب‌سایت و هم در صفحه اینستاگرام این فروشگاه درباره مدل‌ها، طرح‌ها، رنگ‌‌بندی، سایز بندی و حتی ست کردن انواع پوشاک کودک مشاوره داشته باشید تا از انتخاب نهایی و خریدتان لذت ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو