فرم انگشتانتان مخفی ترین شخصیتتون و لو می دهد | تست روانشناسی

3

1401/11/14

21:05


فرم انگشتانتان مخفی ترین شخصیتتون و لو می دهد | تست روانشناسی

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

دانشمندان نشان دادند که چگونه می توان شخصیت افرد را براساس شکل دستانشان تعریف کرد. این که بخش های مختلف بدن ما تاثیر زیادی در شخصیت ما دارند یک راز نیست و بر همگان ثابت شده است، این بار در بخش شخصیت شناسی می خواهیم توضیح دهیم که شکل انگشتان در مورد شخصیت شما چه می گوید.

نوع A انگشت صاف:

شما یک آدم مستقل و قوی هستید! خیلی احساساتی و اغلب غمگین هستید، اما آن را به خوبی پنهان می کنید و وانمود می کنید که خیلی سخت تر از آن هستید که در واقع می باشید و شما همچنین صادق و مهربان و منصف هم هستید. 

نوع B انگشت نشانه:

زمانی که ذهن خود را به چیزی یا کسی می دهید که هیچ چیز نمی تواند شما را دور کند و این که گاهی اوقات کمی به آن می چسبید به این دلیل است که ترس از آسیب دیدن دارید. 

نوع C برامدگی بزرگ انگشت:

شما دوست دارید در حاشیه امن راحتی خود بمانید، مهربان و دل رحم باشید و ترجیح میدهید نظرات دیگران را به جای مخالفت کردن قبول کنید.

شما محترمانه برخورد می کنید و سعی می کنید همه را خوشحال کنید که اغلب شما را در برخی شرایط نا آشنا و سخت قرار می دهد،شما چالش را دوست ندارید و ترجیح می دهید از عصبانیت دور بمانید .

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو