دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۶ بیست و ششم (تلوبیون) قسمت 26 گیل دخت

منبع: شبونه

5

1401/11/14

22:36


قسمت 26 سریال گیلدخت پخش شد و این سریال تلویزیونی توانست بازهم بیننده هایی به دست آورد. سریال گیلدخت یکی از سریال های پربیننده تلویزیونی بوده که توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد. دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۶ سریال گیلدخت درباره دو کاراکتر اسماعیل و گلنار بوده که در مسیر یکدیگر قرار می …

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۶ بیست و ششم (تلوبیون) قسمت 26 گیل دخت

قسمت 26 سریال گیلدخت پخش شد و این سریال تلویزیونی توانست بازهم بیننده هایی به دست آورد.

سریال گیلدخت یکی از سریال های پربیننده تلویزیونی بوده که توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۶

سریال گیلدخت درباره دو کاراکتر اسماعیل و گلنار بوده که در مسیر یکدیگر قرار می گیرند و به هم علاقه مند می شوند اما اتفاقاتی برای آنها رخ می دهد که برای رسیدن به هم چالش های زیادی را تجربه می کنند.
سریال گیلدخت داستان تاریخی و عاشقانه دارد و مربوط به دوران قاجار می باشد اتفاقاتی که برای گلنار و اسماعیل رخ می دهد داستان سریال شکل میداد.

گلنار که دختر خان است به اسماعیل علاقمند میشود اسماعیل از جنگجویان بوده که او هم به گلنار علاقمند است اما در این میان شاهزاده های قاجاری اجازه نمی دهند که آنها به هم برسند یکی از این شاهزاده ها آصف میرزا بوده که برای از بین بردن اسماعیل تلاش میکند آصف میرزا و کمالات گلنار را زیاد شنیده و به همین دلیل به دنبال او می گردد تا او را به دست آورد گلنار سعی می‌کند که شناسایی نشود و در دام آصف میرزا گیر نکند این درحالیست که پدر گلنار در چند استاد میرزا اسیر است.

فتحعلی شاه دومین پادشاه از سلسله قاجار بود و مظفرالدین شاه پنجمین پادشاه از این سلسله و بیشتر از ۸۰ سال میان تولد این دو شاه قاجار فاصله وجود دارد. به علاوه تاج الدوله، همسر فتحعلی شاه زنی گرجی تبار و متولد اصفهان بوده. بنابراین ممکن نیست طاووس الملوک سریال گیلدخت که خواهر مظفر الدین شاه عنوان شده همان همسر فتحعلی شاه باشد. اینطور که به نظر می رسد طاووس الملوک در این سریال شخصیتی ساختگی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو