اپلیکیشن موبایلی ChatGPT در راه است

منبع: تکراتو

3

1401/11/14

23:33


اپلیکیشن موبایلی ChatGPT به‌زودی از راه می‌رسد. چت‌بات مبتنی‌بر هوش مصنوعی ChatGPT بسیار فراتر از خودش ظاهر شده است.

اپلیکیشن موبایلی ChatGPT در راه است

اپلیکیشن موبایلی ChatGPT به‌زودی از راه می‌رسد. چت‌بات مبتنی‌بر هوش مصنوعی ChatGPT بسیار فراتر از خودش ظاهر شده است.

چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT در چند مدت اخیر اخبار حوزه تکنولوژی را تحت‌الشعاع خودش قرار داده و روزی نیست که خبری از این فناوری جدید شرکت OpenAI در رسانه‌های تکنولوژی منتشر نشود. هم‌اینک در جدیدترین خبر مربوط به این چت‌بات اعلام شده است که اپلیکیشن موبایلی ChatGPT نیز به‌زودی از راه خواهد رسید. ارائه اپلیکیشن این چت‌بات مطمئناً محبوبیت آن را دوچندان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: چت بات Apprentice Bard گوگل در راه است؛ پاسخ مستقیم گوگل به ChatGPT

اپلیکیشن موبایلی ChatGPT درحال ساخت است

چت بات هوش مصنوعی ChatGPT کمپانی OpenAI، موج عظیمی از شگفتی‌ها را در صنعت فناوری به‌وجود آورده است. اما ظاهراً‌ فعالیت OpenAI به همینجا ختم نشده و آن‌ها اهداف دیگری را هم در نظر دارند که به‌زودی محقق می‌شود. یکی از منابع نزدیک به این کمپانی گفته است که آن‌ها در حال کار روی توسعه اپلیکیشن موبایل ChatGPT هستند. علاوه بر این، روی قابلیت جدیدی نیز کار می‌کنند که درست مثل اپلیکیشن هوش مصنوعی تولیدکننده عکس Dall-E، می‌تواند با کمک هوش مصنوعی، ویدیو تولید کند.

در این گزارش به یکی از شایعاتی که پیشتر در مورد این پلتفرم شنیده بودیم هم اشاره شده است. همانطور که می‌دانید، مایکروسافت سرمایه‌گذاری هنگفتی را روی شرکت سازنده این هوش مصنوعی انجام داده است. ظاهراً شایعه ادغام ربات چت GPT در جستجوگر بینگ مایکروسافت هم واقعیت داشته و غول آمریکایی روی این موضوع کار می‌کند. در این گزارش آمده است که OpenAI می‌خواهد طی هفته‌های آینده، نسخه جدیدتر این هوش مصنوعی به‌نام GPT-4 را در جستجوگر بینگ استفاده کند. این ربات پاسخ‌هایی نسبت به نسخه فعلی به‌مراتب سریع‌تر خواهد داد و پاسخ‌های آن هم انسانی‌تر است.

اپلیکیشن موبایلی ChatGPT درحال ساخت است

اپلیکیشن موبایل ChatGPT می‌تواند پشتیبانی بیشتری را از کمپانی OpenAI دریافت کند؛ بنابراین پاسخ‌های بهتری را هم خواهد داد. البته هنوز مشخص نشده که چه زمانی می‌توانیم از آن استفاده کنیم. علاوه بر این، هنوز صحبتی از زمانی برای اضافه شدن ابزار ویدیوساز مبتنی بر هوش مصنوعی به این چت بات نیز به‌میان نیامده است.

ساخت اپلیکیشن موبایلی ChatGPT چقدر هزینه دارد؟

نزدیکان شرکت OpenAI در این گزارش تأکید کرده‌اند که هر جستجویی که توسط چت GPT انجام می‌شود، چند سنت برای این کمپانی هزینه برمی‌دارد؛ بنابراین هزینه راه‌اندازی اپلیکیشن آن بسیار گران خواهد بود. مایکروسافت و OpenAI به‌دنبال پیدا کردن راه‌های جدیدی برای در حال اجرا نگه داشتن سرورهای چت جی‌پی‌تی هستند تا آن مؤثرتر باشد. در حال حاضر اکثر ساعات روز سرورهای این ربات به‌قدری شلوغ است که کاربران زیادی امکان دسترسی به آن را ندارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اپلیکیشن موبایلی ChatGPT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو